System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 37 Wójta Gminy Warnice z dnia 3 grudnia 2007r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice oraz powołania i ustalenia składu osobowego komisji rekrutacyjnej
ZARZĄDZENIE NR 37/2007
Wójta Gminy Warnice
Z dnia 3 grudnia 2007r.
W sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice oraz powołania i ustalenia składu osobowego komisji rekrutacyjnej
Na podstawie art. 3a ust. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) oraz § 2 Zarządzenia Nr 2/2007 Wójta Gminy Warnice z dnia 18 stycznia 2007r. w sprawie ustalenia „Procedury naboru na stanowiska kierownicze oraz Procedury naboru na pozostałe stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice” zarządzam, co następuje:
§ 1. Zarządza się przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice:
stanowisko do spraw inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i BHP, w wymiarze 1 etatu.
Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Powołuje się komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na wymienione w § 1 stanowisko, w składzie:
Ireneusz Szymański - Wójt Gminy Warnice - przewodniczący komisji,
Aneta Kremer-Seredyńska - Sekretarz Gminy Warnice - sekretarz komisji,
Ryszard Ligocki - Skarbnik Gminy - członek komisji
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT
Ireneusz Szymański
Załącznik nr 1
Do Zarządzenia nr 37/2007
Z dnia 3 grudnia 2007r.
WÓJ GMINY WARNICE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO DS. INWESTYCJI, BUDOWNICTWA, DROGOWNICTWA, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I BHP
Warnice, dn. 3 grudnia 2007 r.
Urząd Gminy
Warnice 66
74-201 Warnice
1. Wymogi formalne
wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności budownictwo;
- doświadczenie zawodowe (dla osoby z średnim wykształceniem wymagany staż pracy na podobnym stanowisku min. 10 lat); - znajomość ustaw, a szczególności: prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarka nieruchomościami oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, prawo zamówień publicznych, przepisy prawa z zakresu bhp;
wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych;
Mile widziana znajomość przepisów k.p.a., instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym oraz języka niemieckiego.
2. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny; - kwestionariusz osobowy;
- kserokopia świadectwa ukończenia szkoły;
- kserokopia świadectw pracy (potwierdzające posiadany staż pracy);
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej; - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne; - kserokopia trzech stron dowodu osobistego (starego) lub dwóch stron nowego; - kserokopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2001, Nr 142, poz.1593 z późn.zm.)
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych gminy;
- prowadzenie prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
- nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę;
- bieżąca kontrola wykonywania robót - inwestycji;
- dokonywanie odbioru zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich użytkownikowi;
- rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem finansowo - budżetowym;
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym między innymi:
• współdziałanie w sporządzaniu i opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
• przygotowywanie projektów i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
• wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
• wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - nadzór na przestrzeganiem przepisów BHP w Urzędzie Gminy i w gminnych jednostkach organizacyjnych,
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników z zakresu BHP, -nadzór nad pracownikami robót publicznych; - prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania, w tym środków pochodzących z UE; - przygotowywanie wniosków, innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewn., współpraca z instytucjami udzielającymi wsparcia; - koordynacja i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania otrzymanych środków; - opracowywanie planów rozwoju Gminy i czuwanie nad ich wdrażaniem.
4. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin złożenia ofert upływa z dniem 4 stycznia 2008r. o godz. 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Warnice - pok. Nr 10. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty i oznakować w następujący sposób:
„Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 3 grudnia 2007 r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko ds. inwestycji, budownictwa, drogownictwa, zamówień publicznych i bhp”.
5. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 7 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne tj. wymagania niezbędne i dodatkowe, zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
6. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
Wyniki zostaną upublicznione w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
Kontakt w sprawie procedury przeprowadzenia rekrutacji :
p. Aneta Kremer-Seredyńska - tel. 0 91 578 32 84 lub 561 28 90
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aneta Kremer-Seredyńska | 04-12-2007 08:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-12-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 04-12-2007 08:51 |