Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim, gm. Warnice.

 

Warnice, dnia 10.11.2014 r.

Znak sprawy: IB.271.47.03.2014.HSJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

USŁUGI

Warnice: Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim, gm. Warnice

Numer ogłoszenia: 234831 - 2014; data zamieszczenia: 10.11.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim, gm. Warnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim, gm. Warnice. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Lokalizacja inwestycji: miejscowość Barnim gm. Warnice, powiat pyrzycki, woj. zachodniopomorskie. Działka nr geodezyjny 92/36 obr. Barnim. Na terenie gminy Warnice w miejscowości Barnim należy zaprojektować w miejscu istniejącej oczyszczalni ścieków, nową oczyszczalnię ścieków z uwzględnieniem rozbiórki starej oczyszczalni będącej obecnie w użytku. W ramach przedmiotowej inwestycji należy przewidzieć również projekt zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą techniczną związaną z budową oczyszczalni m.in.: - Projekt rozbiórki starej oczyszczalni ścieków wraz z budynkami obsługi technicznej i istniejącymi rowami cyrkulacyjnymi, - Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 92/36 wraz z dojściami i dojazdami oraz ogrodzeniem, - Projekt drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków prowadzącej przez działkę nr geod. 131 będącej własnością Gminy Warnice wraz ze zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 106, - Projekt zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetleniowej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - Projekt modernizacji lub budowy nowego kolektora zrzutowego do rzeki Gowienicy, prowadzącego przez tereny będące własnością prywatną, - Projekt retencji wód opadowych i gruntowych, - Modernizacja gospodarki osadowej w nowej oczyszczalni ścieków zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). W ramach zadania należy przewidzieć również projekt likwidacji oczyszczalni ścieków w miejscowościach Reńsko oraz Wójcin wraz z zaprojektowaniem przesyłu ścieków z tych miejscowości do nowoprojektowanej oczyszczalni ścieków w miejscowości Barnim. Gmina Warnice na chwilę obecną liczy 3536 osób, zamieszkałych w 14 miejscowościach. Średnia gęstość zaludnienia wynosi 41 osób na 1km2. Należy zaprojektować oczyszczalnię docelowo obsługującą około 3500 mieszkańców. Do wszystkich miejscowości na terenie gminy Warnice doprowadzona jest sieć wodociągowa. Miejscowości: Warnice, Dębica, Reńsko, Barnim, Wójcin, Obryta, Stary Przylep, Zaborsko, Cieszysław, Wierzbno są miejscowościami skanalizowanymi. Jednak istnieją na terenie tych miejscowości obszary, których sieć kanalizacji obecnie nie obejmuje. Obecnie miejscowości Grędziec, Nowy Przylep, Kłęby, Janowo nie są skanalizowane i brak jest planów na ich skanalizowanie. Do wszystkich miejscowości jest doprowadzony wodociąg i wszyscy mieszkańcy korzystają z zbiorczej dostawy wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • W zakres zamówień uzupełniających wchodzić mogą prace projektowe lub okołoprojektowe związane z realizacją inwestycji, które nie zostały uwzględnione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ani w programie funkcjonalno użytkowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna go za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz (zał. nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum trzy wielobranżowe projekty oczyszczalni ścieków (branża sanitarna, konstrukcyjno-budowlana drogowa, elektryczna) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna go za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania lub dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, (zał. nr 6 do SIWZ) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają uprawnienia do projektowania dla poszczególnych branż: sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej, drogowej i elektrycznej. Konieczne jest przedstawienie po jednej osobie ze stosownymi uprawnieniami w każdej ze wskazanych branż - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoby pełniące funkcje kierownicze winny posiadać uprawnienia bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności właściwej dla powierzonej funkcji lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku, gdy są one wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna go za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum trzy wielobranżowe projekty oczyszczalni ścieków (branża sanitarna, konstrukcyjno-budowlana drogowa, elektryczna) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każdy.;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95

  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice 74-201 Warnice, Warnice 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

z up. WÓJTA
/-/
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 10.11.2014.10.15.23_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf 2014-11-10 10:15:23 72,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 10.11.2014.10.15.23_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-10 10:15:23 2,5MB 159 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 19.11.2014.11.51.19_IB.271.47.04.2014.HSJ_odpowiedzi_na_pytania_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-19 11:51:19 243,8KB
2 19.11.2014.11.51.41_oczyszczalnia_Barnim.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-19 11:51:41 470,4KB
3 19.11.2014.11.52.00_oczyszczalnia_WA_jcin.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-19 11:52:00 467,1KB
4 24.11.2014.13.14.48_IB.271.47.05.2014.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-24 13:14:48 122,6KB
5 25.11.2014.14.05.12_IB.271.47.07.2014.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-25 14:05:12 25,5KB
6 25.11.2014.14.05.24_ZAL._1-6_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-11-25 14:05:24 52,8KB
Wynik postępowania
1 28.11.2014.11.06.51_PROTOKOL_Z_OTWARCIA_OFERT.pdf 2014-11-28 11:06:51 63,5KB
2 15.12.2014.14.06.17_IB.271.47.16.2014.HSJ_ZAWIADOMIENIE_O_WYKLUCZENIU_WYKONAWCY.pdf 2014-12-15 14:06:17 112,7KB
3 15.12.2014.14.06.26_IB.271.47.17.2014.HSJ_OGLOSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf 2014-12-15 14:06:26 57,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 10-11-2014 10:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 10-11-2014
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 15-12-2014 14:06