System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017 - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
Warnice, dnia 30.10.2014 r.
Znak sprawy: IB.271.46.03.2014.HSJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
DOSTAWY
Warnice: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice
i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 -2017 - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
Numer ogłoszenia: 228833 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 -2017 - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędy Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017 zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa materiałów biurowych do Zamawiającego będzie się odbywać sukcesywnie zgodnie z uprzednim zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Dostawca zapewnił dostawy minimum trzy razy w tygodniu w godzinach otwarcia Urzędu Gminy Warnice lub jednostek podległych Gminie Warnice. Czas dostawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zamówienia. Zamówienie może być składane drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. 3. Wszystkie oferowane przez Dostawcę produkty mają być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Dostawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu. 4. Zamawiający wymaga, aby Dostawca przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) lub recykling na swój koszt wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek i faksów uznawanych, jako niebezpieczne. 5. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. 6. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności zarówno rodzaju i ilości dostarczonego przez Wykonawcę towaru z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia mniejszej lub większej ilości artykułów biurowych niż podana w wykazie asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. 8. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe (dot. artykułów objętych gwarancją producenta) zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy. 10. Jeżeli Zamawiający użył w SIWZ nazwy własnej produktów ma ona za zadanie jedynie określenie modelu wzorcowego produktu ewentualnie typu artykułu. Lokalizacja miejsca dostawy: 1. Urząd Gminy Warnice - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 2. Ośrodek Pomocy Społecznej - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 3. Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Warnice 30, 74 - 201 Warnice 4. Gimnazjum w Warnicach - Warnice 30, 74 - 201 Warnice NIP 5. Szkoła Podstawowa w Starym Przylepie Filia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Stary Przylep 60, 74 - 201 Warnice.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakres zamówień uzupełniających wchodzić może zakup z dostawą innych materiałów biurowych, których Zamawiający nie wpisał na wykazie asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 22.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie możliwa, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
z up. WÓJTA
/-/
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 30.10.2014.14.28.23_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf | 2014-10-30 14:28:23 | 301,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 30.10.2014.14.28.23_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-30 14:28:23 | 989,6KB | 91 razy |
2 | 30.10.2014.14.30.23_ZAL.1-5_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-30 14:30:23 | 873,1KB | 101 razy |
3 | 30.10.2014.14.32.38_zal._1-5_do_SIWZ Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-30 14:32:38 | 265,8KB | 112 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 05.11.2014.12.43.42_IB.271.45.04.2014.HSJ_odpowiedz_na_pytania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-05 12:43:42 | 169,4KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 05.11.2014.12.43.42_IB.271.46.06.2014.HSJ_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf | 2014-11-05 12:43:42 | 43,4KB | |
2 | 05.11.2014.12.43.53_IB.271.46.05.2014.HSJ_ogloszenie_o_zmianie_SIWZ.pdf | 2014-11-05 12:43:53 | 88,6KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 12.11.2014.13.41.26_IB.271.46.09.2014.HSJ_PROTOKOL_Z_CZESCI_JAWNEJ.pdf | 2014-11-12 13:41:26 | 51,4KB | |
2 | 17.11.2014.13.32.37_IB.271.46.15.2014.HSJ_INFORMACJA_O_POWTORZENIU_CZYNNOSCI_ZWIAZANYCH_Z_OCENA_OFERT.pdf | 2014-11-17 13:32:37 | 41,4KB | |
3 | 17.11.2014.13.32.48_IB.271.46.17.2014.HSJ_ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.pdf | 2014-11-17 13:32:48 | 56,3KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 27.11.2014.10.53.57_IB.271.46.18.2014.HSJ_OGLOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMOWIENIA.pdf | 2014-11-27 10:53:57 | 129,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 30-10-2014 14:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 30-10-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 27-11-2014 10:55 |