Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa placów zabaw dla dzieci w miejscowości Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica, gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY

 Warnice, dnia 15.04.2013 r.

 Znak sprawy: IB.271.16.03.2013.HSJ

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ROBOTY BUDOWLANE

 Warnice: Budowa placów zabaw dla dzieci w miejscowości Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica, gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
 

Numer ogłoszenia: 147330 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
 

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placów zabaw dla dzieci w miejscowości Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica,
gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę czterech placów zabaw na terenie gminy Warnice, w miejscowościach: Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica.

Budowa placu zabaw w miejscowości Kłęby

Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:

Powierzchnia placu zabaw 274,80 m2

Powierzchnia nawierzchni piaskowej 112,00 m2

Powierzchnia nawierzchni trawiastej 155,00 m2

Zestawienie urządzeń na placu zabaw w miejscowości Kłęby.

1)Zestaw zabawowy złożony z czterech wież (każdej z innym dachem, w tym dwóch bez dachu), połączonych ze sobą za pomocą dwóch różnych pomostów (np. pomostu z belką, pomostu z lin, pomostu wiszącego), wyposażonych w zjeżdżalnię oraz zjazd strażacki. Wejścia na zestaw w postaci dwóch drabinek i pomostu skośnego. Wszystkie wejścia muszą być wyposażone w dodatkowe uchwyty (po dwa na każde wejście) lub poręcze.

2)Piaskownica w kształcie kwadratu, wyposażone w cztery siedziska o zróżnicowanych kształtach, zamontowane w narożnikach

3)Huśtawka podwójna w postaci huśtawki wahadłowej na drewnianej ramie, wyposażonej w dwa siedziska w tym jedno proste a drugie kubełkowe z zabezpieczeniem przed wypadnięciem, przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Zamawiający wymaga, aby siedzisko kubełkowe było siedziskiem pełnym - nie dopuszcza zastosowania zapięcia łańcuchowego z przodu.

4)Karuzela tarczowa w postaci platformy, obracającej się wokół własnej osi, wyposażonej w siedzenia, barierkę zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz uchwyt umożliwiający kręcenie karuzelą bez konieczności wysiadania.

5)Huśtawka wagowa w postaci drewnianej belki, podpartej na środku, na końcach której zamontowane są dwa siedziska z uchwytami. Pod każdym siedziskiem należy zastosować elementy amortyzujące np. w postaci opon.

6)Sprężynowiec pojedynczy w postaci siedziska w kształcie zwierzątka, zamocowanego na metalowej sprężynie.

7)Ławka metalowo - drewniana, fundamentowana w gruncie (zgodna z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1176-7/2009 w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów) wykonana bez ostrych krawędzi. - 2 sztuki

8)Kosz fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci, wykonany w sposób umożliwiający wygodne opróżnianie.

9)Tablica informacyjna zlokalizowana przy wejściu na plac zabaw z regulaminem i oznaczeniami graficznymi. Zamawiający wymaga uzgodnienia treści tablicy z wyłonionym wykonawcą.

10)Tabliczki informujące o sposobach wykorzystania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa, trwale zamocowane i wykonane z trwałego materiału, spełniającego wymogi bezpieczeństwa.

11)Ogrodzenie panelowe montowane do słupków systemowych o wysokości 125 cm

 

Budowa placu zabaw w miejscowości Nowy Przylep

Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:

Powierzchnia placu zabaw 274,80 m2

Powierzchnia nawierzchni piaskowej 112,00 m2

Powierzchnia nawierzchni trawiastej 155,00 m2

 

Zestawienie urządzeń na placu zabaw w miejscowości Nowy Przylep.

1) Zestaw zabawowy złożony z czterech wież (każdej z innym dachem, w tym dwóch bez dachu), połączonych ze sobą za pomocą dwóch różnych pomostów (np. pomostu z belką, pomostu z lin, pomostu wiszącego), wyposażonych w zjeżdżalnię oraz zjazd strażacki. Wejścia na zestaw w postaci dwóch drabinek i pomostu skośnego. Wszystkie wejścia muszą być wyposażone w dodatkowe uchwyty (po dwa na każde wejście) lub poręcze.

2)Piaskownica w kształcie kwadratu, wyposażone w cztery siedziska o zróżnicowanych kształtach, zamontowane w narożnikach

3)Huśtawka podwójna w postaci huśtawki wahadłowej na drewnianej ramie, wyposażonej w dwa siedziska w tym jedno proste a drugie kubełkowe z zabezpieczeniem przed wypadnięciem, przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Zamawiający wymaga, aby siedzisko kubełkowe było siedziskiem pełnym - nie dopuszcza zastosowania zapięcia łańcuchowego z przodu.

