Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Protokół Nr XL sesji RADY GMINY WARNICE z dnia 28 marca 2014 roku

Protokół  z XL sesji

RADY GMINY WARNICE

z dnia 28 marca 2014 roku

 

Obrady XL sesji Rady Gminy Warnice o godzinie 12:15 otworzył Przewodniczący Rady Gminy Warnice Marek Brodowski.

W obradach uczestniczyli: Wójt Anna Hackiewicz – Gębska, Zastępca Wójta Waldemar Lubiński, Skarbnik Ryszard Ligocki, Komendant Straży Gminnej Dariusz Juchniewicz, Radny Powiatu Jan Chmielewski, Komendant Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej bryg.inż. Mirosław Rabiega, Kierownik Rewiru Dzielnicowych Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach asp. szt. Tomasz Franiak,dzielnicowy st. asp. Andrzej Piwowarczyk, kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach Marianna Margiel – Mikołajczak, Dyrektor Szkoły Podstawowej w Warnicach Ewa Rebeko, Dyrektor Gimnazjum w Warnicach Małgorzata Jakubowska oraz sołtysi ( lista zaproszonych gości stanowi załącznik nr 1 do protokołu). W obradach sesji uczestniczyło 14 radnych ( lista obecności stanowi złącznik nr 2 do protokołu).

 

Przewodniczący Rady Gminy Warnice Marek Brodowski na podstawie listy obecności radnych stwierdził  quorum uprawniające Radę do podejmowania uchwał.

 

Ad.1, 2

j.w.

Ad.3

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska poinformowała, że został wprowadzony podpunkt 4 w punkcie 4.

Przewodniczący Rady Marek Brodowski poinformował, że wdarł się błąd pisarski i jest 2 razy pkt 5 w porządku obrad więc pkt 5 Przyjęcie protokołu z  XXXIX sesji Rady Gminy Warnice z dnia 28 lutego 2014 roku otrzymuje nr 6 a następne punkty otrzymują kolejną numerację.

Porządek obrad przedstawiał się następująco:

1.      Otwarcie obrad.

2.      Stwierdzenie quorum.

3.      Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

4.      Ocena stanu porządku publicznego w Gminie Warnice za rok 2013 na podstawie informacji:

-           Komendy Powiatowej Policji;

-           Komendy Powiatowej Straży Pożarnej;

-           Ochotniczej Straży Pożarnej;

-           Straży Gminnej w Warnicach.

5.         Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach.

6.         Przyjęcie protokołu z XXXIX sesji Rady Gminy Warnice z dnia 28 lutego 2014 roku.

8.         Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

9.         Bezpieczeństwo publiczne w Gminie i oświetlenie uliczne – informacja przygotowana przez komisję rolnictwa i rozwoju.

10.       (Projekt Nr 17/2014) Podjęcie uchwały w sprawie funduszu sołeckiego.

11.       (Projekt Nr 18/2014) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Warnice.

12.       (Projekt Nr 19/2014) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Warnice

13.       (Projekt Nr 20/2014) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt.

14.       (Projekt Nr 21/2014) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Szczecin dotyczącego powierzenia realizacji zadania publicznego polegającego na objęciu programem interwencyjno – motywacyjnym osób z  terenu Gminy Warnice zatrzymanych do wytrzeźwienia w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień w Szczecinie  w 2014 roku.

15.       (Projekt Nr 22/2014) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.

16.       (Projekt Nr 23/2014) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Warnice na 2014 rok.

17.       (Projekt Nr 24/2014) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2023.

18.       Wolne wnioski, komunikaty i ogłoszenia.

19.       Zakończenie obrad.

 

Ad.4

Kierownik Rewiru Dzielnicowych KPP w Pyrzycachasp. szt. Tomasz Franiak przedstawiła informację o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Warnice w 2013 roku.

Informacja stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

 

Komendant Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach przedstawił stan ochrony przeciwpożarowej na terenie Gminy Warnice za 2013 rok/

Informacja stanowi załącznik nr 4 do protokołu.

 

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska podziękowała Komendantom Policji i Straży Pożarnej za kolejny rok pomyślnej współpracy.

 

Ocena stanu porządku publicznego w Gminie Warnice za rok 2013 na podstawie informacji Ochotniczej Straży Pożarnej.

Informacja stanowi załącznik nr 5 do protokołu.

