System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 56/2010 Wójta Gminy warnice z dnia 7 października 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ZARZĄDZENIE NR 56/2010
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 07 października 2010 roku
W sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 21 ust. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ), zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
DOSTAWA PALIWA STAŁEGO - PELETU DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W GMINIE WARNICE
W LATACH SZKOLNYCH 2010 - 2013
§ 2.
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dnia 31 sierpnia 2010 r.
w składzie:
1. Michał Pasiak - przewodniczący komisji,
2. Jerzy Mroczek - sekretarz,
3. Jacek Rodowański - członek komisji,
§ 3.
Komisja Przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawa Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
Ireneusz Szymański
Załącznik nr1
Do Zarządzenia 56/2010
Wójta Gminy Warnice
Z dnia 07 października 2010r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
Komisja rozpocznie działalność z dniem powołania.
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
Pracą Komisji kieruje Przewodniczący.
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
odebranie oświadczeń członków Komisji,
wyznaczenie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,
podział prac między członków Komisji,
nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
informowanie wójta o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz Komisji
Do zadań Komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi Jednostki - Wójtowi:
2.1. Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,
2.2. Projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2.3. Ogłoszenia o zamówieniu
Do zadań Komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
3.1. Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia,
3.2. Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,
3.3. Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,
3.4. Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,
3.5. Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie
oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
3.6. Ocena oferty nie podlegających odrzuceniu,
3.7. Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie
indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków Komisji oraz
przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia o
unieważnienie postępowania,
3.8. Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu
odpowiedzi na protesty.
Otwarcie ofert.
4.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w
ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,
4.2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po
terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy,
4.3. Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan
zabezpieczenia oferty,
4.4. Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza
przeznaczyć na finansowanie zamówienia,
4.5. Po otwarciu każdej z ofert przewodniczący Komisji ogłosi:
- nazwę, siedzibę oferenta,
- treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu
gwarancji, warunków płatności,
4.6. Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z
postępowania o udzielnie zamówienia.
Ocena ofert.
5.1. W trakcie procedury oceny ofert Komisja określa czy każda oferta:
a) spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień
Publicznych i SIWZ,
b) została prawidłowo podpisana,
c) zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
d) sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone w sposób zgodny ze SIWZ,
e) dokona sprawdzenia ofert pod kątem oczywistych pomyłek zgodnie z
ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
5.2. Komisja dokona wyboru oferty w oparciu o warunki i kryteria
zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu SIWZ,
5.3. Komisja przedłoży staroście kompletny i podpisany protokół z
postępowania o udzielenie zamówienia,
5.4. Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez
Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
5.5. Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację
zadań.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Urszula Kacperska | 13-10-2010 13:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Michał Pasiak | 07-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 13-10-2010 13:01 |