System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Uchwała Nr III/10/2010 Rady Gminy Warnice z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warnice na 2011 rok
http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/WDU_Z/2011/48/823
Uchwała Nr III/10/2010
Rady Gminy Warnice
z dnia 30 grudnia 2010 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warnice na rok 2011.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie - 8.194.134 zł, z tego:
- dochody bieżące - 8.141.134 zł,
- dochody majątkowe - 53.000 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie - 10.394.134 zł, z tego:
- wydatki bieżące - 7.941.134 zł,
- wydatki majątkowe - 2.453.000 zł.
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie - 2.200.000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
- sprzedaży papierów wartościowych - 2.100.000 zł,
- wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczeń wyemitowanych papierów wartościowych, kredytów i pożyczek z lat ubiegłych - 100.000 zł.
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:
- przychody - 2.400.000 zł,
- rozchody - 200.000 zł.
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
- ogólną w kwocie - 10.400 zł,
- celowe w kwocie - 18.600 zł,
z przeznaczeniem na:
- realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 18.600 zł,
§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:
- zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 6,
- zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 7. 1.Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 7)
w kwocie - 36.440 zł, z tego:
- w ramach pozostałych wydatków - 36.440 zł.
§ 8. 1.Ustala się dochody w kwocie - 55.000 zł,
z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie - 41.000 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
3. Ustala się wydatki w kwocie - 14.000 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 9.Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:
- pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 300.000 zł,
- finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 2.100.000 zł,
- spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty - 200.000 zł,
§ 10.Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 9, do wysokości kwot w nich określonych.
§ 11. Ustala się dotacje:
- dla jednostek sektora finansów publicznych:
- celowe na zadania własne (Załącznik Nr 4) w kwocie - 93.000 zł,
§ 12.Upoważnia się Wójta do:
- dokonywania zmian w planie wydatków,
z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
- przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;
- do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
- przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
- lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bak prowadzący obsługę budżetu gminy,
- udzielania:
a. zaliczek doraźnych pracownikom, na koszty podróży służbowych oraz na pokrycie drobnych wydatków,
b. zaliczek stałych na cały rok budżetowy dla pracowników, którzy w związku z czynnościami służbowymi pokrywają bezpośrednio drobne, stale powtarzające się wydatki – do wysokości nieprzekraczającej przeciętnej kwoty miesięcznych wydatków. Na podstawie uznanych rachunków pokrywa się pełną kwotę należności.
§ 13.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Przewodniczący Rady
Marek Brodowski
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Urszula Kacperska | 10-01-2011 12:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ryszard Ligocki | 10-01-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Urszula Kacperska | 28-03-2012 12:51 |