herb BIP - Urząd Gminy Warnice

www.warnice.pl

Mapa biuletynu

Gmina Warnice
|___Dane
|___Statut Gminy
|___Finanse i budżet Gminy
      |___Budżet 2017 r.
      |___Budżet - lata poprzednie
            |___Budżet 2016 r.
            |___Budżet 2015 r.
            |___Budżet 2014 r.
            |___Budżet 2013 r.
            |___Budżet 2012 r.
            |___Budżet 2011 r.
            |___Budżet 2010 r.
            |___Budżet 2009 r.
            |___Budżet 2008 r.
                  |___Układ wykonawczy budżetu
                  |___Zmiany w budżecie
            |___Budżet 2007 r.
                  |___Zmiany w budżecie
                  |___Uchwały dot. kredytu długoterminowego
            |___Budżet 2006 r.
                  |___Kwartalne sprawozadnia do RIO
                  |___Uchwały dot.kredytu długoterminowego
                  |___Układ wykonawczy
            |___Budżet 2005 r.
            |___Budżet 2004 r.
                  |___Załączniki do budżetu
            |___Budżet 2003 r.
      |___Wykaz podatników którym udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty
      |___Mienie Komunalne
|___Zakres działania Gminy
|___Jednostki organizacyjne
      |___Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach
      |___Gminna Biblioteka Publiczna w Warnicach z filią w Obrytej
      |___Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warnicach
      |___Ośrodek Pomocy Społecznej w Warnicach
            |___Zarządzenia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej
                  |___Zarządzenia Kierownika OPS - 2016 rok
                  |___Zarządzenia Kierownika OPS - 2015 rok
                  |___Zarządzenia Kierownika OPS - 2009 rok
                  |___Zarządzenia Kierownika OPS - 2008 rok
            |___Fundusz Alimentacyjny - komunikaty
            |___Terminy wypłat zasiłków oraz dodatków mieszkaniowych
Władze Gminy
|___Wójt Gminy
|___Rada Gminy
      |___Sesje
            |___Porządek obrad
                  |___Porządek obrad - rok 2017
                  |___Porządek obrad - rok 2016
                  |___Porządek obrad - rok 2015
                  |___Porządek obrad - rok 2014
                  |___Porządek obrad - rok 2013
                  |___Porządek obrad - rok 2012
                  |___ Porządek obrad - rok 2011
                  |___Porządek obrad - rok 2010
                  |___Porządek obrad - rok 2009
                  |___Porządek obrad - rok 2008
                  |___Porządek obrad - rok 2007
                  |___Porządek obrad - rok 2006
                  |___Porządek obrad - rok 2004
                  |___Porządek obrad - rok 2005
            |___Protokoły z sesji
                  |___Wyciągi z protokołów - 2017 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2016 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2015 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2014 rok
                  |___ Protokoły z sesji - 2013 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2012 rok
                  |___ Protokoły z sesji - 2011 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2010 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2009 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2008 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2007 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2006 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2005 rok
                  |___Protokoły z sesji - 2004 rok
      |___Skład Rady Gminy Warnice - poprzednie kadencje
|___Komisje Rady Gminy
      |___VII kadencja (2014-2018)
      |___VI kadencja (2010-2014)
      |___V kadencja (2006-2010)
|___Uchwały Rady Gminy
      |___Rejestr uchwał Rady Gminy Warnice
      |___uchwały 2017 rok
            |___Sesja Nr XL - 07 grudnia 2017 roku
            |___Sesja Nr XXXIX - 24 listopada 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXVIII - 03 listopada 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXVII - 17 październik 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXVI - 29 września 2017 roku
            |___Sesja Nr XXXV - 31 sierpnia 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXIV - 30 czerwca 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXIII - 14 czerwca 2017 roku
            |___Sesja Nr XXXII - 26 maja 2017 r.
            |___Sesja Nr XXXI - 28 kwietnia 2017 r.
