Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 3/2007 Wójta Gminy Warnice z dnia 26 lutego 2007 r.


ZARZĄDZENIE Nr 3/2007

Wójta Gminy Warnice

z dnia 26 lutego 2007r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko księgowego w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Warnicach.

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.) oraz art.3a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) zarządzam co następuje

§ 1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko księgowego w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Warnicach.

Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.Do rozstrzygnięcia ww. naboru powołuję Komisję Konkursową zgodnie z „Procedurą naboru pracowników na pozostałe stanowiska urzędnicze”w składzie:

  1. Ireneusz Szymański - Wójt Gminy - przewodniczący komisji

  1. Aneta Kremer-Seredyńska- Sekretarz Gminy- sekretarz komisji

3. Ryszard Ligocki - Skarbnik Gminy - członek komisji

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez:

  1. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Warnice.

  2. Opublikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Wójt Gminy

Ireneusz Szymański

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2007
Wójta Gminy Warnice z dnia 18 stycznia 2007r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko księgowego w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Warnicach

WÓJT GMINY WARNICE

Ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze księgowego w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Warnicach

  1. Wykształcenie:

  1. Wyższe ekonomiczne

  1. Minimum 2- letni staż pracy.

  1. Wymagania niezbędne:

          1. Nieposzlakowana opinia.

          1. Znajomość ustaw, a w szczególności:

- ustawy o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, ordynacja podatkowa, Rozporządzenie MF w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów państwa, budżetów JST oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych.

          1. Umiejętność analizy dokumentów.

          1. Umiejętność biegłej obsługi programów Word, Excel.

          1. Komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami.

          1. Umiejętność pracy w zespole.

          1. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, punktualność.

    1. Opis stanowiska:

Do zakresu działania Referatu Finansowego należą zadania z zakresu:

      1. środków trwałych,

      1. inwentaryzacji,

      1. podatków,

      1. windykacji.

5. Sporządzanie i kompletowanie wniosków dotyczących pozyskiwania dodatkowych środków spoza budżetu.

    1. Wymagania dodatkowe:

            • Preferowany staż pracy na podobnych stanowiskach pracy.

            • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.

  • Znajomość przepisów prawnych K.p.a., instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym.

  • Dyspozycyjność.

  • Znajomość obsługi komputera.

    1. Wymagane dokumenty:

      1. Kwestionariusz osobowy

      1. List motywacyjny

      1. Życiorys (CV)

      1. Kserokopia trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu

      1. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

      1. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

      1. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku (może być od lekarza rodzinnego).

      2. Oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.

      3. Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły.

      4. Kserokopie świadectw pracy.

      5. Kserokopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych.

    TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

    Dokumenty należy składać do dnia 14.03.2007r. do godz. 15:00 decyduje data wpływu w sekretariacie Urzędu Gminy w Warnicach. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie dopiskiem „ Konkurs na stanowisko księgowego w Urzędzie Gminy Warnice” osobiście lub drogą pocztową

    Na adres:

    Urząd Gminy

    Warnice 66

    74-201 Warnice

    Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

    Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Złożonych dokumentów nie odsyłamy.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142,poz. 1593 z późn. zm.).”

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aneta Kremer-Seredyńska 27-02-2007 14:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-02-2007
Ostatnia aktualizacja: Aneta Kremer-Seredyńska 28-02-2007 12:31