4)Karuzela tarczowa w postaci platformy, obracającej się wokół własnej osi, wyposażonej w siedzenia, barierkę zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz uchwyt umożliwiający kręcenie karuzelą bez konieczności wysiadania.

5)Huśtawka wagowa w postaci drewnianej belki, podpartej na środku, na końcach której zamontowane są dwa siedziska z uchwytami. Pod każdym siedziskiem należy zastosować elementy amortyzujące np. w postaci opon.

6)Sprężynowiec pojedynczy w postaci siedziska w kształcie zwierzątka, zamocowanego na metalowej sprężynie.

7)Ławka metalowo - drewniana, fundamentowana w gruncie (zgodna z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1176-7/2009 w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów) wykonana bez ostrych krawędzi - 2 sztuki.

8)Kosz fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci, wykonany w sposób umożliwiający wygodne opróżnianie.

9)Tablica informacyjna zlokalizowana przy wejściu na plac zabaw z regulaminem i oznaczeniami graficznymi. Zamawiający wymaga uzgodnienia treści tablicy z wyłonionym wykonawcą.

10)Tabliczki informujące o sposobach wykorzystania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa, trwale zamocowane i wykonane z trwałego materiału, spełniającego wymogi bezpieczeństwa.

11)Ogrodzenie panelowe montowane do słupków systemowych o wysokości 125 cm B

 

udowa placu zabaw w miejscowości Cieszysław

Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:

Powierzchnia placu zabaw 554,00 m2

Powierzchnia nawierzchni piaskowej 160,00 m2

Powierzchnia nawierzchni trawiastej 394,00 m2

 

Zestawienie urządzeń na placu zabaw w miejscowości Cieszysław.

1)Zestaw zabawowy złożony z trzech wież (w tym dwie bez dachu), połączonych ze sobą za pomocą dwóch różnych pomostów (np. pomostu z belką, pomostu z lin, pomostu wiszącego), wyposażonych w zjeżdżalnię oraz zjazd strażacki, a także koci grzbiet. Wejścia na zestaw w postaci dwóch drabinek i pomostu skośnego. Wszystkie wejścia muszą być wyposażone w dodatkowe uchwyty (po dwa na każde wejście) lub poręcze.

2)Piaskownica w kształcie kwadratu, wyposażone w cztery siedziska o zróżnicowanych kształtach, zamontowane w narożnikach

3)Huśtawka podwójna w postaci huśtawki wahadłowej na drewnianej ramie, wyposażonej w dwa siedziska w tym jedno proste a drugie kubełkowe z zabezpieczeniem przed wypadnięciem, przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Zamawiający wymaga, aby siedzisko kubełkowe było siedziskiem pełnym - nie dopuszcza zastosowania zapięcia łańcuchowego z przodu.

4)Huśtawka wagowa w postaci drewnianej belki, podpartej na środku, na końcach której zamontowane są dwa siedziska z uchwytami. Pod każdym siedziskiem należy zastosować elementy amortyzujące np. w postaci opon.

5)Sprężynowiec pojedynczy w postaci siedziska w kształcie zwierzątka, zamocowanego na metalowej sprężynie - 2 sztuki.

6)Ławka metalowo - drewniana, fundamentowana w gruncie (zgodna z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1176-7/2009 w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów) wykonana bez ostrych krawędzi - 2 sztuki.

7)Kosz fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci, wykonany w sposób umożliwiający wygodne opróżnianie - 2 sztuki.

8)Tablica informacyjna zlokalizowana przy wejściu na plac zabaw z regulaminem i oznaczeniami graficznymi. Zamawiający wymaga uzgodnienia treści tablicy z wyłonionym wykonawcą.

9)Tabliczki informujące o sposobach wykorzystania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa, trwale zamocowane i wykonane z trwałego materiału, spełniającego wymogi bezpieczeństwa.

10)Ogrodzenie panelowe montowane do słupków systemowych o wysokości 125 cm

 

Budowa placu zabaw w miejscowości Dębica

Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:

Powierzchnia placu zabaw 630,00 m2

Powierzchnia nawierzchni piaskowej 141,40 m2

Powierzchnia nawierzchni trawiastej 488,60 m2

 

Zestawienie urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dębica.

1)Zestaw zabawowy złożony z dwóch wież z dachem (każdej z innym dachem), połączonych ze sobą za pomocą przejścia linowego typu twister, wyposażonych w zjeżdżalnię oraz zjazd strażacki. Wejścia na zestaw w postaci drabinki przy zjeżdżalni i pomostu skośnego. Wszystkie wejścia muszą być wyposażone w dodatkowe uchwyty (po dwa na każde wejście) lub poręcze.