            |___Sesja Nr XXX - 31 marca 2017 roku
            |___Sesja Nr XXIX - 24 lutego 2017 r.
            |___Sesja Nr XXVIII - 27 stycznia 2017 r.
            |___Sesja Nr XXVII - 16 stycznia 2017 r.
      |___Uchwały 2016 rok
            |___Sesja Nr XXVI - 30 grudnia 2016 r.
            |___Sesja Nr XXV - 25 listopada 2016 r.
            |___Sesja Nr XXIV - 04 listopada 2016 r.
            |___Sesja Nr XXIII - 30 września 2016 r.
            |___Sesja Nr XXII - 30 czerwca 2016 r.
            |___Sesja Nr XXI - 25 maja 2016 r.
            |___Sesja Nr XX - 29 kwietnia 2016 r.
            |___Sesja Nr XIX - 31 marca 2016 r.
            |___Sesja Nr XVIII - 26 lutego 2016 r.
            |___Sesja Nr XVII - 29 stycznia 2016 r.
            |___Sesja Nr XVI - 19 stycznia 2016 r.
      |___Uchwały 2015 rok
            |___Sesja Nr XV - 30 grudnia 2015 r.
            |___Sesja Nr XIV - 27 listopada 2015 r.
            |___Sesja Nr XIII - 06 listopada 2015 r.
            |___Sesja Nr XII - 30 września 2015 r.
            |___Sesja Nr XI - 10 lipca 2015 r.
            |___Sesja Nr X - 26 czerwca 2015 r.
            |___Sesja Nr IX - 29 maja 2015 r.
            |___Sesja Nr VIII - 30 kwietnia 2015 r.
            |___Sesja Nr VII - 31 marca 2015 r.
            |___Sesja Nr VI - 27 lutego 2015 r.
            |___Sesja Nr V - 30 stycznia 2015 r.
      |___Uchwały 2014 rok
            |___Sesja Nr IV - 30 grudnia 2014 r.
            |___Sesja Nr III - 16 grudnia 2014 r.
            |___Sesja Nr II - 1 grudnia 2014 r.
            |___Sesja Nr I - 1 grudnia 2014 r.
            |___Sesja Nr XLVI - 7 listopada 2014 r.
            |___Sesja Nr XLV - 29 września 2014 r.
            |___Sesja Nr XLIV - 18 lipca 2014 r.
            |___Sesja Nr XLIII - 30 czerwca 2014 r.
            |___Sesja Nr - XLII - 30 maja 2014 r.
            |___Sesja Nr XLI - 28 kwietnia 2014 r.
            |___Sesja Nr XL - 28 marca 2014 r.
            |___Sesja nr XXXIX - 28 lutego 2014 r.
      |___Uchwały 2013 rok
            |___Sesja nr XXXVII - 30 grudnia 2013 r.
            |___Sesja nr XXXVI - 29 listopada 2013 r.
            |___Sesja nr XXXV - 8 listopada 2013 r.
            |___Sesja nr XXXIV - 30 września 2013 r.
            |___Sesja nr XXXIII - 21 sierpnia 2013 r.
            |___Sesja nr XXXII - 12 lipca 2013 r.
            |___Sesja nr XXXI - 28 czerwca 2013 r.
            |___Sesja nr XXX - 7 czerwca 2013 r.
            |___Sesja nr XXIX - 26 kwietnia 2013 r.
            |___Sesja nr XXVIII- 29 marca 2013 r.
            |___Sesja nr XXVII- 1 marca 2013 r.
            |___Sesja nr XXVI- 1 lutego 2013 r.
      |___Uchwały 2012 rok
            |___Sesja nr XXV- 28 grudnia 2012 r.
            |___Sesja nr XXIV- 30 listopada 2012 r.
            |___Sesja nr XXIII- 09 listopada 2012 r.
            |___Sesja nr XXII- 04 października 2012 r.
            |___ Sesja nr XXI- 28 września 2012 r.
            |___Sesja nr XX- 03 sierpnia 2012 r.
