Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu: 2025-02-05

 Warnice, 05 lutego 2025 roku

WÓJT GMINY W WARNICACH OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu.

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Warnice

Warnice 66

74-201 Warnice

II. określenie stanowiska urzędniczego:

- stanowisko ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu.

- 1 etat – pełny wymiar czasu pracy

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

a) jest obywatelem polskim,

b) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c) posiada wykształcenie średnie,

d) nienaganną opinię,

e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,

b) znajomość ustawy o gospodarce komunalnej i lokalowej,

c) znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,

d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

e) dyspozycyjność,

f) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

g) minimum 1 rok stażu pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu obejmuje w szczególności:

1) przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy,

2) administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie zasobem mieszkaniowym Gminy, w tym:

 a) ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,

b) wymiar czynszu i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,

3) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminnym oraz ustalania czynszów za lokale mieszkalne wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu Gminy

4) przekazanie wysokości czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe do referatu finansowego w celu wprowadzenia do systemu informatycznego,

5) prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali,

6) realizowanie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o własności lokali,

7) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem lokali mieszkalnych oraz spraw związanych z zarządem nieruchomościami wspólnymi,

8) prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej,

9) regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy,

10) sprawowanie nadzoru administratora zasobu mieszkaniowego w zakresie:

a) polityki remontowej,

b) stanu technicznego i eksploatacji budynków,

c) okresowej oceny utrzymania zasobów mieszkaniowych we właściwym stanie technicznym i sanitarno- porządkowym oraz zachowania bezpieczeństwa pożarowego,

11) realizowanie wyroków sądowych w sprawach lokalowych oraz dotyczących samowoli lokalowych,

12) współpracowanie z samodzielnym stanowiskiem ds. obrony cywilnej w zakresie zabezpieczenia miejsc zakwaterowania dla ludności z ewakuacji doraźnej terenów zagrożonych i dotkniętych klęskami żywiołowymi,

13) współpracowanie ze stanowiskiem pracy ds. inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych oraz ze stanowiskiem ds. planowania przestrzennego i remontów w zakresie realizacji powierzonych zadań, a w szczególności poprzez udział w przygotowywaniu przetargów i umów na wykonanie robót inwestycyjnych, bądź remontowych obiektów stanowiących mienie Gminy,

14) gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi, w tym zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, przygotowywanie dokumentów do ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, wydzierżawienie, najem nieruchomości komunalnych,

15) przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących zbycia nieruchomości komunalnych na rzecz osób fizycznych i prawnych, w tym:

a) ustalanie ceny nieruchomości komunalnych, po uprzednim określeniu wartości i udziałów w nieruchomości przez rzeczoznawców majątkowych,

b) opracowywanie zasad nabywania i zbywania nieruchomości, w szczególności oddawania w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości komunalnych,

16) przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących nabywania nieruchomości przez Gminę,

17) prowadzenie spraw dotyczących opłat za nieruchomości gruntowe oraz aktualizowanie tych opłat,

18) prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości, w tym przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

19) przygotowywanie projektów decyzji ustalających opłaty za nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą właścicieli, w przypadku wzrostu wartości tych nieruchomości w związku z uchwalaniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

20) przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzania w nich zmian,

21) prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych gruntów oraz kontrolowanie zagospodarowania nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste,

22) przygotowywanie wniosków i zaświadczeń o wpis lub wykreślenie hipoteki,

23) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem gruntów, prawem pierwokupu nieruchomości oraz scalaniem i wymianą gruntów,

24) prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomości oraz sporządzaniem operatu szacunkowego,

25) sporządzanie projektów umów dzierżawy i najmu nieruchomości gminnych,

26) prowadzenie ewidencji umów i dzierżawy,

27) prowadzenie kontroli w zakresie wykonania umów i dzierżawy,

28) zakup i rozliczanie zużycia opału dla Urzędu i pozostałych zasobów Gminy, dla których sprzedawana jest energia cieplna,

29) zakup paliwa;

30) kontrola zużycia paliwa i tachografów;

31) nadzór nad przeglądami technicznymi pojazdów;

32) nadzór nad kierowcami (prowadzenie pełnej dokumentacji: kart drogowych, tachografów, rozliczanie, kontrolowanie pracy i czasu pracy kierowców, itp.);

33) nadzorowanie funkcjonowania cmentarzy komunalnych, w szczególności:

a) utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych,

b) prowadzenie ksiąg cmentarnych,

c) prowadzenie rejestru osób pochowanych oraz grobów,

d) prowadzenie rejestru miejsc rezerwowych,

e) wyznaczenie miejsc na pochówki,

f) zgłaszanie drzew i krzewów rosnących na cmentarzach komunalnych do usunięcia lub pielęgnacji.

4. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),

4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych zakładów pracy,

7) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

8) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) referencje, opinie,

11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Warnice na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice”,

12) Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub pocztą na adres:

Urząd Gminy w Warnicach, 74-201 Warnice 66.

Dotyczy naboru na stanowisko: ds. gospodarki komunalnej i lokalowej, gospodarki nieruchomościami, transportu.

w terminie do dnia 19 lutego 2025 roku do godz. 15.00.

(UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Warnice).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

 

Z up. Wójta Gminy

Anna Hackiewicz-Gębska

Zastępca Wójta

 

Do pobrania w załącznikach:
- treść ogłoszenia (plik PDF)
- kwestionariusz osobowy (plik PDF)
- oświadczenie o niekaralności (plik PDF)

 

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne

stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice

Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy Warnice jest Wójt Gminy Warnice. Dane Urzędu: Warnice 66, 74-201 Warnice, NIP: 853-124-62-93, tel: 91 578 32 84 e-mail: sekretariat@warnice.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Warnice, jest nim Pan Łukasz Rozesłański, adres e-mail: iod@warnice.pl
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, natomiast inne dane w tym dane do kontaktu na podstawie zgody art. 6 ust.1 lit. a RODO (wyrażona przez Państwa zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie)
  4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje przede wszystkim informacje zawarte w art. 221. § 1 Kodeksu pracy. Są to dane identyfikujące osoby: imię nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, dane adresowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu. Pracodawca ma prawo żądać od pracownika podania, niezależnie od danych osobowych, o których mowa w § 1, także innych danych osobowych pracownika jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy lub jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów.
  5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionym podmiotom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
  7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji. W pozostałych przypadkach będziemy przetwarzać dane w okresie od wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia.
  8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu:

- prawo dostępu do treści danych,

- prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,

- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

- prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Banaś 05-02-2025 10:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Emilia Werstak 05-02-2025
Ostatnia aktualizacja: Kinga Banaś 05-02-2025 10:51