Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 90/2012 Wójta Gminy Warnice 20 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


ZARZĄDZENIE NR 90/2012

WÓJTA GMINY WARNICE

z dnia 20 grudnia 2012 r.

 

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:

 

§ 1

 

Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:

 

„DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WARNICACH W RAMACH PROJEKTU - PRZYSZŁOŚĆ POLSKI W NASZYCH RĘKACH”

 

§ 2

 

Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:

 

  1. Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej

  2. Ireneusz Rożuk - Sekretarz komisji przetargowej

  3. Andżelika Sewerynek - Członek komisji przetargowej

 

§ 3

 

Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 z up. WÓJTA
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta

 Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 90/2012

Wójta Gminy Warnice z dnia 20 grudnia 2012 r.

 

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ

 

  1. Postanowienia ogólne:

    1. Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.

    2. Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
      29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

    3. Praca komisji kieruje Przewodniczący.

    4. Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:

      1. Odebranie oświadczeń członków komisji.

      2. Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.

      3. Podział prac między członków komisji.

      4. Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
        o udzielenie zamówienia publicznego.

      5. Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    5. Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.

  2. Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:

    1. Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.

    2. Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    3. Ogłoszenie o zamówieniu.

  3. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:

    1. Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    2. Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.

    3. Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.

    4. Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.

    5. Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

    6. Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.

    7. Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
      o unieważnienie postępowania.

    8. Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.

  4. Otwarcie ofert.

    1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
      w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ.

    2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    3. Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.

    4. Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    5. Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:

      1. Nazwę i siedzibę oferenta.

      2. Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.

    6. Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
      z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  5. Ocena ofert.

    1. W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:

      1. Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,

      2. Została prawidłowo podpisana,

      3. Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,

      4. Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone

    2. Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
      w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ,

    3. Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,

    4. Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.

 

 Zarządzenie dostępne jest w załączniku (plik w formacie PDF).

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ireneusz Rożuk 07-01-2013 12:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 20-12-2012
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 07-01-2013 14:09