            |___Sesja nr XIX- 29 czerwca 2012 r.
            |___Sesja nr XVIII- 25 maja 2012 r.
            |___Sesja nr XVII- 27 kwietnia 2012 r.
            |___Sesja nr XVI- 30 marca 2012 r.
            |___Sesja nr XV - 24 lutego 2012 r.
      |___ Uchwały 2011 rok
            |___Sesja nr XIV - 30 grudnia 2011 r.
            |___Sesja nr XIII - 30 listopada 2011 r.
            |___Sesja nr XII - 08 listopada 2011 r.
            |___Sesja nr XI - 29 września 2011 r.
            |___ Sesja nr X - 16 lipca 2011 r.
            |___Sesja nr IX - 30 czerwca 2011 r.
            |___Sesja nr VII - 26 maja 2011 r.
            |___ Sesja Nr VI - 28 kwietnia 2011 r.
            |___Sesja Nr V - 31 marca 2011 r.
            |___ Sesja nr IV - 25 lutego 2011 r.
      |___Uchwały 2010 rok
            |___ Sesja nr III - VI kadencja Rady Gminy
            |___ Sesja nr II - VI kadencja Rady Gminy
            |___ Sesja nr I - VI kadencja Rady Gminy
            |___ Sesja nr XLII - 10 listopada 2010 r
            |___ Sesja nr XLI - 30 września 2010 r
            |___Sesja nr XL - 7 lipca 2010 r
            |___Sesja nr XXXIX - 30 czerwca 2010 r
            |___ Sesja nr XXXVIII - 30 kwiecień 2010 r
            |___ Sesja nr XXXVII - 31 marzec 2010 r.
            |___Sesja nr XXXVI - 5 luty 2010 r.
      |___Uchwały 2009 rok
            |___ Sesja nr XXXV - 30 grudnia 2009 r
            |___ Sesja nr XXXIV - 26 listopada 2009 r
            |___ Sesja nr XXXIII - 10 listopada 2009 r.
            |___Sesja nr XXXII - 30 września 2009 r.
            |___Sesja nr XXXI - 22 lipca 2009 r.
            |___Sesja nr XXX - 30 czerwca 2009 r.
            |___Sesja nr XXIX - 24 kwietnia 2009 r.
            |___Sesja nr XXVIII - 31 marca 2009 r.
            |___Sesja nr XXVII - 27 lutego 2009 r.
            |___Sesja nr XXVI - 22 stycznia 2009 r.
      |___Uchwały 2008 rok
            |___Sesja nr XXV - 29 grudnia 2008 r.
            |___Sesja nr XXIV - 9 grudnia 2008 r.
            |___Sesja nr XXIII - 7 listopada 2008 r.
            |___Sesja nr XXII - 16 października 2008 r.
            |___Sesja nr XXI - 30 września 2008 r.
            |___Sesja nr XX - 12 września 2008 r.
            |___Sesja nr XIX - 11 lipca 2008 r.
            |___Sesja nr XVIII - 30 czerwca 2008 r.
            |___Sesja nr XVII - 9 czerwca 2008 r.
            |___Sesja nr XVI - 25 kwietnia 2008 r.
            |___Sesja nr XV - 31 marca 2008 r.
            |___Sesja nr XIV - 29 lutego 2008 r.
      |___Uchwały 2007 rok
            |___Sesja nr XIII - 28 grudnia 2007 r.
            |___Sesja nr XII - 21 grudnia 2007r.
            |___Sesja nr XI - 30 listopada 2007 r.
            |___Sesja Nr X - 27 września 2007 r.
            |___Sesja Nr IX - 7 sierpnia 2007 r.
            |___Sesja nr VIII - 29 czerwca 2007 r.
            |___Sesja Nr VII - 27 kwietnia 2007 r.
            |___Sesja Nr VI - 30 marca 2007 r.
            |___Sesja Nr V - 1 marca 2007 r.
