System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
ZARZĄDZENIE NR 52/2014 WÓJTA GMINY WARNICE z dnia 08 sierpnia 2014 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZARZĄDZENIE NR 52/2014
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 08 sierpnia 2014 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 – 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
„Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na potrzeby OSP w Warnicach.”– PRZETARG NIEOGRANICZONY
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
- Andzelika Sewerynek - Przewodniczący komisji przetargowej
- Katarzyna Ostrowska - Sekretarz komisji przetargowej
- Ewa Pawlak - Członek komisji przetargowej
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
/-/
Anna Hackiewicz-Gębska
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 52/2014
Wójta Gminy Warnice z dnia 08 sierpnia 2014 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
- Postanowienia ogólne:
- Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
- Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. - Praca komisji kieruje Przewodniczący.
- Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
- Odebranie oświadczeń członków komisji.
- Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
- Podział prac między członków komisji.
- Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. - Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
- Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki – Wójtowi:
- Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
- Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Ogłoszenie o zamówieniu.
- Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
- Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
- Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
- Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
- Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
- Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
- Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej, jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. - Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
- Otwarcie ofert.
- Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. - Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
- Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
- Nazwę i siedzibę oferenta.
- Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
- Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
- Ocena ofert.
- W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
- Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
- Została prawidłowo podpisana,
- Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
- Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
- Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, - Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
- Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
- W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
Wójt
/-/
Anna Hackiewicz-Gębska
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marlena Kril | 08-08-2014 19:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marlena Kril | 08-08-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Marlena Kril | 08-08-2014 19:28 |