Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego

Warnice, 10 października 2024 roku

WÓJT GMINY WARNICE
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze  
ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego

I. Nazwa i adres jednostki:
 
Urząd Gminy Warnice
Warnice 66
74-201 Warnice
 
II. określenie stanowiska urzędniczego:
- stanowisko ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego
- 1 etat – pełny wymiar czasu pracy   
 
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

a) jest obywatelem polskim,
b) ukończyła 18 rok życia i ma  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada wykształcenie wyższe,
d) posiada nienaganną opinię,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  urzędniczym.
 
IV. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość podstawowych aktów prawnych, w szczególności: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawa o funduszu sołeckim,  
2. predyspozycje osobowościowe, w szczególności samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
3. preferowane wykształcenie wyższe.
4. minimum 2 lata ogólnego stażu pracy, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
 
IV a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Miejsce pracy: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, wymiar czasu pracy: pełen etat
Praca wykonywana będzie na stanowisku pracy wyposażonym w sprzęt komputerowy z dostępem do internetu. Charakter pracy: administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych wymagająca wysiłku umysłowego. Praca w systemie jednozmianowym, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny, bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku.  
IV b. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczna Rady;
2) przekazywanie korespondencji do i od Rady;
3) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań Rady i jej Komisji;
4) prowadzenie nadzoru nad terminowym przygotowaniem, we współpracy  z właściwymi merytorycznie pracownikami Urzędu, projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia, obrady, spotkania;
5) opracowywanie projektów planów pracy Rady i jej Komisji;
6) sporządzanie protokołów z sesji Rady, posiedzeń Komisji Rady oraz zebrań  i spotkań;
7) prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz opinii i wniosków Komisji Rady;
8) prowadzenie rejestrów wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
9) przekazywanie do realizacji uchwał Rady, wniosków, interpelacji  radnych  według właściwości na poszczególne stanowiska pracy;
10) przekazywanie uchwał Rady i innych aktów prawnych do organu nadzoru;
11) przekazywanie do publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa
Zachodniopomorskiego aktów prawa miejscowego;
12) organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady;
13) archiwizowanie dokumentacji Rady Gminy;
14) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, pracowników Urzędu i jednostek podporządkowanych;
15) współpraca z sołtysami i radami sołeckimi, w szczególności w sprawach dotyczących wydatkowania i rozliczania funduszu sołeckiego;
16) prowadzenie ewidencji sołtysów i radnych;
17) prowadzenie zbioru protokołów z zebrań wiejskich;
18) przygotowanie dokumentacji na zebrania wiejskie;
19) wykonywanie zadań związanych z wyborami organów jednostek pomocniczych Gminy, umieszczanie tych informacji na stronie www.bip.warnice.pl;
20) ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnienie udziału w nich przedstawicieli organów Gminy;  
21) sporządzanie zestawienia należnych diet dla radnych i sołtysów;
22) prowadzenie spraw dotyczących ochrony zdrowia ludności;
23) organizowanie służby zdrowia w gminie, tworzenie, przekształcanie i likwidacja  SGZOZ;
24) współpraca i kontrola SGZOZ;
25) nadzór nad opieką profilaktyczną;
26) opracowywanie projektów statutów i regulaminów SGZOZ;
27) obsługa Rady Społecznej SGZOZ.
 
 VI. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom    lub zaświadczenie),
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych zakładów pracy,
7) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
8) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) referencje, opinie,
11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią:  
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Warnice na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice”,
12) Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice.  
 
 
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Warnicach,  74-201 Warnice  66.
Dotyczy naboru na stanowisko:
ds. OBSŁUGI BIURA RADY GMINY I FUNDUSZU SOŁECKIEGO. w terminie  do  dnia 24 października 2024 roku do godz. 15.00. (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Warnice).
 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

Wójt Gminy Warnice
 
Grzegorz Nizio

Do pobrania w załącznikach:
- treść ogłoszenia (plik PDF)
- kwestionariusz osobowy (plik PDF)
- oświadczenie o niekaralności (plik PDF)

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze  
w Urzędzie Gminy Warnice

Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że
 
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy Warnice jest Wójt Gminy Warnice. Dane Urzędu: Warnice 66, 74-201 Warnice, NIP: 853-124-62-93, tel: 91 578 32 84 e-mail:  sekretariat@warnice.pl.  
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Warnice, jest nim Pan Grzegorz Grenda, adres e-mail: iod@warnice.pl
3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, natomiast inne dane w tym dane do kontaktu  na podstawie zgody  art. 6 ust.1 lit. a
RODO (wyrażona przez Państwa zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie)
4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje przede wszystkim informacje zawarte w art. 221. § 1 Kodeksu pracy. Są to dane identyfikujące osoby: imię nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, dane adresowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu.  Pracodawca ma prawo żądać od pracownika podania, niezależnie od danych osobowych, o których mowa w § 1, także innych danych osobowych pracownika jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy lub jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionym podmiotom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji. W pozostałych przypadkach  będziemy przetwarzać dane w okresie od wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu:  
- prawo dostępu do treści danych,  
- prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,  
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,  
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,  
- prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest   niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ireneusz Rożuk 10-10-2024 15:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Góral-Rożuk 10-10-2024
Ostatnia aktualizacja: - 10-10-2024 15:11