System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
IB.271.29.02.2014.MK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ROBOTY BUDOWLANE
Warnice: Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
Numer ogłoszenia: 158905 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Głównym założeniem jest wybudowanie ciągu pieszo-jezdnego z krawężnikami granitowymi wraz z budową oświetlenia parkowego na działce ewidencyjnej nr 85 obręb Barnim. Ciąg pieszo - jezdny winien zostać wykonany i dopasowany do przejezdności pojazdów powyżej 3,5 tony. Przebieg alejki koliduje z jednym z drzew. Zostanie ono otoczone opaską z krawężnika z kamienia w i pozostawione. Krawężniaki granitowe odzyskane w trakcie robót budowlanych należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Założenia techniczne: - ciąg pieszo - jezdny (alejka) o szerokości 3 m i długości ok. 68,00 m, - odwodnienie powierzchniowe, - spadek poprzeczny jednostronny 2%. I. Układ warstw konstrukcyjnych: 1. Konstrukcja nawierzchni alejki a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostoktnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni gr. 20 cm f) Geowłóknina g) Wymiana gruntu -nawet do 100 cm maksymalnie. Teren alejki otoczyć krawężnikiem betonowym 15*30 cm na ławie z oporem z betonu B15. 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostoktnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Teren chodnika otoczyć obrzeżem betonowym 8*25 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostoktnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni gr. 20 cm f) Geowłóknina Teren zjazdu otoczyć krawężnikiem betonowym 15*30 cm na ławie z oporem z betonu B15. II. Opis techniczny instalacji elektrycznych - oświetlenia: 1. Układ zasilania i sterowania: Zgodnie z warunkami przyłączenia ENEA Operator S.A. zasilanie projektowanych instalacji elektrycznych cmentarza będzie się odbywać z złącza ZK1x-1P przy granicy działki. Instalacja 230V jednofazowa. Zabezpieczenie przedlicznikowe - 10A - wyłączniki nadmiarowo prądowe zabudowane w szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linię zasilającą YKY 3x4mm szafkę bezpiecznikową SB zlokalizowaną tuż przy szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linie zasilające obwód latarni oraz obwód do złącza przyłączeniowego ZP. Lokalizację SB oraz ZP pokazano na rys 1. Szafki wykonać w obudowie do pracy na zewnątrz o IP44 posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wyposażenie szafek pokazano na rys2. Szafki powinny posiadać możliwość zamknięcia na klucz uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. Sterowanie oświetleniem zaprojektowano w oparciu o sterownik astronomiczny EE 180 prod. Hager ( lub równoważny), pozwala to na dowolne ustawienie programów sterujących praca oświetlenia. 2. Linie kablowe oświetlenia i złącza przyłączeniowego ZP Projektowane linie kablowe YKY 3x2,5mm układać na głębokości 0,8m. W miejscach gdzie trasa linii kablowych krzyżuje się z alejką należy przewód ułożyć w rurze osłonowej typu SRS-75mm o długości zapewniającej zachowanie zapasu po 0,5m poza krawędź alejki. Kable umieścić na całej długości wykopu w podsypce z piasku o grubości 10cm pod i nad kablami. Po przykryciu warstwą gruntu rodzimego trasę kabli oznaczyć niebieską folią. Na całej długości ułożenia kabla zastosować zawieszki informacyjne nt. ułożonych kabli. Wszystkie roboty kablowe należy wykonać godnie z normą SEP N SEP-E-004. W szafce SB projektuje się dodatkowe uziemienie robocze punktu PEN. Wykonać uziom pionowy z prętów miedziowanych fi trzy czwarte. Rezystancja uziemienia musi spełniać warunek. Uwaga. Przed ułożeniem projektowanych kabli na dnie wykopu na głębokości 0,8m ułożyć na całej długości kabla uziom poziomy z płaskownika FeZn-30x4mm. 3. Ochrona przed dotykiem bezpośrednim Ochrona przed dotykiem bezpośrednim realizowana jest przez producentów zastosowanych urządzeń oraz materiałów. Do wbudowania w obiekt stosować tylko materiały posiadające bieżące certyfikaty oraz deklaracje zgodności. Certyfikaty i deklaracje zgodności powinny być kontrolowane przy dostarczaniu towaru i materiałów na budowę oraz przekazane przedstawicielowi inwestora podczas odbioru robót wraz z pozostałą dokumentacją powykonawczą. 