            |___Sesja Nr IV - 16 luty 2007 r.
      |___Uchwały 2006 rok
            |___Sesja Nr I - V kadencja Rady Gminy
            |___Sesja Nr II - V kadencja Rady Gminy
            |___Sesja Nr III - V kadencja Rady Gminy
            |___Sesja Nr XXXVIII
            |___Sesja Nr XXXVII
            |___Sesja Nr XXXV
            |___Sesja Nr XXXIV
            |___Sesja Nr XXXIII
            |___Sesja Nr XXXII
      |___Uchwały 2005 rok
            |___Sesja Nr XXXI
            |___Sesja Nr XXX
            |___Sesja Nr XXVIII
            |___Sesja Nr XXVII
            |___Sesja Nr XXVI
            |___Sesja Nr XXIV
                  |___Załącznik_nr_01_do_uchwały_XXIV/126/2005
            |___Sesja Nr XXIII
      |___Uchwały 2004 rok
            |___Sesja Nr XXI
            |___Sesja Nr XX
            |___Sesja Nr XIX
            |___Sesja Nr XVIII
            |___Sesja Nr XVII
                  |___Uchwała Nr XVII/85/2004
                  |___Uchwała Nr XVII/80/2004 Rady Gminy w Warnicach
            |___Sesja Nr XV
            |___Sesja Nr XIV
            |___Sesja nr XIII
      |___Uchwały 2003 rok
            |___Sesja nr XII
            |___Sesja nr 12
            |___Sesja nr XI
            |___Sesja nr X
            |___Sesja nr IX
            |___Sesja nr VIII
|___Zarządzenia Wójta
      |___Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Warnice
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2017 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2016 rok
      |___ Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2015 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2014 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2013 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2012 rok
      |___ Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2011 rok
      |___ Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2010 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2009 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2008 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2007 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2006 rok
            |___Zarządzenie Nr 18/2006 Wójta Gminy Warnice z dnia 19 czerwca 2006 r
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2005 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2004 rok
      |___Zarządzenia Wójta Gminy Warnice 2003 rok
            |___Zarządzenie Nr 26/2003/A z dnia 30 września 2003 r
            |___Zarządzenie Nr 27 z dnia 31 grudnia 2003 r.
|___Sołectwa
|___Zadania i kompetencje
|___Oświadczenia majątkowe
      |___Oświadczenia majątkowe 2017 rok
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
      |___Oświadczenia majątkowe 2016 rok
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
      |___Oświadczenia majątkowe 2015 rok
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Oświadczenia majątkowe złożone po Wyborach Samorządowych w 2014 roku
      |___Oświadczenia majątkowe 2014 rok
            |___Oświadczenia złożone pod koniec kadencji Rady Gminy Warnice 2010-2014
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Rada Gminy
            |___Władze samorządowe
      |___Oświadczenia majątkowe 2013 rok
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Rada Gminy
            |___Władze samorządowe
      |___Oświadczenia majątkowe 2012 rok
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Rada Gminy
            |___Władze samorządowe
      |___Oświadczenie majątkowe 2011 rok
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Rada Gminy
            |___Władze samorządowe
            |___Oświadczenia majątkowe złożone po Wyborach Samorządowych w 2010 roku
                  |___Władze samorządowe
                  |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2010 rok
            |___Oświadczenia złożone pod koniec kadencji Rady Gminy Warnice 2006-2010
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2009 rok
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2003 rok
            |___Kierownicy Jednostek organizacyjnych
            |___Pracownicy samorzadowi
            |___Oświadczenia władz samorządowych
            |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2008 rok
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Władze samorządowe
            |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2007 rok
            |___ Rada Gminy
            |___Władze samorządowe
            |___Władze samorządowe-Oświadczenia złożone po wyborach samorządowych w 2006 r.
