System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku - Zapytanie ofertowe
GMINA WARNICE
74-201 Warnice
woj. zachodniopomorskie
NIP: 853-145-73-92
Warnice 13.03.2018 r.
Znak sprawy: PG.271.1.2.2018.IR
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
30 000 EUR
Na podstawie zarządzenia nr 64/2016 Wójta Gminy Warnice z dnia 02 września 2016 r. w sprawie ustalenia regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny w zakresie: Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku
I. Zamawiający:
Gmina Warnice
Warnice 66
74 - 201 Warnice
tel. 91 561 28 90
II. Przedmiot zamówienia:
1. Nazwa zamówienia:
Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
I. Gmina Warnice zaprasza do składania ofert na obsługę sceniczną podczas imprez gminnych:
- VIII WARNICKIEGO PIKNIKU RODZINNEGO, który odbędzie się 05.05.2018 r. w Warnicach,
- DOŻYNEK GMINNO-PARAFIALNYCH, które odbędą się 08.09.2018 r.
w Warnicach.
II. Na każdej z imprez rozpoczęcie nastąpi o godzinie 14:00. Zakończenie ok. godz. 3:00 nad ranem następnego dnia (tzn. 06.05.2018 r., 09.09.2018 r.).
III. Założenia dla imprezy w dniu 05.05.2018. r.
Założenia - scena, dach:
1. Scena i zadaszenie atestowane.
2. Scena o wymiarach 8x6 metrów. Z atestowanym dopuszczalnym obciążeniem podłogi sceny do 500 kg/m2. Wysokość podłogi od podłoża min. 100-
3. Osłonięte ściany boczne oraz ściana tylna.
4. Dach z wytrzymałością wiatrową do
5. Wejście na scenę po obu stronach
7. Udostępnienie odtwarzania podkładów muzycznych z własnych nośników (CD audio, pendrive, pliki mp3)
8. Zapewnienie po zmierzchu oświetlenia stałego np. LED przy scenie (tzn. tak aby oświetlenie dynamicznie zmieniające się w rytm muzyki nie było jedynym oświetleniem)
9. Umożliwienie:
- podłączenia oświetlenia namiotu (koncert gwiazdy), a także umożliwienie podłączenia oświetlenia toalety VIP – koncert gwiazdy,
- montażu/podwieszenia baneru w tle sceny lub na ścianie bocznej oraz ewentualnego wyposażenia typu flagi,
10. Preferowane jest aby główne słupy nośne dachu nie zasłaniały/ograniczały przestrzeni podłogi sceny.
Założenia ogólne dotyczące - nagłośnienia:
1. Nagłośnienie w systemie wyrównanym liniowo (line array), podwieszane.
2. System wyrównany liniowo powinien być systemem stereo o min. trójdrożnym aktywnym podziale częstotliwości pasma audio (oddzielne basy itd.), musi być jednolity (wszystkie głośniki tej samej firmy),
3. Mikser dźwięku: cyfrowy.
4. Jednolity system monitorowania dźwięku na scenie.
5. 4 Mikrofony bezprzewodowe, 3 statywy.
6. Atestowany system podwieszania nagłośnienia, podwieszenie na wysokości nie niżej niż
7. W godzinach od 14:00 do ok. godz. 20:00-20:30 nagłośnieniu podlegać będzie m.in. Msza Św., wystąpienie Pani Wójt, występy dzieci szkolnych i lokalnych zespołów (na scenie), konkursy dla dzieci i publiczności (najczęściej przed sceną), wręczenia nagród, konferansjer, muzyka w tle podczas zmian punktów imprezy. Po godzinie 22-ej dalsza część imprezy prowadzona przez DJ-a lub zespół muzyczny.
8. Agregat prądotwórczy, trójfazowy - moc odpowiednia do zapewnienia zasilania by spełnić wymagania.
O godzinie 21:00 kulminacyjnym elementem będzie koncert gwiazdy w ramach imprezy masowej (czas występu 45min - 1h). Wymogi techniczne zespołu:
- nagłośnienie estradowe, co najmniej 4000 wat na stronę,
- linię stereofoniczną (2 wejścia typu "Jack" lub XLR),
- mikser z czterema wejściami liniowymi typu "jack",
- dostęp do miksera głównego,
- 3 mikrofony bezprzewodowe Shure Beta 87 lub Beta 58 (ewentualnie SM 58),
- oświetlenie estradowe, trzy odsłuchy sceniczne z przodu sceny,
- umożliwienia odbycia próby akustycznej na 10 minut przed rozpoczęciem koncertu zespołu.
W pozostałych terminach imprezy nie będą rangi imprezy masowej, a wymogi dotyczące sprzętu audio i oświetlenia nie są tak dokładnie sprecyzowane jeśli chodzi o wymogi preferowanych segmentów firm.