4. Ochrona przed dotykiem pośrednim W instalacji odbiorczej obowiązującym system ochrony od porażeń będzie samoczynne wyłączanie zasilania w układzie TN-S z zastosowaniem wyłączników przeciwporażeniowych lub urządzeń w II klasie ochronności. Szybkie wyłączanie realizowane będzie przez wyłączniki zainstalowane w SB oraz bezpieczniki topikowe w latarniach. Konstrukcje wszystkich latarni przyłączyć do prowadzonego płaskownika ZnFe. 5. Ochrona przeciwprzepięciowa Dla ochrony od przepięć zaprojektowano zastosowanie ochrony przeciwprzepięciowej dla urządzeń o wytrzymałości udarowej typu 1 (klasy B). W tym celu w szafce SB zastosowano ograniczniki przepięć klasy B. 6. Instalacja latarni oświetlenia alejki Dla projektowanych lokalizacji latarni uwzględniając istniejące warunki terenowe zaprojektowano zastosowanie opraw oświetleniowych typu OCP-70-PA/II-70W (ES-System) w wykonaniu na zwykły gwint E27 (świetlówki energooszczędne). Oprawy instalować na słupach stalowych okrągłych ocynkowanych w kolorze czarnym typu parkowego o gr blach 4mm i wysokości h=4m. Do posadowienia latarni stosować prefabrykowane fundamenty. Po ustawieniu fundamentów należy zagęścić grunt. Śruby mocujące zabezpieczyć od wpływu środowiska przez stosowanie osłon lub malowanie odpowiednimi preparatami zgodnie z zaleceniami producenta. W latarniach stosować tabliczki bezpiecznikowe Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem przebudowy i remontu świetlicy wiejskiej w Starym Przylepie Gmina Warnice stanowiąca załącznik nr 6 i 7 do niniejszego SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu kolor, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, jego kolorystyki, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wyboru elementów z wyłonionym Wykonawcą. W przypadku zmiany koloru elementu wskazanego w dokumentacji wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 10.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, 74-201 Warnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, 74-201 Warnice, w sekretariacie,.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
z up. WÓJTA
/-/
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 22.07.2014.11.07.50_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2014-07-22 11:07:50 | 552,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 22.07.2014.11.07.50_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:07:50 | 1,7MB | 123 razy |
2 | 22.07.2014.11.08.13_zal._1-5.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:08:13 | 65,3KB | 121 razy |
3 | 22.07.2014.11.26.22_zal._6_Projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:26:22 | 182,2KB | 116 razy |
4 | 22.07.2014.11.26.47_zal._6_-_Rysunki.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:26:47 | 1,2MB | 119 razy |
5 | 22.07.2014.11.26.59_zal._7_Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:26:59 | 28,1KB | 169 razy |
6 | 22.07.2014.11.27.28_zal.8_STWIOR.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-22 11:27:28 | 939,0KB | 117 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 30.07.2014.13.53.34_IB.271.29.04.2014.MK.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-30 13:53:34 | 46,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 12.08.2014.07.41.20_IB.271.29.12.2014.MK_Zawidomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2014-08-12 07:41:20 | 49,4KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 02.09.2014.13.41.30_IB.271.29.13.2014.MK_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2014-09-02 13:41:30 | 280,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marlena Kril | 22-07-2014 11:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marlena Kril | 22-07-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Marlena Kril | 02-09-2014 13:41 |