Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Bieżący bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, użytkowanych przez gminę Warnice, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy II przetarg

Bieżący bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, użytkowanych przez gminę Warnice, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy II przetarg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy w Warnicach , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. ()91) 561 28 90, faks (091) 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Bieżący bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, użytkowanych przez gminę Warnice, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw w szacowanych ilościach: - benzyna Pb 95 w ilości - 3 500 l - olej napędowy ON w ilości - 17 900 l wg parametrów określonych w Polskich Normach. 2.Tankowanie pojazdów Gminy Warnice odbywać się będzie w stacji paliw Wykonawcy, znajdujących się w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego, zamówienia z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia mniejszej ilości paliw niż określone w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.42.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami, wydanej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie żąda szczegółowego wykazu wykonanych usług. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie poprawnie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z brzmieniem art. 22 ust 1. ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie przedłożonego wraz z ofertą wykazu wszystkich posiadanych punktów sprzedaży paliw z podaniem dokładnego adresu oraz czasu ich pracy, znajdujących się w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia Zamawiający nie żąda szczegółowego wykazu osób które będą wykonywać zamówienie. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie poprawnie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z brzmieniem art. 22 ust 1. ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonej wraz z ofertą oświadczenia o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiązaniu do kontynuowania ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy, według wzoru stanowiącego integralną część Formularza Ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie b)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c)Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i roboczogodzin sporządzony przez Wykonawcę w wersji papierowej załącznik nr 1. Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Odległość od siedziby zamawiającego - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.warnice.pl/zamowienia/lista/13.dhtml.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.03.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Warnicach Warnice 66 74-201 Warnice Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_Dostawa_Paliwa_Gmina_Warnice.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-03-07 09:28:41 223,6KB 81 razy
Wynik postępowania
1 Wyniki_postA_powania.pdf 2011-03-18 12:12:43 56KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Pasiak 07-03-2011 09:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Michał Pasiak 07-03-2013
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 23-04-2013 13:41