Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Warnice, dnia 02.07.2014 r.

IB.271.27.02.2014.MK

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ROBOTY BUDOWLANE

Warnice: Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY
Numer ogłoszenia: 142709 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Głównym założeniem jest wybudowanie ciągu pieszo-jezdnego z krawężnikami betonowymi wraz z budową oświetlenia parkowego. Ciąg pieszo - jezdny winien zostać wykonany i dopasowany do przejezdności pojazdów powyżej 3,5 tony. Przebieg alejki koliduje z drzewami, które należy otoczyć opaską z krawężnika betonowego. Krawężniki granitowe odzyskane w trakcie robót budowlanych należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Założenia techniczne: - ciąg pieszo - jezdny (alejka) o szerokości 3 m i długości ok. 68,00 m, - odwodnienie powierzchniowe, - spadek poprzeczny jednostronny 2%. I. Układ warstw konstrukcyjnych: 1. Konstrukcja nawierzchni alejki a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni gr. 20 cm f) Geowłóknina g) Wymiana gruntu -nawet do 100 cm maksymalnie. Teren alejki otoczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B15. 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Teren chodnika otoczyć obrzeżem betonowym 8x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych i miejsc postojowych a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostoktnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni (k>8m/dobę) gr. 20 cm f) Geowłóknina Teren zjazdu otoczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B15. II. Opis techniczny instalacji elektrycznych - oświetlenia: 1. Układ zasilania i sterowania: Zgodnie z warunkami przyłączenia ENEA Operator S.A. zasilanie projektowanych instalacji elektrycznych cmentarza będzie się odbywać z złącza ZK1x-1P przy granicy działki. Instalacja 230V jednofazowa. Zabezpieczenie przedlicznikowe - 10A - wyłączniki nadmiarowo prądowe zabudowane w szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linię zasilającą YKY 3x4mm szafkę bezpiecznikową SB zlokalizowaną tuż przy szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linie zasilające obwód latarni oraz obwód do złącza przyłączeniowego ZP. Lokalizację SB oraz ZP pokazano na rys 1. Szafki wykonać w obudowie do pracy na zewnątrz o IP44 posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wyposażenie szafek pokazano na rys2. Szafki powinny posiadać możliwość zamknięcia na klucz uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. Sterowanie oświetleniem zaprojektowano w oparciu o sterownik astronomiczny EE 180 prod. Hager ( lub równoważny), pozwala to na dowolne ustawienie programów sterujących pracą oświetlenia. 2. Linie kablowe oświetlenia i złącza przyłączeniowego ZP Projektowane linie kablowe YKY 3x2,5mm układać na głębokości 0,8m. W miejscach gdzie trasa linii kablowych krzyżuje się z alejką należy przewód ułożyć w rurze osłonowej typu SRS-75mm o długości zapewniającej zachowanie zapasu po 0,5m poza krawędź alejki. Kable umieścić na całej długości wykopu w podsypce z piasku o grubości 10cm pod i nad kablami. Po przykryciu warstwą gruntu rodzimego trasę kabli oznaczyć niebieską folią. Na całej długości ułożenia kabla zastosować zawieszki informacyjne nt. ułożonych kabli. Wszystkie roboty kablowe należy wykonać godnie z normą SEP N SEP-E-004. W szafce SB projektuje się dodatkowe uziemienie robocze punktu PEN. Wykonać uziom pionowy z prętów miedziowanych Fi trzy czwartych. Uwaga. Przed ułożeniem projektowanych kabli na dnie wykopu na głębokości 0,8m ułożyć na całej długości kabla uziom poziomy z płaskownika FeZn-30x4mm. 3. Ochrona przed dotykiem bezpośrednim Ochrona przed dotykiem bezpośrednim realizowana jest przez producentów zastosowanych urządzeń oraz materiałów. Do wbudowania w obiekt stosować tylko materiały posiadające bieżące certyfikaty oraz deklaracje zgodności. Certyfikaty i deklaracje zgodności powinny być kontrolowane przy dostarczaniu towaru i materiałów na budowę oraz przekazane przedstawicielowi inwestora podczas odbioru robót wraz z pozostałą dokumentacją powykonawczą. 4. Ochrona przed dotykiem pośrednim W instalacji odbiorczej obowiązującym system ochrony od porażeń będzie samoczynne wyłączanie zasilania w układzie TN-S z zastosowaniem wyłączników przeciwporażeniowych lub urządzeń w II klasie ochronności. Szybkie wyłączanie realizowane będzie przez wyłączniki zainstalowane w SB oraz bezpieczniki topikowe w latarniach. Konstrukcje wszystkich latarni przyłączyć do prowadzonego płaskownika ZnFe. 5. Ochrona przeciwprzepięciowa Dla ochrony od przepięć zaprojektowano zastosowanie ochrony przeciwprzepięciowej dla urządzeń o wytrzymałości udarowej typu 1 (klasy B). W tym celu w szafce SB zastosowano ograniczniki przepięć klasy B. 6. Instalacja latarni oświetlenia alejki Dla projektowanych lokalizacji latarni uwzględniając istniejące warunki terenowe zaprojektowano zastosowanie opraw oświetleniowych (ES-System) w wykonaniu na zwykły gwint E27 (świetlówki energooszczędne). Oprawy instalować na słupach stalowych okrągłych ocynkowanych w kolorze czarnym typu parkowego o gr blach 4mm i wysokości h=4m. Do posadowienia latarni stosować prefabrykowane fundamenty. Po ustawieniu fundamentów należy zagęścić grunt. Śruby mocujące zabezpieczyć od wpływu środowiska przez stosowanie osłon lub malowanie odpowiednimi preparatami zgodnie z zaleceniami producenta. W latarniach stosować tabliczki bezpiecznikowe Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem budowy alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim Gmina Warnice stanowiąca załącznik nr 6 i 7 do niniejszego SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu kolor, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, jego kolorystyki, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wyboru elementów z wyłonionym Wykonawcą. W przypadku zmiany koloru elementu wskazanego w dokumentacji wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 21.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, 74-201 Warnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wójt
/-/  Anna Hackiewicz-Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 02.07.2014.14.29.57_IB.271.27.02.2014.MK_Ogloszenie_o_zamowieniu_na_roboty_budowlane.pdf 2014-07-02 14:29:57 557,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 02.07.2014.14.29.57_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:29:57 1,8MB 99 razy
2 02.07.2014.14.30.50_zaA_._1-5.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:30:50 65,2KB 89 razy
3 02.07.2014.14.31.07_zaA__6_Projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:31:07 182,2KB 88 razy
4 02.07.2014.14.31.21_zaA_._7_Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:31:21 28,1KB 84 razy
5 02.07.2014.14.31.44_zaA_._8_STWIOR.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:31:44 938,9KB 79 razy
6 02.07.2014.14.32.27_Rysunki.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-02 14:32:27 2,8MB 85 razy
7 18.07.2014.10.00.07_Rysunki.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-18 10:00:07 2,9MB 2 razy
Wynik postępowania
1 21.07.2014.14.25.34_IB.271.27.08.2014.MK_Protokol_z_otwarcia_ofert.pdf 2014-07-21 14:25:34 45,9KB
2 21.07.2014.14.25.51_IB.271.27.11.2014.MK_Ogloszenie_o_uniewaA_nieniu.pdf 2014-07-21 14:25:51 34,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marlena Kril 02-07-2014 14:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marlena Kril 02-07-2014
Ostatnia aktualizacja: Marlena Kril 22-07-2014 07:08