Ocenę stanu porządku publicznego w Gminie Warnice za rok 2013 na podstawie Straży Gminnej w Warnicach przedstawił Komendant Straży Dariusz Juchniewicz.

Informacja stanowi załącznik nr 6 do protokołu.

 

O godzinie 13:00 prowadzący obrady Przewodniczący Rady ogłosił 10 minut przerwy.

 

Podczas przerwy obrady opuścili:Komendant Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej bryg.inż. Mirosław Rabiega, Kierownik Rewiru Dzielnicowych Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach asp. szt. Tomasz Franiak,dzielnicowy st. asp. Andrzej Piwowarczyk, Dyrektor Szkoły Podstawowej w Warnicach Ewa Rebeko, Dyrektor Gimnazjum w Warnicach Małgorzata Jakubowska

O godzinie 13:15 Przewodniczący Rady wznowił obrady.

 

Ad. 5

Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach za 2013 rok przedstawiła Kierownik ośrodka Marianna Margiel – Mikołajczak.

Sprawozdanie stanowi załącznik do 7 do protokołu.

 

Ad.6

Protokół z XXXIX sesji Rady Gminy Warnice z dnia 28 lutego zostały przyjęty jednogłośnie bez odczytywania.

 

Ad.7Informacja Wójta z prac pomiędzy sesjami.

Informacja stanowi załącznik nr 8 do protokołu.

Radna Małgorzata Brząkała zapytała czy istnieje możliwość przyjęcia na roboty publiczne pana, który chciałby pracować a nie zgłosił się wcześniej.

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska poinformowała, że nie jest w stanie udzielić odpowiedzi w danej chwili. Odpowiedź zostanie przekazana w poniedziałek.

 

Ad. 8

Radni nie wnieśli żadnych interpelacji.

 

Ad.9

Informacja przygotowana przez komisje rolnictwa i rozwoju była przekazana wraz z materiałami więc wszyscy mieli okazję się z nią zapoznać.

Informacja stanowi załącznik nr 9 do protokołu.

 

Ad.10

Wójt Anna Hackiewicz- Gębska omówiła projekt uchwały.

Rada gminy rozstrzyga o wyodrębnieniu w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki, zwany dalej „funduszem”, do dnia 31 marca roku poprzedzającego rok budżetowy, podejmując uchwałę, w której wyraża zgodę albo nie wyraża zgody na wyodrębnienie funduszu w roku budżetowym.

Środki funduszu przeznacza się na realizację przedsięwzięć, które zgłoszone we wniosku, są zadaniami własnymi gminy, służą poprawie warunków życia mieszkańców i są zgodne ze strategią rozwoju gminy.

Środki funduszu mogą być przeznaczone na pokrycie wydatków
na działania zmierzające do usunięcia skutków klęski żywiołowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. o stanie klęski żywiołowej ( Dz. U. Nr 62, poz. 558, z późn. zm.).

Warunkiem przyznania w danym roku budżetowym środków z funduszu jest złożenie do wójta przez sołectwo wniosku.

Wniosek danego sołectwa uchwala zebranie wiejskie z inicjatywy sołtysa, rady sołeckiej lub co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców sołectwa.

Wniosek powinien zawierać wskazanie przedsięwzięć przewidzianych
do realizacji na obszarze sołectwa w ramach środków określonych dla danego sołectwa, wraz z oszacowaniem ich kosztów i uzasadnieniem.

W terminie do dnia 30 września roku poprzedzającego rok budżetowy, którego dotyczy wniosek, sołtys przekazuje wójtowi wniosek celem uwzględnienia go w projekcie budżetu gminy.

Wójt w terminie 7 dni od dnia otrzymania odrzuca wniosek niespełniający warunków, informując jednocześnie o tym sołtysa. Sołtys może w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej informacji podtrzymać wniosek, kierując go do rady gminy za pośrednictwem wójta.

W przypadku podtrzymania wniosku przez sołtysa, rada gminy rozpatruje
ten wniosek w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania. Wójt związany
jest rozstrzygnięciem rady gminy w tym zakresie.

 

Stanowiska komisji:

-           k. rewizyjna                - „za”;

-           k. socjalna                   -„za”;

-           k. rolnictwa                -„za”

 

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/267/2014 stanowi załącznik nr 10 do protokołu.

 

 

Ad.11

Zastępca Wójta Waldemar Lubiński omówił projekt uchwały.

