System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie Nr 15/2011 Wójta Gminy Warnice z dnia 07 marca 2011 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ZARZADZENIE NR 15/2011
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 07 marca 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 21 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§1. Przystępuje siędo zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na:
Bieżący bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, użytkowanych przez gminę Warnice, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy II przetarg
§2.Powołuje siękomisjęprzetargowądo przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dnia 14 marca 2011 r. w składzie:
1. Michał Pasiak - przewodniczący komisji,
2. Irena Laps - sekretarz,
3. Jerzy Mroczek - członek komisji,
§3. Komisja Przetargowa jest zobowiązana przeprowadzićprzetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawa ZamówieńPublicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Anna Hackiewicz-Gębska
Załącznik nr1
do Zarządzenia Nr 15/2011
Wójta Gminy Warnice
z dnia 07.03.2011 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
1.1. Komisja rozpocznie działalnośćz dniem powołania.
1.2. Komisjęobowiązująprzepisy ustawy Prawo ZamówieńPublicznych z
dnia 29 stycznia 2004 r. przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej
podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. PracąKomisji kieruje Przewodniczący.
1.4. Do zadańPrzewodniczącego należy w szczególności:
1) odebranie oświadczeńczłonków Komisji,
2) wyznaczenie terminów posiedzeńKomisji oraz ich prowadzenie,
3) podział prac między członków Komisji,
4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego,
5) informowanie wójta o problemach związanych z pracami Komisji w
toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
1.5. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi
Sekretarz Komisji
Do zadańKomisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do
zatwierdzenia kierownikowi Jednostki – Wójtowi:
2.1. Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
2.2. Projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2.3. Ogłoszenia o zamówieniu
Do zadańKomisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
3.1. Udzielanie wyjaśnieńdotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia,
3.2. Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,
3.3. Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,
3.4. Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,
3.5. Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądźodrzucenie
oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
3.6. Ocena oferty nie podlegających odrzuceniu,
3.7. Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie
indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków Komisji oraz
przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądźwystąpienia o
unieważnienie postępowania,
3.8. Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu
odpowiedzi na protesty.
Otwarcie ofert.
4.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w
ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,
4.2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po
terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy,
4.3. Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan
zabezpieczenia oferty,
4.4. Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jakązamawiający zamierza
przeznaczyćna finansowanie zamówienia,
4.5. Po otwarciu każdej z ofert przewodniczący Komisji ogłosi:
- nazwę, siedzibęoferenta,
- treśćinformacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu
gwarancji, warunków płatności,
4.6. Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z
postępowania o udzielnie zamówienia.
Ocena ofert.
5.1. W trakcie procedury oceny ofert Komisja określa czy każda oferta:
a) spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień
Publicznych i SIWZ,
b) została prawidłowo podpisana,
c) zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
d) sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone w sposób zgodny ze
SIWZ,
e) dokona sprawdzenia ofert pod kątem oczywistych pomyłek zgodnie z
ustawąPrawo ZamówieńPublicznych.
5.2. Komisja dokona wyboru oferty w oparciu o warunki i kryteria
zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu SIWZ,
5.3. Komisja przedłoży staroście kompletny i podpisany protokół z
postępowania o udzielenie zamówienia,
5.4. Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez
Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
5.5. Komisja zakończy swądziałalnośćw dniu podpisania umów na realizację
zadań.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Urszula Kacperska | 16-03-2011 12:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Michał Pasiak | 07-03-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Urszula Kacperska | 21-03-2011 14:31 |