2)Zestaw zabawowy PIRAMIDA dwupoziomowe urządzenie zabawowe w kształcie piramidy ze ścianką wspinaczkową i przeplotnią. Urządzenie zabawowe powinno być wykonane, jako bryła ostrosłupa czworobocznego prawidłowego ze ścianami bocznymi w kształcie trójkątów, gdzie elementy ścianki wspinaczkowej oraz przeplotni powinny być wbudowane w ściany boczne.

3)Piaskownica w kształcie kwadratu, wyposażona w cztery siedziska o zróżnicowanych kształtach, zamontowane w narożnikach

4)Huśtawka podwójna w postaci huśtawki wahadłowej na drewnianej ramie, wyposażonej w dwa siedziska w tym jedno Prostem a drugie z zabezpieczeniem przed wypadnięciem, przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Zamawiający wymaga aby siedzisko kubełkowe było siedziskiem pełnym - nie dopuszcza rozwiązania zastosowania zapięcia łańcuchowego z przodu.

5)Karuzela tarczowa w postaci platformy, obracającej się wokół własnej osi, wyposażonej w siedzenia, barierkę zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz uchwyt umożliwiający kręcenie karuzelą bez konieczności wysiadania.

6)Huśtawka wagowa w postaci drewnianej belki, podpartej na środku, na końcach której zamontowane są dwa siedziska z uchwytami. Pod każdym siedziskiem należy zastosować elementy amortyzujące np. w postaci opon.

7)Sprężynowiec pojedynczy w postaci siedziska w kształcie zwierzątka, zamocowanego na metalowej sprężynie.

8)Ławka metalowo - drewniana, fundamentowana w gruncie (zgodna z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1176-7/2009 w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów) wykonana bez ostrych krawędzi - 2 sztuki.

9)Kosz fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci, wykonany w sposób umożliwiający wygodne opróżnianie - 2 sztuki.

10)Tablica informacyjna zlokalizowana przy wejściu na plac zabaw z regulaminem i oznaczeniami graficznymi. Zamawiający wymaga uzgodnienia treści tablicy z wyłonionym wykonawcą.

11)Tabliczki informujące o sposobach wykorzystania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa, trwale zamocowane i wykonane z trwałego materiału, spełniającego wymogi bezpieczeństwa.

12)Ogrodzenie panelowe montowane do słupków systemowych o wysokości 125 cm

 

Zamawiający wymaga wykonania placu zabaw w intensywnej i różnorodnej kolorystyce.

Zastosowane urządzenia oraz materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty potwierdzające bezpieczeństwo ich konstrukcji i spełnienie odpowiednich warunków higienicznych, a także ochrony środowiska. W kosztorysach ofertowych należy ująć pozycje dotyczące obsiania terenu trawą.

Zamawiający wymaga, aby:

-elementy konstrukcyjne urządzeń zabawowych w tym podesty a także ściany boczne piaskownicy wykonane były z drewna klejonego lub sosnowego bezrdzeniowego impregnowanego ciśnieniowo

- zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania niszczącej próby przecięcia po jednym elemencie konstrukcyjnym na każdym z placów zabaw w celu sprawdzenia właściwego sposobu impregnacji,

-elementy ozdobne (daszki, ścianki boczne wież) a także siedziska, sprężynowce wykonane były z tworzywa HDPE, zabezpieczonego na bokach okleiną lub innym materiałem chroniącym element przed pęcznieniem i rozwarstwianiem,

-elementy stalowe (drążki, poręcze i pochwyty, elementy karuzel i huśtawek oraz sprężyny do sprężynowców) były malowane są proszkowo,

-ślizgi zjeżdżalni oraz łańcuchy wykonane są ze stali nierdzewnej,

-wszystkie łączenia, spoiny i mocowania były, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkowników a zakończenia elementów złącznych osłonięte zaślepkami,

-elementy linowe były wykonane z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym, połączone elementami z wysokiej jakości tworzywa lub aluminium,

-stopy urządzeń zabawowych były stalowe, ocynkowane,

-warstwy powierzchni bezpiecznych wykonane z piasku na wszystkich placach zabaw były odizolowane od gruntu geowłókniną separacyjno - filtracyjną

 

Zamawiający nie dopuszcza:

-wykonania urządzeń zabawowych z drewna pochodzącego z akacji,

-wykonania elementów urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury ze sklejki wodoodpornej - z wyjątkiem ścianek wspinaczkowych,

-wykonania urządzenia zabawowego PIRAMIDA wyłącznie z połączeń linowych.