W dniu 20 stycznia 2014 r. firma „Wodociągi Zachodniopomorskie” Spółka z o. o. z siedzibą w Goleniowie złożyła wniosek o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.

            Zatwierdzenie cen oraz stawek opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków następuje na podstawie ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123 poz. 858 ze zm.) oraz w związku z rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 28 czerwca 2006r. w sprawie określania taryf, wzoru wniosku o zatwierdzenie taryf oraz warunków rozliczeń za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 127 poz. 886 z późn. zm.).

 

Stanowiska komisji:

-           k. rewizyjna                - „za”;

-           k. socjalna                   -„przeciw”;

-           k. rolnictwa                -„za”

 

Radna Małgorzata Brząkała złożyła wniosek o przerwę oraz powtórne głosowanie nad uchwałą.

„za” wnioskiem głosowało 14 radnych.

 

O godzinie 13:50 Przewodniczący Rady ogłosił 10 minut przerwy.

O godzinie 14:00 prowadzący obrady Marek Brodowski wznowił obrady.

 

 

Głosowanie:

14 radnych głosowało „przeciw”

 

UCHWAŁA NIE ZOSTAŁA PODJĘTA.

 

Ad.12

Przewodniczący komisji rewizyjnej Kamil Wochner przedstawił stanowisko komisji, która według właściwości rozpatrywała skargę złożoną przez Pana Wojciecha Seredyńskiego na działalność Wójta Gminy Warnice Annę Hackiewicz – Gębską.

Głosowanie:

13 radnych głosowało „za”;

1 radny głosował „przeciw”

 

Uchwała Nr XL/268/2014 stanowi załącznik nr 11 do protokołu.

 

Ad.13

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska omówiła projekt uchwały.

Przedstawiony projekt uchwały ma na celu realizację przepisów nowelizacji Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt, która weszła w życie w dniu 1.01.2012 r. Nowelizacja rozszerzyła obowiązki ciążące na jednostkach samorządu terytorialnego o szereg dodatkowych czynności, mieszczących się w obrębie zadań własnych, wykonywanych na podstawie art. 11 ust. 1 Ustawy o ochronie zwierząt. Podkreślić należy, że owe dodatkowe działania ciążące na gminach, zgodne są z ogólnymi postulatami poszerzenia humanitarnej ochrony zwierząt, a sposób zredagowania ustawy wskazuje na ogólną intencję skierowania dostępnych środków na jak najbardziej efektywną i wydajną walkę z bezdomnością zwierząt.

Bezdomność zwierząt jest istotnym problemem społecznym, zarówno z punktu widzenia uniwersalnej etyki, jak i z pozycji zwykłej pragmatyki. Powierzenie podstawowym jednostkom samorządu terytorialnego zadań związanych z tą kwestią jest posunięciem słusznym z uwagi na konieczność płynnego dostosowywania się do realiów, co lepiej realizowane jest na szczeblu niższym.

Projekt, oprócz zadań wprost wskazanych przez nowelizację ustawy, zawiera również szereg rozwiązań, będących alternatywą nadal zgodną z prawem, ale często mniej kosztowną i bardziej efektywną od tradycyjnych metod walki z bezdomnością zwierząt. Jako przykład można wymienić instytucję domów tymczasowych. Na prowadzenie domu tymczasowego zgodnie z kodeksem cywilnym może zostać umowa, w zamian za opłacenie przez gminę ze środków własnych kosztów żywienia i ewentualnego leczenia zwierzęcia. Domy tymczasowe mogą być również częściowo opłacane ze środków gminy, przy czym należy pamiętać, by osoba sprawująca tymczasową opiekę nad zwierzęciem bezdomnym, nie uczyniła sobie z tego stałego źródła dochodu, gdyż działa to demoralizująco i przeczy zasadom subsydiarności.

Podobnie przewidziane w projekcie procedury działań na wypadek pojawienia się zwierząt dzikich zmierzają do najszybszego rozwiązania problemu przy użyciu jak najmniejszych środków. Cały czas jednak obowiązują zasady humanitaryzmu oraz zgodność działań z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

Zgodnie z art. 11a ust. 7 ustawy o ochronie zwierząt powyższy program został przesłany do zaopiniowania właściwym instytucjom, które mają 21 dni na zaopiniowanie niniejszego projektu. Podmioty, o których mowa w ust. 7, w terminie 21 dni od dnia otrzymania projektu Programu wydają opinie o projekcie. Niewydanie opinii w tym terminie uznaje się za akceptację przesłanego programu.

Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Warnice w 2014 r. został zaopiniowany przez:

1.      Koło łowieckie PRZEPIÓRKA – wpływ projektu do KŁ PRZEPIÓRKA w dniu 21.01.2014 r. Zgodnie z art. 11a ust. 7 ustawy o ochronie zwierząt powyższy program został przesłany do zaopiniowania do KŁ PRZEPIÓRKA, który miał 21 dni na zaopiniowanie niniejszego projektu.Niewydanie opinii w tym terminie uznaje się za akceptację przesłanego programu. W związku z powyższym program uznano za zaopiniowany pozytywnie 12.02.2014 r.

2.      Koło łowieckie DANIEL– wpływ projektu do zaopiniowania do KŁ DANIEL w dniu 21.01.2014 r. W dniu 11.02.2014 r. do tut. urzędu wpłynęła odpowiedź tj. opinia pozytywna.

3.      Koło łowieckie ŁOŚ – wpływ projektu do KŁ ŁOŚ w dniu 21.01.2014 r. Zgodnie z art. 11a ust. 7 ustawy o ochronie zwierząt powyższy program został przesłany do zaopiniowania do KŁ ŁOŚ, który miał 21 dni na zaopiniowanie niniejszego projektu.Niewydanie opinii w tym terminie uznaje się za akceptację przesłanego programu. W związku z powyższym program uznano za zaopiniowany pozytywnie 12.02.2014 r. 

4.      TOZ Szczecin – wpływ projektu do TOZ Szczecin w dniu 13.02.2014 r. Zgodnie z art. 11a ust. 7 ustawy o ochronie zwierząt powyższy program został przesłany do zaopiniowania do TOZ Szczecin, który miał 21 dni na zaopiniowanie niniejszego projektu.Niewydanie opinii w tym terminie uznaje się za akceptację przesłanego programu. W związku z powyższym program uznano za zaopiniowany pozytywnie 7.03.2014 r. 

5.      TOZ Stargard Szczeciński – wpływ projektu do TOZ Stargard Szcz. w dniu 13.02.2014 r. W dniu 10.03.2014 r. do tut. urzędu wpłynęła odpowiedź tj. opinia negatywna.

6.      Inspekcja Weterynaryjna w Pyrzycach – wpływ projektu do zaopiniowania w dniu 21.01.2014 r. W dniu 10.02.2014 r. do tut. urzędu wpłynęła odpowiedź tj. opinia pozytywna z uwagami.

 

W ramach przygotowywania „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Warnice w roku 2014” oraz wypełnienia zapisu art. 11 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2033 r. poz.856) tj. zapewnienie bezdomnych zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, Wójt Gminy Warnice wysłał zapytania do Schronisk dla bezdomnych zwierząt o możliwość podpisania umowy zapewniającej bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku oraz o warunki finansowe realizacji takiej umowy. Ustalono:

1.      Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Dobrej - odpowiedź z dnia 17.02.2014 r. – brak możliwości podpisania umowy w 2014 r.

2.      Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Szczecinie - odpowiedź z dnia 19.02.2014 r. – brak możliwości podpisania umowy.

3.      Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim – wniosek wpłynął do Schroniska w dniu 14.02.2014 r. – brak odpowiedzi.

4.      Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Sosnowicach – odpowiedź z dnia 19.02.2014 r., istnieje możliwość podpisania umowy Warunki finansowe:

a)      Wyłapanie zwierząt i transport do schroniska w Sosnowicach – na koszt gminy ok. 1.000,00 zł,

b)      Wpłata na rzecz Schroniska (udział własny) – 70.000,00 zł,

c)      Stała opłata miesięczna – 2.577,47 zł.

d)     Dodatkowo doliczane będą koszty związane z kastracją, sterylizacją, chipowaniem o obsługą weterynaryjną

5.      Czekamy na określenie warunków finansowych  przez Hotel dla Psów i Kotów Zbigniew Kończak z siedzibą w Sierakowie.

 

Stanowiska komisji:

-           k. rewizyjna                - „za”;

-           k. socjalna                   -„przeciw”;

-           k. rolnictwa                -„za”

 

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/269/2014 stanowi załącznik nr 12 do protokołu.

