System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 30/2012 Wójta Gminy Warnice w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ZARZĄDZENIE NR 30/2012
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 21 maja 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 – 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1.
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
Budowa oświetlenia ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice
§ 2.
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
- Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej,
- Irena Laps - Sekretarz komisji przetargowej,
- Wojciech Seredyński - Członek komisji przetargowej.
§ 3.
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Warnice
/ - / Anna Hackiewicz-Gębska
Załącznik nr 1
do zarządzenia nr 30/2012
Wójta Gminy Warnice
z dnia 21maja 2012 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
- Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania,
- Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu,
- Praca komisji kieruje Przewodniczący,
- Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
- Odebranie oświadczeń członków komisji,
- Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
- Podział prac między członków komisji,
- Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
-
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki – Wójtowi:
- Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
- Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- Ogłoszenie o zamówieniu.
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
- Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,
- Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,
- Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,
- Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,
- Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia o unieważnienie postępowania,
- Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty,
-
Otwarcie ofert.
- Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,
- Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty,
- Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
- Nazwę i siedzibę oferenta,
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
- Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
Ocena ofert.
- W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
- Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
- Została prawidłowo podpisana,
- Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
- Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ,
- Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
- Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
Zarządzenie dostępne w załączniku
(plik w formacie PDF)
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ireneusz Rożuk | 29-05-2012 14:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 21-05-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 31-05-2012 08:01 |