System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego
Warnice, 10 października 2024 roku
WÓJT GMINY WARNICE
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Warnice
Warnice 66
74-201 Warnice
II. określenie stanowiska urzędniczego:
- stanowisko ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego
- 1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) jest obywatelem polskim,
b) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada wykształcenie wyższe,
d) posiada nienaganną opinię,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość podstawowych aktów prawnych, w szczególności: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawa o funduszu sołeckim,
2. predyspozycje osobowościowe, w szczególności samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
3. preferowane wykształcenie wyższe.
4. minimum 2 lata ogólnego stażu pracy, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
IV a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Miejsce pracy: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, wymiar czasu pracy: pełen etat
Praca wykonywana będzie na stanowisku pracy wyposażonym w sprzęt komputerowy z dostępem do internetu. Charakter pracy: administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych wymagająca wysiłku umysłowego. Praca w systemie jednozmianowym, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny, bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku.
IV b. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
ds. obsługi biura Rady Gminy i funduszu sołeckiego:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczna Rady;
2) przekazywanie korespondencji do i od Rady;
3) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań Rady i jej Komisji;
4) prowadzenie nadzoru nad terminowym przygotowaniem, we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami Urzędu, projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia, obrady, spotkania;
5) opracowywanie projektów planów pracy Rady i jej Komisji;
6) sporządzanie protokołów z sesji Rady, posiedzeń Komisji Rady oraz zebrań i spotkań;
7) prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz opinii i wniosków Komisji Rady;
8) prowadzenie rejestrów wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
9) przekazywanie do realizacji uchwał Rady, wniosków, interpelacji radnych według właściwości na poszczególne stanowiska pracy;
10) przekazywanie uchwał Rady i innych aktów prawnych do organu nadzoru;
11) przekazywanie do publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa
Zachodniopomorskiego aktów prawa miejscowego;
12) organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady;
13) archiwizowanie dokumentacji Rady Gminy;
14) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, pracowników Urzędu i jednostek podporządkowanych;
15) współpraca z sołtysami i radami sołeckimi, w szczególności w sprawach dotyczących wydatkowania i rozliczania funduszu sołeckiego;
16) prowadzenie ewidencji sołtysów i radnych;
17) prowadzenie zbioru protokołów z zebrań wiejskich;
18) przygotowanie dokumentacji na zebrania wiejskie;
19) wykonywanie zadań związanych z wyborami organów jednostek pomocniczych Gminy, umieszczanie tych informacji na stronie www.bip.warnice.pl;
20) ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnienie udziału w nich przedstawicieli organów Gminy;
21) sporządzanie zestawienia należnych diet dla radnych i sołtysów;
22) prowadzenie spraw dotyczących ochrony zdrowia ludności;
23) organizowanie służby zdrowia w gminie, tworzenie, przekształcanie i likwidacja SGZOZ;
24) współpraca i kontrola SGZOZ;
25) nadzór nad opieką profilaktyczną;
26) opracowywanie projektów statutów i regulaminów SGZOZ;
27) obsługa Rady Społecznej SGZOZ.
VI. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych zakładów pracy,
7) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
8) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) referencje, opinie,
11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższą treścią:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Warnice na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice”,
12) Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Warnice.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Warnicach, 74-201 Warnice 66.
Dotyczy naboru na stanowisko:
ds. OBSŁUGI BIURA RADY GMINY I FUNDUSZU SOŁECKIEGO. w terminie do dnia 24 października 2024 roku do godz. 15.00. (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Warnice).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.warnice.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
Wójt Gminy Warnice
Grzegorz Nizio
Do pobrania w załącznikach:
- treść ogłoszenia (plik PDF)
- kwestionariusz osobowy (plik PDF)
- oświadczenie o niekaralności (plik PDF)
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Warnice
Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy Warnice jest Wójt Gminy Warnice. Dane Urzędu: Warnice 66, 74-201 Warnice, NIP: 853-124-62-93, tel: 91 578 32 84 e-mail: sekretariat@warnice.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Warnice, jest nim Pan Grzegorz Grenda, adres e-mail: iod@warnice.pl
3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, natomiast inne dane w tym dane do kontaktu na podstawie zgody art. 6 ust.1 lit. a
RODO (wyrażona przez Państwa zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie)
4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje przede wszystkim informacje zawarte w art. 221. § 1 Kodeksu pracy. Są to dane identyfikujące osoby: imię nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, dane adresowe i teleadresowe, informacje o wykształceniu. Pracodawca ma prawo żądać od pracownika podania, niezależnie od danych osobowych, o których mowa w § 1, także innych danych osobowych pracownika jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy lub jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionym podmiotom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji. W pozostałych przypadkach będziemy przetwarzać dane w okresie od wyrażenia zgody do czasu jej cofnięcia.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do treści danych,
- prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10. Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ireneusz Rożuk | 10-10-2024 15:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Góral-Rożuk | 10-10-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 10-10-2024 15:11 |