System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa placów zabaw w gminie Warnice
ZARZĄDZENIE NR 23/2012
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 25 kwietnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 – 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1.
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
„Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice”
§ 2.
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji,
-
Krzysztof Tofliński - Sekretarz,
-
Wojciech Seredyński - Członek.
§ 3.
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Warnice
Anna Hackiewicz-Gębska
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 23/2012
Wójta Gminy Warnice z dnia 25 kwietnia 2012 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania,
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu,
-
Praca komisji kieruje Przewodniczący,
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji,
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
-
Podział prac między członków komisji,
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
-
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki – Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia o unieważnienie postępowania,
-
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty,
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,
-
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty,
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta,
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ,
-
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2012-04-27 07:49:48 | 97,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | place_zabaw_gmina_warnice_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 07:50:19 | 241,5KB | 328 razy |
2 | zaA_acznik_nr_10_GrA_dziec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 07:52:33 | 2,1MB | 297 razy |
3 | zaA_acznik_nr_10_Warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 07:54:07 | 2,1MB | 973 razy |
4 | zaA_acznik_nr_10_Zaborsko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 07:58:13 | 1,0MB | 160 razy |
5 | zaA_acznik_nr_11_specyfikacja_techniczna_gredziec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 07:58:41 | 426,2KB | 331 razy |
6 | zaA_acznik_nr_11_specyfikacja_techniczna_warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:00:10 | 426,2KB | 137 razy |
7 | zaA_A_cznik_nr_11__Zaborsko_-Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot-zaborsko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:00:46 | 618,2KB | 194 razy |
8 | zaA_acznik_nr_12_przedmiar_gredziec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:01:11 | 206,0KB | 130 razy |
9 | zaA_A_cznik_nr_12_przedmiar_warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:01:36 | 205,3KB | 82 razy |
10 | zaA_A_cznik_nr_12_przedmiar_Zaborsko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:02:04 | 209,8KB | 255 razy |
11 | rys_1A_gredziec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:03:13 | 544,2KB | 245 razy |
12 | rys_2A_gredziec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:04:35 | 280,2KB | 205 razy |
13 | rys_1A_warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:05:42 | 520,0KB | 150 razy |
14 | rys_2A_warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:06:04 | 272,7KB | 177 razy |
15 | rys_1A_ZABORSKO.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-10 07:43:32 | 124,0KB | 136 razy |
16 | rys_2A_ZABORSKO.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-10 07:43:46 | 138,0KB | 90 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odp_na_pytania_dot_placow__zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 13:57:42 | 37,0KB | |
2 | 2_odpowiedz_na_pytania__dot__placu_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-11 08:32:22 | 25,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Protokol_z_otwarcia_ofert.pdf | 2012-05-15 08:41:44 | 29,1KB | |
2 | zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2012-05-24 07:03:48 | 33,7KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OGLOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMOWIENIA.pdf | 2012-06-05 12:20:03 | 75,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Tofliński | 27-04-2012 07:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 27-04-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 05-06-2012 12:20 |