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Rada Gminy - Oświadczenia złożone po wyborach samorządowych w 2006 r.
      |___Oświadczenia majątkowe 2006 rok
            |___Rada Gminy
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Władze samorządowe
      |___Oświadczenia majątkowe 2005 rok
            |___Władze samorządowe
            |___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Rada Gminy
      |___Oświadczenia majątkowe 2004 rok
            |___Pracownicy samorządowi
            |___Kierownicy jednostek organizacyjnych
            |___Rada Gminy
            |___Oświadczenia władz samorządowych
      |___Oświadczenia o działalności gospodarczej oraz oświadczenia o umowach cywilnoprawnych
            |___2006 r.
            |___2005 r.
Urząd Gminy
|___Referaty
      |___Samodzielne Stanowiska Pracy
|___Regulamin Urzędu
|___Podatki i opłaty
      |___2017 rok - wysokości stawek opłat i podatków
      |___Wzory formularzy i deklaracji podatkowych
      |___archiwum
            |___2016 rok - wysokości stawek opłat i podatków
            |___2013 rok
            |___2012 rok
            |___2011 rok
            |___2010 rok
            |___2009 rok
            |___ 2008 rok
            |___2007 rok
            |___2006 rok
|___Plany i Programy
|___Dyżury w urzędzie
|___Praca w Urzędzie
      |___Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej w Urzędzie Gminy w Warnicach
      |___Oferty pracy - 2017 rok
            |___Konkurs na stanowisko ds. wynagrodzeń - 24.10.2017 r.
            |___Konkurs na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat - 24.08.2017 r.
            |___Konkurs na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu - 24.08.2017 r.
            |___Konkurs na stanowisko kierownika Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warnicach - 07.07.2017 r.
            |___Konkurs na stanowisko kierownika Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warnicach
            |___ Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych 2017-04-03
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. planowania przestrzennego i remontów : 2017-03-07
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. planowania przestrzennego i remontów : 2017-02-10
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. planowania przestrzennego i remontów : 2017-01-13
      |___Oferty pracy - 2016 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych : 2016-08-18
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych : 2016-07-21
            |___Ogłoszenie w sprawie konkursu na stanowisko - Dyrektor Zespołu Szkół w Warnicach : 2016-07-11
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. obsługi Biura Rady Gminy : 30-06-2016
            |___Ogłoszenie w spraw naboru - stanowisko ds. inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych : 2016-06-27
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. obsługi Funduszu sołeckiego i archiwum zakładowego : 2016-05-10
      |___Oferty pracy - 2015 rok
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. księgowości budżetowej szkół - 2015-10-16
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu - 2015-09-22
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko Strażnika Straży Gminnej w Warnicach - 2015-05-25
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko Strażnika Straży Gminnej w Warnicach - 2015-05-05
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu - 2015-04-01
            |___ogłoszenie w sprawie naboru - asystent rodziny - Ośrodek Pomocy Społecznej - 2015-01-23
      |___Oferty pracy - 2014 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - komendant straży gminnej - 2014-11-10
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. obsługi Biura Rady Gminy - 2014-11-07
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, ochotniczych straży pożarnych, zaopatrzenia i transportu - 2014-04-23
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. księgowości budżetowej szkół i obsługi Biura Rady Gminy - 2014-03-11
      |___Oferty pracy - 2013 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko Sekretarza Gminy - 2013-10-28
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. Promocji, Sportu, Kultury i Zdrowia - 2013-10-01
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko strażnika gminnego w Warnicach - 2013-07-31
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. Inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych - 2013-07-23
      |___Oferty pracy - 2012 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i informacji niejawnych - 2012-09-20
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. pozyskiwania inwestycyjnych środków zewnętrznych - 2012-09-10
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. planowania przestrzennego i remontów - 2012-07-04
            |___Ponowne ogłoszenie w sprawie naboru - komendant straży gminnej w Warnicach - 2012-06-27
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - komendant straży gminnej w Warnicach - 2012-05-30
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i informacji niejawnych
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. Inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych - 2012-03-23
            |___Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach ogłaszana nabór na stanowisko pracownika socjlanego - 2012-02-28
