System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa Oświetlenia Ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice
Numer sprawy: IB.271.02.01.2012.HSJ
Warnice, 2012-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: "Budowa Oświetlenia Ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Warnice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego GMINA WARNICE
Adres zamawiającego WARNICE 66
Kod Miejscowość 74-201 WARNICE
Telefon: 91 561-28-90
Faks: 91 578-32-84
adres strony internetowej www.bip.warnice.pl
adres poczty elektronicznej wójt@warnice.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek 7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat, pok. nr 10 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zmówienia są roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice na terenie działek nr 194, 269, 239/2, 254, 288/7 obręb Warnice. Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg dojazdowych na słupach stalowych, ocynkowanych o przekroju ośmiokąta i wysokości
W zagospodarowanie parku wchodzi zakup i montaż 13 koszy na śmieci o pojemności ok.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, w tym służb ochrony zabytków, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu wraz z oznakowaniem; zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu poprzedniego.
4. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ.
5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia.
5.1. Jeżeli w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych i przedmiarach robót - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45.31.61.10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie konstrukcji gotowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- 45 dni od podpisania umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych - posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane) w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osobę (kierownika budowy), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -- wymagane jest przez wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150.000,00 zł ,
- przedłożenie informacji z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 150.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100 % |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-06-06 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego
GMINA WARNICE
WARNICE 66
74-201 WARNICE
Pokój nr 10 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-06-06, o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego
GMINA WARNICE
WARNICE 66
74-201 WARNICE
Pokój nr 2
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
NIE DOTYCZY
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
NIE DOTYCZY
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
2) zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, warunków gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione;
3) wystąpienia znalezisk archeologicznych lub niewybuchów powodujących konieczność czasowego lub całkowitego wstrzymania prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania zadania o liczbę dni, na które wstrzymano wykonywanie robót budowlanych (potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy przez Kierownika budowy i Inspektorów Nadzoru);
4) wystąpienia w trakcie realizacji robót związanych z koniecznością usunięcia lub przełożenia jakichkolwiek
mediów, przez właścicieli tych mediów, co nie wynikać będzie z zaniechania ani winy Wykonawcy. Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania o czas, przez który niemożliwe było prowadzenie robót (potwierdzone na piśmie przez Kierownika budowy lub Kierownika robót i właściwego Inspektora nadzoru);
5) zmiany spowodowane wystąpieniem czynników obiektywnych lub niezależnych od stron (siła wyższa).
Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania o czas przez który niemożliwe było prowadzenie
robót (potwierdzone na piśmie przez Kierownika budowy i właściwego Inspektora nadzoru)
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 165836 – 2012 Data zamieszczenia 2012-05-22
(-) Anna Hackiewicz - Gębska
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2012-05-22 12:04:33 | 171,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:04:33 | 966,8KB | 115 razy |
2 | projekt_budowlany_czesc_graficzna_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:05:21 | 309,1KB | 133 razy |
3 | projekt_budowlany_czesc_graficzna_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:05:47 | 73,5KB | 127 razy |
4 | projekt_budowlany_czesc_graficzna_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:06:11 | 168,7KB | 121 razy |
5 | projekt_budowlany_czesc_opisowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:06:30 | 358,3KB | 138 razy |
6 | przedmiar_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:07:02 | 165,7KB | 145 razy |
7 | przedmiar_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:07:20 | 95,4KB | 377 razy |
8 | STWiOR.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:07:50 | 399,0KB | 624 razy |
9 | projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-22 12:08:56 | 87,2KB | 96 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ODPOWIEDZ_NA_PYTANIA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-06-04 12:34:00 | 20,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | PROTOKOL_Z_OTWARCIA_OFERT.pdf | 2012-06-06 14:49:03 | 32,3KB | |
2 | zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2012-06-21 14:11:32 | 39,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2012-06-27 14:47:33 | 31,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 22-05-2012 12:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 22-05-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 17-09-2012 12:31 |