System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 23/2012 Wójta Gminy Warnice z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZARZĄDZENIE NR 23/2012
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 25 kwietnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1.
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
„Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice”
§ 2.
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry-Jabłońska - Przewodnicząca komisji,
-
Krzysztof Tofliński - Sekretarz,
-
Wojciech Seredyński - Członek.
§ 3.
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Warnice
(-) Anna Hackiewicz-Gębska
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 23/2012
Wójta Gminy Warnice z dnia 25 kwietnia 2012 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania,
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu,
-
Praca komisji kieruje Przewodniczący,
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji,
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
-
Podział prac między członków komisji,
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
-
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia o unieważnienie postępowania,
-
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty,
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,
-
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty,
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta,
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa, czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ,
-
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Olga Silska-Gajb | 27-04-2012 09:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 27-04-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Ireneusz Rożuk | 27-04-2012 11:21 |