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. Inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych - 2012-02-16
            |___Ponowne ogłoszenie w sprawie naborów na stanowiska w ramach realizacji projektu "Indywidualizacja w klasach I-III w Gminie Warnice" - 2012-01-19
            |___Ogłoszenie w sprawie naborów na stanowiska w ramach realizacji projektu "Indywidualizacja w klasach I-III w Gminie Warnice" - 2012-01-05
      |___Oferty pracy - 2011 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. inwestycji, drogownictwa, budownictwa, remontów i bhp : 2011-08-11
            |___Zakończone - ogłoszenie w sprawie naboru - stanowisko ds. inwestycji, drogownictwa, budownictwa, remontów i bhp : 2011-06-09
      |___Oferty Pracy - 2010 rok
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru - kierowca autobusu szkolnego w wymiarze 1/3 etatu : 2010-12-23
            |___Zakończone - ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko ds. inwestycji, drogownictwa, budownictwa, remontów i bhp : 2010-05-04
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko Sekretarza Gminy : 2010-04-13
      |___Oferty Pracy - 2009 rok
            |___Zakończone - II ogłoszenie w sprawie naboru na 2 wolne stanowiska - nauczyciel wychowania przedszkolnego w wymiarze 4/5 etatu : 2009-12-10
            |___Zakończone - ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko - kucharz w wymiarze 3/4 etatu : 2009-11-10
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko - pomoc nauczyciela wychowania przedszkolnego w wymiarze 1/1 etatu oraz na stanowisko - pomoc nauczyciela wychowania przedszkolnego w wymiarze 1/2 etatu : 2009-11-10
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na 2 wolne stanowiska - nauczyciel wychowania przedszkolnego w wymiarze 4/5 etatu : 2009-11-10
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko - Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko - Nauczyciel wychowania przedszkolnego : 2009-07-21
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2009-05-26
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko ds. promocji, kultury i zdrowia : 2009-05-18
            |___Zakończone - Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2009-05-04
      |___Oferty Pracy - 2008 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego : 2008-08-25
            |___Drugie ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko - Pomoc nauczyciela wychowania przedszkolnego : 2008-07-25
                  |___Wynik postępowania
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko-Nauczyciel wychowania przedszkolnego : 2008-07-25
                  |___Wynik postępowania
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko - Pomoc nauczyciela wychowania przedszkolenia : 2008-07-25
                  |___Wynik postępowania
            |___Czwarte ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2008-03-31
            |___Trzecie ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2008-03-10
            |___Ponowne ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2008-01-30
            |___Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Warnicach : 2008-01-04
      |___Oferty Pracy - 2007 rok
            |___Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP : 2007-12-04
Informacje
|___Plan zamówień publicznych
      |___Plan zamówień publicznych 2017 rok
|___Zamówienia publiczne
|___Oferty Inwestycyjne
|___Decyzje środowiskowe
      |___Decyzje środowiskowe - 2016 rok
            |___Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim, gm. Warnice oraz rurociągów tranzytowych ścieków sanitarnych pomiędzy miejscowościami Reńsko-Barnim oraz Wójcin-Barnim
      |___Decyzje środowiskowe - 2015 rok
            |___Budowa i eksploatacja farmy wiatrowej Lubiatowo wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w gminach Warnice, Dolice i Przelewice, w województwie zachodniopomorskim
            |___Rozbudowa przejścia przez miejscowość Warnice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106
            |___Budowa i ekspoatacja farmy wiatrowej Dolice-Żalęcino wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w gminie Dolice, województwie zachodniopomorskim
            |___Budowa i eksploatacj farmy wiatrowej Warnice-Kłęby wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w gminie Warnice, w województwie zachodniopomorskim
      |___Decyzje środowiskowe - 2014 rok
            |___Posadowienie 2 przenośnych kontenerów o funkcji gospodarczo-mieszkalnych na działkach nr 346/2 oraz 346/3, obręb Wierzbno gm. Warnice
      |___Decyzje środowiskowe - 2013 rok
            |___Melioracje szczegółowe Cieszysław - Etap II
            |___Budowa trzech obiektów przeznaczonych do chowu, hodowli drobiu wraz z niezbędną infrastrukcją techniczną, na terenie działki nr ewid. Nr 85/20, obręb Reńsko, gmina Warnice
            |___Melioracje szczegółowe Cieszysław - Etap I
      |___Decyzje środowiskowe - 2012 rok
|___Rejestr działalności regulowanej
|___Komunikaty - jakość wody przeznaczonej do spożycia
      |___Komunikaty - 2017 rok
      |___Komunikaty - 2016 rok
|___Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
      |___OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Warnice z dnia 08.08.2016 r. o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu ?Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Warnice na lata 2016-2020 z perspektywą na lata 2020-2023?