 

Ad.14

Zastępca Waldemar Lubiński omówił projekt uchwały.

Biorąc pod uwagę realizację zadania publicznego polegającego na objęciu programem interwencyjno-motywacyjnym osób z terenu Gminy Warnice, a w tym przyjęciu osób nietrzeźwych do Miejskiej Izby Wytrzeźwień w Szczecinie, doprowadzeniu do ich wytrzeźwienia z zapewnieniem opieki medycznej i inne – podjęcie przedmiotowej uchwały jest w pełni uzasadnione.

 

 

Głosowanie:

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/270/2014 stanowi załącznik nr 13 do uchwały.

Ad.15

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska omówiła projekt uchwały.

Komendant Powiatowy Policji w Pyrzycach zwrócił się do Wójta Gminy Warnice z pisemną prośbą o rozważenie możliwości zaplanowania środków finansowych po stronie wydatków na częściowe pokrycie zakupu małolitrażowego oznakowanego samochodu służbowego dla Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach z przeznaczeniem do użytkowania przez dzielnicowych.

Biorąc pod uwagę utrzymanie na wysokim poziomie skuteczności działania pyrzyckiej Policji oraz dalsze pogłębianie poczucia bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Warnice uzasadnionym jest partycypowanie w kosztach zakupu przedmiotowego pojazdu.

Wobec powyższego podjęcie przedmiotowej uchwały jest uzasadnione.

 

Głosowanie:

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/271/2014 stanowi załącznik nr 14 do uchwały

 

Ad.16

Skarbnik Ryszard Ligocki omówił projekt uchwały.

Projekt uchwały Rady Gminy Warnice dotyczy zmian w budżecie gminy na 2014 r. .

Zmiany w dochodach polegają na:

- zwiększeniach na kwotę 22.402,00 zł w działach: Działalność usługowa (2.381,00 zł) i Kultura fizyczna (20.021,00 zł).

Zmiany w wydatkach  polegają na: 

- zwiększeniach na kwotę 22..402,00 zł w działach: Działalność usługowa (2.381,00 zł) i

 Administracja publiczna (20.021,00 zł) 

 

Szczegóły zmian w budżecie zawierają załączniki do uchwały.

 

Głosowanie:

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/272/2014 stanowi załącznik nr 15 do uchwały

 

Ad.17

Skarbnik Ryszard Ligocki omówił projekt uchwały

Zmiany WPF wynikają ze zmiany załącznika nr 3,  dotyczącego planowanych i realizowanych przedsięwzięć Gminy Warnice na lata 2014-2016.                                                                                                                                                                                                           Proponowane zmiany  polegają na zwiększeniu limitu na  zadaniu pod nazwą :  „Budowa alejek spacerowych na terenie cmentarzy komunalnych Gminy Warnice  o kwotę 6.470 zł w roku 2014.

Szczegóły zmian zawarto w załącznikach do uchwały

 

Głosowanie:

14 radnych głosowało „za”

Uchwała Nr XL/273/2014 stanowi załącznik nr 16 do uchwały

 

Ad.18

Przewodniczący Rady Gminy Warnice Marek Brodowski poinformował, że wpłynęło pismo z Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach z zapytaniem czy przy Radzie Gminy Warnice utworzona jest gminna rada seniorów.

Treść pisma oraz udzielona odpowiedź stanowią załącznik nr 17 do protokołu.

Sołtys miejscowości Obryta poinformowała, że w dniu 30sierpnia odbędą się w Obrytej dożynki sołeckie,

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska poinformowała, że w dniu 31 maja odbędzie się uroczyste przekazanie do użytkowania plaży w Wierzbnie.

Wójt Anna Hackiewicz – Gębska poinformowała, że w dniu 16 kwietnia br. w naszej Gminie, w miejscowości Barnim odbędzie się sesja Rady Powiatu.

 

Ad.19

Prowadzący obrady Marek Brodowski Przewodniczący Rady Gminy Warnice – wobec wyczerpania porządku obrad o godzinie 14:43 zamknął obrady XL sesji Rady Gminy Warnice.

 

 

                                                                                              Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                          Marek Brodowski

Protokołowała

Magdalena Madej

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Madej 07-05-2014 11:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Madej 07-05-2014
Ostatnia aktualizacja: - 07-05-2014 11:26