 

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawierają:

-dokumentacje techniczne stanowiące załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

-przedmiary robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7A, 7B, 7C, 7D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Lokalizacja zadania inwestycyjnego:

Plac zabaw w miejscowości Kłęby - działka ewidencyjna numer 66, obręb ewidencyjny Kłęby, gmina Warnice.

Plac zabaw w miejscowości Nowy Przylep - działka ewidencyjna numer 93, obręb ewidencyjny Nowy Przylep, gmina Warnice

Plac zabaw w miejscowości Cieszysław - działka ewidencyjna numer 3/4, obręb ewidencyjny Cieszysław, gmina Warnice

Plac zabaw w miejscowości Dębica - działka ewidencyjna numer 20, obręb ewidencyjny Dębica, gmina Warnice.

 

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakres zamówień uzupełniających wchodzić będzie doposażenie istniejących już placów zabaw w bujaki, karuzele i inne urządzenia zabawowe. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.20.00.00-9, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz wszystkich robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących pięciu najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa placu zabaw, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto na każdy plac zabaw, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane w terminie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie Dowody dotyczące pięciu najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa placu zabaw, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto na każdy plac zabaw, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane w terminie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kartę techniczną każdego urządzenia zabawowego zawierającą dokładny opis urządzenia wraz z podaniem danych technicznych takich jak wymiary, użyte materiały oraz jego fotografię/ilustrację umożliwiającą ocenę zgodności z wymaganiami zamawiającego wraz z dołączeniem certyfikatu zgodności. Karty techniczne muszą odzwierciedlać każde z urządzeń zabawowych i elementów małej architektury (kosze na śmieci, ogrodzenie, ławki), które w rzeczywistości mają być zamontowane na placach zabaw w ramach przedmiotowego zamówienia. Przy zestawach zabawowych, które są różne dla każdego placu zabaw na karcie technicznej należy określić dla której miejscowości ma być on przeznaczony. Przy dokonywaniu odbioru robót budowlanych zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonych urządzeń na podstawie kart technicznych dołączonych do oferty wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

1)Zmiana terminu na ukończenia robót:

a)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:

-klęski żywiołowe,

-warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób sprawdzeń, dokonywania odbiorów, zgodnie z polskimi normami i warunkami technicznymi wykonania robot.

b)Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:

-wykopaliska archeologiczne

-niewypały i niewybuchy

-odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

c)Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

-wstrzymanie robót przez Zamawiającego;

-konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

-konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w projekcie budowlanym

d)Zmiany przepisów prawa niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.

2)Zmiany sposobu spełniania świadczeń:

a)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości.

b)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy.

c)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niewskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.

d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

 e)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

f)rezygnacja z podwykonawstwa, wykonując przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonywania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.

3)Zmiany osobowe:

a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.

b)zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dla uzyskania skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę osobową.

4)Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:

a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

b)zmiana obowiązującej stawki VAT.

c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

e)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych

f)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonywania lub należytego wykonania umowy zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia określone w ust.2 pkt 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

b)zmiana danych teleadresowych.

c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74 - 201 Warnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74 - 201 Warnice w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 WÓJT
/-/
mgr Anna Hackiewicz - Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 15.04.2013.13.45.08_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU_-_PLACE_ZABAW.pdf 2013-04-15 13:45:08 113,9KB
2 15.04.2013.13.46.13_ZARZADZENIE_NR_32_2013.pdf 2013-04-15 13:46:13 251,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 15.04.2013.13.45.08_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:45:09 2,0MB 144 razy
2 zal_6_dokumentacja_techniczna.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:45:09 3,9MB 149 razy
3 zal_7_przedmiar.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:45:09 635,7KB 143 razy
4 zal_8_stwior.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:45:09 7,8MB 119 razy
5 15.04.2013.13.46.13_ZAL._NR_1_-_4_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:46:13 465,1KB 132 razy
6 15.04.2013.13.48.20_ZAL._NR_5_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 13:48:20 628,7KB 129 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 19.04.2013.14.34.23_IB.271.16.04.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-19 14:34:23 41,1KB
2 25.04.2013.12.05.05_IB.271.16.05.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-25 12:05:05 52,0KB
Wynik postępowania
1 14.05.2013.09.51.55_IB.271.16.22.2013.HSJ_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2013-05-14 09:51:55 118,2KB
Udzielenie zamówienia
1 29.05.2013.09.32.18_IB.271.16.25.2013.HSJ_OGLOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMOWIENIA.pdf 2013-05-29 09:32:18 392,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 15-04-2013 13:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 15-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 29-05-2013 09:32