|___Konsultacje społeczne oraz konsultacje z organizacjami pozarządowymi
      |___Konsultacje - 2017
            |___Program wspołpracy Gminy Warnice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok.
      |___Konsultacje - 2016
            |___Konsultacje projektu "Strategia Rozwoju Gminy Warnice na lata 2016-2025"
            |___PROGRAM współpracy Gminy Warnice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2017 rok
      |___Konsultacje - 2015
      |___Konsultacje - 2014
      |___Konsultacje - 2013
      |___Konsultacje - 2012
      |___konsultacje - 2011
      |___konsultacje - 2010
|___Spis Rolny oraz Spis Powszechny
      |___Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań - 2011 r.
      |___Powszechny Spis Rolny - 2010 r.
|___Wybory i referenda
      |___Referenda
            |___Referendum - 06.09.2015 r.
      |___Wybory Sołtysów, Zastępców Sołtysów oraz członków Rad Sołeckich
            |___Wybory - 2012
            |___Wybory - 2011
      |___Wybory Prezydenta RP
            |___Wybory Prezydenta RP - 2015 rok
            |___Informacja
                  |___Informacja
            |___Wybory Prezydenta RP - 2010 rok
      |___Wybory do Parlamentu Europejskiego
            |___Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014 rok
            |___Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 rok
      |___Wybory do Sejmu i Senatu
            |___Wybory do Sejmu i Senatu - 2015 rok
            |___Wybory do Sejmu i Senatu - 2011 rok
            |___Wybory do Sejmu i Senatu - 2007 rok
      |___Wybory Samorządowe
            |___Wybory uzupełniające do Rady Gminy - 2017
            |___Wybory Samorządowe - 2014 rok
            |___ Wybory Samorządowe - 2010 rok
            |___Wybory Samorządowe - 2006 rok
|___Programy do pobrania
|___Ogłoszenia
      |___Ogłoszenia 2017
            |___Konkurs na stanowisko kierownika Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warnicach
      |___Ogłoszenia 2016
      |___Ogłoszenia 2015
      |___Ogłoszenia 2014
      |___Ogłoszenia 2013
      |___Ogłoszenia 2012 rok
      |___Ogłoszenia - 2011 rok
      |___Ogłoszenia - 2010 rok
      |___Ogłoszenia - 2009 rok
            |___OGŁOSZENIE - O konkursie ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej na udzielenie osobom uprawnionym posiłku w ramach wieloletniego programu "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na "Wytworzenie i dostawę posiłku dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Warnice"
      |___Ogłoszenia - 2008 rok
|___Zamówienia podprogowe
      |___Zapytanie o cenę
            |___Przetarg na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 177.310.00 zł. ( sto siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziesięć złotych) na okres 4 lat z przeznaczeniem na pokrycie kosztów inwestycji pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej i Gimnazjum o halę gimnastyczną
|___Przetargi, dzierżawy
      |___Przetargi 2017 rok
      |___Przetargi 2016 rok
      |___Przetargi 2015 rok
      |___Przetargi 2014 rok
      |___Przetargi 2013 rok
      |___Przetargi 2012 rok
      |___Przetargi 2011 rok
      |___Przetargi 2010 rok
      |___Przetargi 2009 rok
      |___Przetargi 2008 rok
      |___Przetargi 2007rok
      |___Przetargi 2006 rok
