Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i drogownictwa

Warnice, 16 grudnia 2024 roku

 

 

WÓJT GMINY WARNICE
OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko urzędnicze

ds. zamówień publicznych i drogownictwa

 

I. Nazwa i adres jednostki:


Urząd Gminy Warnice

Warnice 66

74-201 Warnice


II. określenie stanowiska urzędniczego:

- stanowisko ds. zamówień publicznych i drogownictwa

- 1 etat – pełny wymiar czasu pracy  

- planowane zatrudnienie pracownika od 01.01.2025 roku.

 

III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

a) jest obywatelem polskim,

b) ukończyła 18 rok życia i ma  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c) posiada wykształcenie wyższe,

d) posiada nienaganną opinię,

e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  urzędniczym.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi i pozyskiwaniem środków zewnętrznych, drogownictwem oraz podziałami nieruchomości
  2. mile widziana znajomość podstawowych aktów prawnych dotyczących realizacji zadań na stanowisku objętym naborem, a w szczególności: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  3. mile widziane wykształcenie związane z realizacja zadań na w/w stanowisku,
  4. biegła znajomość pakietu MS Office,
  5. samodzielność, obowiązkowość, dokładność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

IV a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Miejsce pracy: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, wymiar czasu pracy: pełen etat

            Praca wykonywana będzie na stanowisku pracy wyposażonym w sprzęt komputerowy z dostępem do internetu. Charakter pracy: administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych, wymagająca wysiłku umysłowego, praca wiąże się z wyjazdami w teren. Praca w systemie jednozmianowym, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny, bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku.

IV b. Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

ds. zamówień publicznych i drogownictwa:

  1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, a w szczególności:
    1. przygotowanie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie,
    2. koordynowanie działań stanowisk pracy w zakresie udzielania zamówień publicznych,
    3. udzielanie instruktażu w zakresie procedur zamówień publicznych,
    4. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w Urzędzie,
    5. przygotowywanie dokumentów związanych z powołaniem komisji przetargowej,
    6. prowadzenie spraw komisji przetargowej,
    7. sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
    8. przedkładanie Wójtowi kompletnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;
  2. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, planowaniem potrzeb w zakresie utrzymania, budowy, modernizacji dróg;
  3. określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym korzystania z pasów drogowych na cele niekomunikacyjne;
  4. opracowywanie projektów decyzji o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego razie jego uszkodzenia;
  5. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic oraz konserwacją i budową oświetlenia ulicznego;
  6. współpracowanie z zarządem dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych przebiegających przez teren Gminy w zakresie:
    1. budowy, modernizacji, oznakowania, utrzymania i ochrony dróg oraz ciągów dla pieszych,
    2. oznakowania mostów, przejazdów kolejowych, itp.,
    3. usuwania zadrzewień w celu poprawy widoczności na drogach i przejazdach kolejowych;
  7. przyjmowanie zgłoszeń i przekazywanie do realizacji zadań związanych z awariami oświetlenia ulicznego;
  8. pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych:
    1. monitoring dostępnych środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy,
    2. przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
    3. współpraca z samodzielnymi stanowiskami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwanie środków pomocowych,
    4. współpraca z samorządami innych gmin w zakresie pozyskania środków pomocowych,
  9. gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój gminy oraz danych dotyczących założeń społeczno-gospodarczych;
  10. prowadzenie spraw i wydawanie decyzji administracyjnych zatwierdzających podział, scalenie i rozgraniczenie nieruchomości.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),
  4. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych zakładów pracy,
  7. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
  8. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. referencje, opinie,
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Warnice na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice”,

  1. Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub pocztą na adres:

Urząd Gminy w Warnicach,

74-201 Warnice  66.

Dotyczy naboru na stanowisko:

ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I DROGOWNICTWA

w terminie  do  dnia 30 grudnia 2024 roku do godz. 15.00.

(UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Warnice).

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

Wójt Gminy Warnice
 
Grzegorz Nizio

Do pobrania w załącznikach:
- treść ogłoszenia (plik PDF)
- kwestionariusz osobowy (plik PDF)
- oświadczenie o niekaralności (plik PDF)

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze  
w Urzędzie Gminy Warnice

Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że
 
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy Warnice jest Wójt Gminy Warnice. Dane Urzędu: Warnice 66, 74-201 Warnice, NIP: 853-124-62-93, tel: 91 578 32 84 e-mail:  sekretariat@warnice.pl.  
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Warnice, jest nim Pan Grzegorz Grenda, adres e-mail: iod@warnice.pl
3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, natomiast inne dane w tym dane do kontaktu  na podstawie zgody  art. 6 ust.1 lit. a
RODO (wyrażona przez Państwa zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie)
4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje przede wszystkim informacje zawarte w art. 221. § 1 Kodeksu pracy. Są to dane identyfikujące osoby: imię nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, dane adresowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu.  Pracodawca ma prawo żądać od pracownika podania, niezależnie od danych osobowych, o których mowa w § 1, także innych danych osobowych pracownika jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy lub jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionym podmiotom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji. W pozostałych przypadkach  będziemy przetwarzać dane w okresie od wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu:  
- prawo dostępu do treści danych,  
- prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,  
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,  
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,  
- prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest   niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ireneusz Rożuk 16-12-2024 16:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Góral-Rożuk 16-12-2024
Ostatnia aktualizacja: - 16-12-2024 16:05