System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i drogownictwa
Warnice, 16 grudnia 2024 roku
WÓJT GMINY WARNICE
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. zamówień publicznych i drogownictwa
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Warnice
Warnice 66
74-201 Warnice
II. określenie stanowiska urzędniczego:
- stanowisko ds. zamówień publicznych i drogownictwa
- 1 etat – pełny wymiar czasu pracy
- planowane zatrudnienie pracownika od 01.01.2025 roku.
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) jest obywatelem polskim,
b) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada wykształcenie wyższe,
d) posiada nienaganną opinię,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
IV. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi i pozyskiwaniem środków zewnętrznych, drogownictwem oraz podziałami nieruchomości
- mile widziana znajomość podstawowych aktów prawnych dotyczących realizacji zadań na stanowisku objętym naborem, a w szczególności: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- mile widziane wykształcenie związane z realizacja zadań na w/w stanowisku,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność, obowiązkowość, dokładność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
IV a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Miejsce pracy: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, wymiar czasu pracy: pełen etat
Praca wykonywana będzie na stanowisku pracy wyposażonym w sprzęt komputerowy z dostępem do internetu. Charakter pracy: administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych, wymagająca wysiłku umysłowego, praca wiąże się z wyjazdami w teren. Praca w systemie jednozmianowym, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny, bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku.
IV b. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
ds. zamówień publicznych i drogownictwa:
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, a w szczególności:
- przygotowanie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie,
- koordynowanie działań stanowisk pracy w zakresie udzielania zamówień publicznych,
- udzielanie instruktażu w zakresie procedur zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w Urzędzie,
- przygotowywanie dokumentów związanych z powołaniem komisji przetargowej,
- prowadzenie spraw komisji przetargowej,
- sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
- przedkładanie Wójtowi kompletnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, planowaniem potrzeb w zakresie utrzymania, budowy, modernizacji dróg;
- określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym korzystania z pasów drogowych na cele niekomunikacyjne;
- opracowywanie projektów decyzji o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego razie jego uszkodzenia;
- prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic oraz konserwacją i budową oświetlenia ulicznego;
- współpracowanie z zarządem dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych przebiegających przez teren Gminy w zakresie:
- budowy, modernizacji, oznakowania, utrzymania i ochrony dróg oraz ciągów dla pieszych,
- oznakowania mostów, przejazdów kolejowych, itp.,
- usuwania zadrzewień w celu poprawy widoczności na drogach i przejazdach kolejowych;
- przyjmowanie zgłoszeń i przekazywanie do realizacji zadań związanych z awariami oświetlenia ulicznego;
- pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych:
- monitoring dostępnych środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy,
- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
- współpraca z samodzielnymi stanowiskami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwanie środków pomocowych,
- współpraca z samorządami innych gmin w zakresie pozyskania środków pomocowych,
- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój gminy oraz danych dotyczących założeń społeczno-gospodarczych;
- prowadzenie spraw i wydawanie decyzji administracyjnych zatwierdzających podział, scalenie i rozgraniczenie nieruchomości.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych zakładów pracy,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- referencje, opinie,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Warnice na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice”,
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub pocztą na adres:
Urząd Gminy w Warnicach,
74-201 Warnice 66.
Dotyczy naboru na stanowisko:
ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I DROGOWNICTWA
w terminie do dnia 30 grudnia 2024 roku do godz. 15.00.
(UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Warnice).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
Wójt Gminy Warnice
Grzegorz Nizio
Do pobrania w załącznikach:
- treść ogłoszenia (plik PDF)
- kwestionariusz osobowy (plik PDF)
- oświadczenie o niekaralności (plik PDF)
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Warnice
Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy Warnice jest Wójt Gminy Warnice. Dane Urzędu: Warnice 66, 74-201 Warnice, NIP: 853-124-62-93, tel: 91 578 32 84 e-mail: sekretariat@warnice.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Warnice, jest nim Pan Grzegorz Grenda, adres e-mail: iod@warnice.pl
3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, natomiast inne dane w tym dane do kontaktu na podstawie zgody art. 6 ust.1 lit. a
RODO (wyrażona przez Państwa zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie)
4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje przede wszystkim informacje zawarte w art. 221. § 1 Kodeksu pracy. Są to dane identyfikujące osoby: imię nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, dane adresowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu. Pracodawca ma prawo żądać od pracownika podania, niezależnie od danych osobowych, o których mowa w § 1, także innych danych osobowych pracownika jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy lub jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionym podmiotom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji. W pozostałych przypadkach będziemy przetwarzać dane w okresie od wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do treści danych,
- prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ireneusz Rożuk | 16-12-2024 16:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Góral-Rożuk | 16-12-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 16-12-2024 16:05 |