IV. Założenia dla imprezy w dniu 08.09.2018. r.
Założenia - scena, dach:
1. Scena i zadaszenie atestowane.
2. Scena o wymiarach 8x6 metrów. Z atestowanym dopuszczalnym obciążeniem podłogi sceny do 500 kg/m2. Wysokość podłogi od podłoża min: 50-
3. Osłonięte ściany boczne oraz ściana tylna.
4. Dach z wytrzymałością wiatrową do
5. Wejście na scenę z dwóch stron (2 wejścia/zejścia)
6. Udostępnienie odtwarzania podkładów muzycznych z własnych nośników (CD audio, pendrive, pliki mp3)
7. Zapewnienie po zmierzchu oświetlenia stałego np. LED przy scenie (tzn. tak aby oświetlenie dynamicznie zmieniające się w rytm muzyki nie było jedynym oświetleniem)
8. Umożliwienie montażu/podwieszenia baneru w tle sceny lub na ścianie bocznej, oraz ewentualnego wyposażenia typu flagi
9. Ponieważ impreza w dniu 08.09.2018 r. dotyczy dożynek Gminno-Parafialnych, należy uwzględnić miejsce przed sceną (lub przed i z boku sceny) tak by było możliwe złożenie wieńców dożynkowych (dotyczy okresu ok. 14:00 – 16:00),
10. Nie ma sprecyzowanych wymogów odnośnie pozycji słupów nośnych dachu względem powierzchni sceny.
Założenia ogólne dotyczące - nagłośnienia:
1. Nagłośnienie w systemie wyrównanym liniowo (line array), podwieszane.
2. System wyrównany liniowo powinien być systemem stereo o min. trójdrożnym aktywnym podziale częstotliwości pasma audio (oddzielne basy itd.), musi być jednolity (wszystkie głośniki tej samej firmy).
3. Mikser dźwięku: cyfrowy.
4. Jednolity system monitorowania dźwięku na scenie.
5. 4 Mikrofony bezprzewodowe, 3 statywy.
6. Atestowany system podwieszania nagłośnienia, podwieszenie na wysokości nie niżej niż
7. W godzinach od 14:00 do ok. godz. 20:00-20:30 nagłośnieniu podlegać będzie m.in. Msza Św., wystąpienie Pani Wójt, występy dzieci szkolnych i lokalnych zespołów (na scenie), konkursy dla dzieci i publiczności (najczęściej przed sceną), wręczenia nagród, konferansjer, muzyka w tle podczas zmian punktów imprezy. Od ok. godziny 20:00-20:30 dalsza część imprezy prowadzona przez DJ-a lub zespół muzyczny.
8. Agregat prądotwórczy, trójfazowy - moc odpowiednia do zapewnienia zasilania by spełnić wymagania.
V. Gotowość sceny i sprzętu: 2 godz. przed planowanym rozpoczęciem imprezy (dot. obu terminów
VI. Jako opcję można przedstawić propozycję użycia TELEBIMU w dniu 05.05.2018 r. w godz. od ok. 20:45 do 22:15. na którym emitowany byłby koncert gwiazdy wieczoru (jako osobny punkt oferty). Przewidywania grupa odbiorców – 2000 osób. Propozycja dotycząca telebimu jest dodatkową możliwością, która nie jest wyznacznikiem wyboru oferty.
Zamawiający oceniał będzie głównie ofertę dotyczącą obsługi zgodnie z punktami od I do V.
III. Termin realizacji zadania:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj. 05.05.2018 r. i 08.09.2018 r.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Z wybranymi oferentami skontaktujemy się telefoniczne w celu zaproszenia do rozmów. W ocenie ofert będzie brana pod uwagę nie tylko cena, ale również doświadczenie w realizacji podobnych imprez i profesjonalne podejście (referencje itd.)
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Wymaga się złożenia załączonego do zapytania ofertowego – formularza ofertowego.
2. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone bez dodatkowego wezwania do ich uzupełnienia.
3. Kompletną ofertę należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem OFERTA NA OBSŁUGĘ SCENICZNĄ - IMPREZY GMINNE W 2018 r. należy składać w Urzędzie Gminy Warnice (sekretariat), nadsyłać pocztą lub elektronicznie na adres email: stypendia@warnice.pl
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Sekretariat Urzędu Gminy Warnice, pok. nr 10
tel. 91 561 28 90, fax. 91 578 32 84
W terminie do dnia 23.03.2018 r.
Zamawiający nie przewiduje oficjalnego, jawnego otwarcia ofert.
VII. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Dodatkowych informacji udziela Ireneusz Rożuk, tel./fax 91 561 28 90 wew. 31
e-mail: stypendia@warnice.pl
VIII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy – scena i nagłośnienie.
2. Formularz ofertowy – Telebim - opcjonalne
Wójt Gminy Warnice
/-/Anna Hackiewicz-Gębska
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ireneusz Rożuk | 14-03-2018 08:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ireneusz Rożuk | 13-03-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 14-03-2018 08:11 |