System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i archiwum zakładowego: 2025_07_16
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)
Wójt Gminy Warnice
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i archiwum zakładowego
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Warnice
Warnice 66
74-201 Warnice
II. Określenie stanowiska urzędniczego: Stanowisko ds. administracyjnych i archiwum zakładowego;
III. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych[1]),
- staż pracy minimum 2 lata,
- ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność, rzetelność i systematyczność,
- umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
- dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- wymiar etatu: 1 etat;
- praca jednozmianowa w warunkach biurowych w budynku urzędu gminy pod adresem Warnice 66, 74-201 Warnice, pomieszczenie pracy na I piętrze (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, prowadzenie rozmów telefonicznych) oraz pomieszczenie archiwum zakładowego mieszczące się na parterze budynku; zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania, praca wiąże się z wyjazdami w teren;
- budynek jest dwukondygnacyjny, bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niedowidzącym.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
VI. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie m.in.:
- prowadzenie kancelarii Urzędu;
- prowadzenie korespondencji elektronicznej, w tym za pośrednictwem systemu
e-doręczeń; - prowadzenie ewidencji przesyłek specjalnych i wartościowych;
- przekazywanie oznakowanej korespondencji na poszczególne stanowiska pracy;
- prowadzenie spraw związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów w Urzędzie;
- prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
- prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych;
- wystawianie delegacji oraz prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
- dbanie o aktualizację wywieszanych materiałów na tablicy informacyjnej przy sekretariacie;
- wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora oraz wyroków i postanowień sądu podlegających podaniu do publicznej wiadomości;
- zamawiania pieczęci i pieczątek oraz prowadzenie ich ewidencji;
- prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta;
- przekazywanie do realizacji zarządzeń i decyzji Wójta według właściwości na poszczególne stanowiska pracy;
- organizowanie obiegu informacji;
- sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby Wójta;
- obsługiwanie centrali telefonicznej i faksu oraz nadzór nad urządzeniem wielofunkcyjnym (kserokopiarką);
- obsługa kancelaryjno - biurowa;
- prowadzenie ewidencji kopii umów zawieranych przez Gminę i Urząd;
- współpraca ze stanowiskiem ds. informacji niejawnych w zakresie obiegu dokumentów niejawnych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu;
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych;
- zakup materiałów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych;
- prowadzenie rządowego programu dla rodzin wielodzietnych „Karta Dużej Rodziny”;
- przyjmowanie wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny;
- sporządzanie okresowych sprawozdań, prowadzenie nadzoru i kontroli nad działalnością programu „Karta Dużej Rodziny”;
- w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
- dbanie o należyty stan zasobów archiwalnych,
- przeprowadzanie okresowego brakowania akt,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym przyjmowaniem dokumentacji archiwalnej
z poszczególnych stanowisk pracy;
- obsługa płatności bezksięgowych, zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopia/e świadectw/a pracy albo zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (czyli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, mianowania, wyboru bądź spółdzielczej umowy o pracę) dokumentujące minimum 2 letni staż pracy,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia przed zatrudnieniem aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych, zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Warnice– m.in. takich jak: adres e-mail, numer telefonu,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wizerunku zawartego w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji na stanowisko objęte naborem,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice,
oraz w przypadku:
- kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
Uwaga: List motywacyjny, cv i kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Gminy w Warnicach,
74-201 Warnice 66
w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjnych i archiwum zakładowego w terminie do dnia 30.07.2025 r. do godz. 14.00 (liczy się data wpływu do urzędu gminy).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym, kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, list motywacyjny, cv i kwestionariusz osobowy.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie, mailem lub na adres do korespondencji o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (91) 561 28 90.
Warnice, dnia 16.07.2025 r.
[1] w przypadku uznania spełnienia przesłanek art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kinga Banaś | 16-07-2025 12:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emilia Knap | 16-07-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Kinga Banaś | 16-07-2025 12:35 |