Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017

 

Warnice, dnia 20.10.2014 r.

Znak sprawy: IB.271.43.03.2014.HSJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

DOSTAWY

Warnice: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017

Numer ogłoszenia: 221949 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędy Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017 zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Dostawa materiałów biurowych do Zamawiającego będzie się odbywać sukcesywnie zgodnie z uprzednim zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Dostawca zapewnił dostawy minimum trzy razy w tygodniu w godzinach otwarcia Urzędu Gminy Warnice lub jednostek podległych Gminie Warnice. Czas dostawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zamówienia. Zamówienie może być składane drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. 1.3. Wszystkie oferowane przez Dostawcę produkty mają być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Dostawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Dostawca przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) lub recykling na swój koszt wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek i faksów uznawanych, jako niebezpieczne. 1.5. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności zarówno rodzaju i ilości dostarczonego przez Wykonawcę towaru z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia mniejszej lub większej ilości artykułów biurowych niż podana w wykazie asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. 1.8. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 1.9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe (dot. artykułów objętych gwarancją producenta) zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy. 1.10. Jeżeli Zamawiający użył w SIWZ nazwy własnej produktów ma ona za zadanie jedynie określenie modelu wzorcowego produktu ewentualnie typu artykułu. 2. Lokalizacja miejsca dostawy: 2.1. Urząd Gminy Warnice - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 2.2. Ośrodek Pomocy Społecznej - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 2.3. Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Warnice 30, 24 - 201 Warnice 2.4. Gimnazjum w Warnicach - Warnice 30, 74 - 201 Warnice NIP 2.5. Szkoła Podstawowa w Starym Przylepie Filia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Stary Przylep 60, 74 - 201 Warnice.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakres zamówień uzupełniających wchodzić może zakup z dostawą innych materiałów biurowych, których Zamawiający nie wpisał na wykazie asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 22.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

WÓJT
/-/
mgr Anna Hackiewicz - Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 20.10.2014.10.48.31_OGA_OSZENIE.pdf 2014-10-20 10:48:31 266,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 20.10.2014.10.00.10_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-20 10:00:10 1002,5KB 45 razy
2 20.10.2014.10.02.34_ZAL._1-5_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-20 10:02:34 1000,4KB 37 razy
3 20.10.2014.11.26.16_ZaA_._nr_5_wykaz_asoryumentowo_iloA_ciowy_materiaA_A_w_biurowych.xls Po terminie otwarcia ofert 2014-10-20 11:26:16 4,3MB 37 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 23.10.2014.11.35.36_IB.271.43.04.2014.HSJ_wyjaA_nienia_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:35:36 34,5KB
2 23.10.2014.11.39.39_4._zaA__1_OFERTA.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:39:39 62,5KB
3 23.10.2014.11.39.48_4._zaA__2_Oswiadczenie_warunki.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:39:48 34,5KB
4 23.10.2014.11.39.55_4._zaA__3_OA_wiadczenie_brak_podstaw.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:39:55 27KB
5 23.10.2014.11.40.06_4._zaA__4_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:40:06 87KB
6 23.10.2014.11.42.10_ZaA_._nr_5_wykaz_asortymentowo_iloA_ciowy_materiaA_A_w_biurowych.xls Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 11:42:10 4,3MB
Wynik postępowania
1 29.10.2014.09.21.35_IB.271.43.08.2014.HSJ_ogloszenie_o_uniewaznieniu_przetargu.pdf 2014-10-29 09:21:35 34,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 20-10-2014 10:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 20-10-2014
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 29-10-2014 09:21