System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Dostawa i montaż czterech lamp solarnych wzdłuż ścieżki spacerowej na cmentarzu komunalnym w miejscowości Stary Przylep
Warnice, dnia 28.09.2016 r.
Znak sprawy: IB.271.30.3.2016.ZB
ZAPYTANIE OFERTOWE II
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
30 000 EUR
Na podstawie zarządzenia nr 61/2014 Wójta Gminy Warnice z dnia 21 października 2014 r. w sprawie zmiany regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 t.j.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty na Dostawę i montaż czterech lamp solarnych wzdłuż alejki spacerowej na cmentarzu komunalnym w miejscowości Stary Przylep gmina Warnice.
- Zamawiający:
Gmina Warnice
Warnice 66, 74 – 201 Warnice
tel. 91 561 28 90
- Przedmiot zamówienia:
- Nazwa zamówienia
Dostawa i montaż czterech lamp solarnych wzdłuż alejki spacerowej na cmentarzu komunalnym działka Nr 268 obręb Stary Przylep gmina Warnice.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Lokalizację lamp na działce należy uzgodnić z Inwestorem.
Parametry techniczne:
- wysokość do 5 m
- oprawy LED min. 20W
- strumień świetlny min. 2200lm
- czas pracy lampy min. 8h
- pojemność akumulatora min. 2x80Ah
- moc paneli min 2 x 150W
- akumulator żelowy
- czujnik zmierzchu
- Termin realizacji zadania:
Do 20 października 2016 roku
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
- Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w ust. 2 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków zapytania ofertowego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
Wymaga się, aby wykonawca przedstawił na wykazie załączonym do zapytania, co najmniej 3 referencje dostawy i montażu lamp solarnych.
- posiadają lub dysponują osobą zdolną do wykonania zmówienia
Wymaga się, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do zrealizowania zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli dostawca przedłoży aktualny odpis
z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Kryterium wyboru oferty:
- Cena 100%.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie cenę za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
- Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia.
- Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowania cen.
- Cena nie ulega zmianie przez okres wykonania zamówienia.
- Sposób przygotowania oferty:
- Wymaga się złożenia załączonego do zapytania ofertowego – formularza ofertowego
z załączeniem dokumentów wynikających z rozdziału IV zapytania ofertowego, tj: - Wykaz, co najmniej 3 zrealizowanych zadań wraz
z poświadczeniami, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty
- Wymaga się złożenia załączonego do zapytania ofertowego – formularza ofertowego
(Uwaga: protokół odbioru nie stanowi poświadczenia należytego wykonania).
- Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej. - Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone bez dodatkowego wezwania do ich uzupełnienia.
- Kompletną ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego podany w Rozdziale I
i opisana w sposób następujący:
O F E R T A C E N O W A
Dostawa i montaż czterech lamp solarnych wzdłuż alejki spacerowej na cmentarzu komunalnym w miejscowości Stary Przylep.
Nie otwierać przed dniem 04 października 2016 r.
|
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Sekretariat Urzędu Gminy Warnice pok. 10, tel. 91 561 28 90, fax 91 578 32 84,
w terminie do dnia 04 października 2016 r.
Zamawiający nie przewiduje oficjalnego, jawnego otwarcia ofert.
- Zapytania o przedmiot zamówienia:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia oraz procedury postępowania, jest:
Zdzisław Badora – inspektor Urzędu Gminy Warnice – tel. 91 561 28 90 w. 19.
- Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Wykaz wykonanych zadań
z up. WÓJTA
/-/
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Zdzisław Badora | 28-09-2016 14:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zdzisław Badora | 28-09-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Zdzisław Badora | 05-10-2016 14:43 |