Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa Oświetlenia Ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice

Numer sprawy: IB.271.02.01.2012.HSJ

Warnice, 2012-05-22

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania: "Budowa Oświetlenia Ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice"

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Warnice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego                  GMINA WARNICE

Adres zamawiającego                    WARNICE 66

Kod Miejscowość                         74-201 WARNICE

Telefon:                                          91 561-28-90

Faks:                                               91 578-32-84

adres strony internetowej               www.bip.warnice.pl

adres poczty elektronicznej             wójt@warnice.pl

Godziny urzędowania:                    poniedziałek-piątek 7:00 - 15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.warnice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat, pok. nr 10 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

1. Przedmiotem zmówienia są roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice na terenie działek nr 194, 269, 239/2, 254, 288/7 obręb Warnice. Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg dojazdowych na słupach stalowych, ocynkowanych o przekroju ośmiokąta i wysokości 8 m ( sztuk 12) , a przy alejach w parku 13 sztuk słupów oświetleniowych typu parkowego lub równoważnego o wysokości 5 m.

W zagospodarowanie parku wchodzi zakup i montaż 13 koszy na śmieci o pojemności  ok. 35 litrów trwale umocowanych w podłożu oraz zakup i montaż 13 ławek parkowych z siedziskiem drewnianym trwale umocowanych do podłoża.

 

2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach.

 

3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, w tym służb ochrony zabytków, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu wraz z oznakowaniem; zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu poprzedniego.

 

4. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ.

 

5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

5.1. Jeżeli w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót  

Budowlanych i przedmiarach robót - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp.

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45.31.61.10-9    Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie konstrukcji gotowych

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 -  45 dni od podpisania umowy

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

 

2)    posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

- 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych - posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane) w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osobę (kierownika budowy), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -- wymagane jest przez wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150.000,00 zł ,

 

- przedłożenie informacji z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 150.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:  3.000,00 zł   słownie: trzy tysiące złotych.

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100 %

 

 

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-06-06 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego

GMINA WARNICE

WARNICE 66

74-201 WARNICE

Pokój nr 10 (sekretariat)

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-06-06, o godz. 11:15  w siedzibie zamawiającego

GMINA WARNICE

WARNICE 66

74-201 WARNICE

Pokój nr 2

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

NIE DOTYCZY

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE DOTYCZY

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach:

1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,

2) zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, warunków gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione;

3) wystąpienia znalezisk archeologicznych lub niewybuchów powodujących konieczność czasowego lub całkowitego wstrzymania prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania zadania o liczbę dni, na które wstrzymano wykonywanie robót budowlanych (potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy przez Kierownika budowy i Inspektorów Nadzoru);

4) wystąpienia w trakcie realizacji robót związanych z koniecznością usunięcia lub przełożenia jakichkolwiek

mediów, przez właścicieli tych mediów, co nie wynikać będzie z zaniechania ani winy Wykonawcy. Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania o czas, przez który niemożliwe było prowadzenie robót (potwierdzone na piśmie przez Kierownika budowy lub Kierownika robót i właściwego Inspektora nadzoru);

5) zmiany spowodowane wystąpieniem czynników obiektywnych lub niezależnych od stron (siła wyższa).

Zamawiający może wówczas przedłużyć termin wykonania o czas przez który niemożliwe było prowadzenie

robót (potwierdzone na piśmie przez Kierownika budowy i właściwego Inspektora nadzoru)

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 165836 – 2012 Data zamieszczenia 2012-05-22

 

 

                                                                                                                   Wójt Gminy Warnice

                                                                                                             (-) Anna Hackiewicz - Gębska

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-05-22 12:04:33 171,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:04:33 966,8KB 115 razy
2 projekt_budowlany_czesc_graficzna_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:05:21 309,1KB 133 razy
3 projekt_budowlany_czesc_graficzna_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:05:47 73,5KB 127 razy
4 projekt_budowlany_czesc_graficzna_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:06:11 168,7KB 121 razy
5 projekt_budowlany_czesc_opisowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:06:30 358,3KB 138 razy
6 przedmiar_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:07:02 165,7KB 145 razy
7 przedmiar_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:07:20 95,4KB 377 razy
8 STWiOR.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:07:50 399,0KB 624 razy
9 projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-22 12:08:56 87,2KB 96 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 ODPOWIEDZ_NA_PYTANIA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-04 12:34:00 20,7KB
Wynik postępowania
1 PROTOKOL_Z_OTWARCIA_OFERT.pdf 2012-06-06 14:49:03 32,3KB
2 zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2012-06-21 14:11:32 39,6KB
Udzielenie zamówienia
1 ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-06-27 14:47:33 31,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 22-05-2012 12:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 22-05-2012
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 17-09-2012 12:31