            |___Przetarg ustny ograniczony na wydzierżawienie pomieszczenia użytkowego z przeznaczeniem na sklepik szkolny w Warnicach
|___Komunikaty
      |___Komunikaty 2005 rok
|___Instrukcja obsługi
|___Informacje nieudostępnione
|___Obwieszczenia
      |___Obwieszczenia - 2017 rok
      |___Obwieszczenia - 2016 rok
      |___Obwieszczenia - 2015 rok
      |___Obwieszczenia - 2014 rok
      |___Obwieszczenia - 2013 rok
      |___Obwieszczenia - 2012 rok
      |___Obwieszczenia - 2011 rok
      |___Obwieszczenia - 2010 rok
      |___Obwieszczenia - 2009 rok
      |___Obwieszczenia - 2008 rok
      |___Obwieszczenia - 2007 rok
      |___Obwieszczenia - 2006 rok
      |___Obwieszczenia - 2005 rok
      |___Obwieszczenia - 2004 rok
            |___Wybory uzupełniające w Starym Przylepie
|___Zapytania Ofertowe
      |___2017 rok
            |___Ogłoszenie o zamówieniu na dostawy wyposażenia do szkół - sprzęt dydaktyczny, pomoce i artykuły szkoleniowe - ponowne
            |___Remont klas szkolnych w Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach, gmina Warnice
            |___Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w miejscowości Wierzbno gmina Warnice - III ZAPYTANIE OFERTOWE
            |___Ogłoszenie o zamówieniu na dostawy wyposażenia do szkół - sprzęt dydaktyczny, pomoce i artykuły szkoleniowe
            |___Ogłoszenie o zamówieniu nr PGD/WARNICE/003 - usługi dostarczania posiłków do szkół dla dzieci uczestniczących w zajęciach dodatkowych
            |___ Ogłoszenie o zamówieniu nr PGD/WARNICE/002 - usługi dostarczania posiłków do szkół dla dzieci uczestniczących w zajęciach dodatkowych
            |___Ogłoszenie o zamówieniu nr PGD/WARNICE/001 na przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w gminie Warnice
            |___Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Warnice i jednostek organizacyjnych Gminy Warnice
            |___Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w miejscowości Wierzbno gmina Warnice - II ZAPYTANIE OFERTOWE
            |___Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w miejscowości Wierzbno gmina Warnice
      |___2016 rok
            |___Zapytanie ofertowe AZBEST/2016: wykonanie usługi polegającej na: 1. demontażu, transporcie i unieszkodliwaniu wyrobów azbestowych z terenu Gminy Warnice, 2. transporcie i unieszkodliwaniu wyrobów azbestowych z terenu Gminy Warnice
            |___Zapytanie ofertowe na opracowanie "Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Warnice na lata 2016-2021, z perspektywą na lata 2022-2023"
      |___2015 rok
            |___Zapytanie ofertowe - wykonanie usługi polegającej na : 1. demontażu, transporcie i unieszkodliwaniu wyrobów azbestowych z terenu Gminy Warnice, 2. transporcie i unieszkodliwaniu wyrobów azbestowych z terenu Gminy Warnice
      |___2014 rok
      |___2013 rok
      |___2012 rok
      |___2011 rok
            |___Zarządzanie cmentarzami należącymi do Gminy Warnice.
      |___2010 rok
      |___2009 rok
      |___2008 rok
      |___2004 rok
|___Jak załatwić sprawę
      |___Procedury usuwania drzew i krzewów
      |___Sprawy wojskowe
      |___Urząd Stanu Cywilnego
            |___Narodziny dziecka
            |___Małżeństwo
            |___Akta stanu cywilnego
      |___Ewidencja ludności, dowody osobiste