System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY
Warnice, dnia 02.07.2014 r.
IB.271.27.02.2014.MK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ROBOTY BUDOWLANE
Warnice: Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY
Numer ogłoszenia: 142709 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim. - PRZETARG NIEOGRANICZONY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Głównym założeniem jest wybudowanie ciągu pieszo-jezdnego z krawężnikami betonowymi wraz z budową oświetlenia parkowego. Ciąg pieszo - jezdny winien zostać wykonany i dopasowany do przejezdności pojazdów powyżej 3,5 tony. Przebieg alejki koliduje z drzewami, które należy otoczyć opaską z krawężnika betonowego. Krawężniki granitowe odzyskane w trakcie robót budowlanych należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Założenia techniczne: - ciąg pieszo - jezdny (alejka) o szerokości 3 m i długości ok. 68,00 m, - odwodnienie powierzchniowe, - spadek poprzeczny jednostronny 2%. I. Układ warstw konstrukcyjnych: 1. Konstrukcja nawierzchni alejki a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni gr. 20 cm f) Geowłóknina g) Wymiana gruntu -nawet do 100 cm maksymalnie. Teren alejki otoczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B15. 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Teren chodnika otoczyć obrzeżem betonowym 8x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych i miejsc postojowych a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostoktnej fazowanej koloru szarego lub kostki granitowej PLAZA NOVA o szerokości boku 10 lub 20 cm i gr. 8 cm. b) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm. c) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. d) Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rn=2,5 MPa gr. 20 cm e) Piasek średni (k>8m/dobę) gr. 20 cm f) Geowłóknina Teren zjazdu otoczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B15. II. Opis techniczny instalacji elektrycznych - oświetlenia: 1. Układ zasilania i sterowania: Zgodnie z warunkami przyłączenia ENEA Operator S.A. zasilanie projektowanych instalacji elektrycznych cmentarza będzie się odbywać z złącza ZK1x-1P przy granicy działki. Instalacja 230V jednofazowa. Zabezpieczenie przedlicznikowe - 10A - wyłączniki nadmiarowo prądowe zabudowane w szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linię zasilającą YKY 3x4mm szafkę bezpiecznikową SB zlokalizowaną tuż przy szafce pomiarowej. Z szafki pomiarowej wyprowadzić linie zasilające obwód latarni oraz obwód do złącza przyłączeniowego ZP. Lokalizację SB oraz ZP pokazano na rys 1. Szafki wykonać w obudowie do pracy na zewnątrz o IP44 posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wyposażenie szafek pokazano na rys2. Szafki powinny posiadać możliwość zamknięcia na klucz uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. Sterowanie oświetleniem zaprojektowano w oparciu o sterownik astronomiczny EE 180 prod. Hager ( lub równoważny), pozwala to na dowolne ustawienie programów sterujących pracą oświetlenia. 2. Linie kablowe oświetlenia i złącza przyłączeniowego ZP Projektowane linie kablowe YKY 3x2,5mm układać na głębokości 0,8m. W miejscach gdzie trasa linii kablowych krzyżuje się z alejką należy przewód ułożyć w rurze osłonowej typu SRS-75mm o długości zapewniającej zachowanie zapasu po 0,5m poza krawędź alejki. Kable umieścić na całej długości wykopu w podsypce z piasku o grubości 10cm pod i nad kablami. Po przykryciu warstwą gruntu rodzimego trasę kabli oznaczyć niebieską folią. Na całej długości ułożenia kabla zastosować zawieszki informacyjne nt. ułożonych kabli. Wszystkie roboty kablowe należy wykonać godnie z normą SEP N SEP-E-004. W szafce SB projektuje się dodatkowe uziemienie robocze punktu PEN. Wykonać uziom pionowy z prętów miedziowanych Fi trzy czwartych. Uwaga. Przed ułożeniem projektowanych kabli na dnie wykopu na głębokości 0,8m ułożyć na całej długości kabla uziom poziomy z płaskownika FeZn-30x4mm. 3. Ochrona przed dotykiem bezpośrednim Ochrona przed dotykiem bezpośrednim realizowana jest przez producentów zastosowanych urządzeń oraz materiałów. Do wbudowania w obiekt stosować tylko materiały posiadające bieżące certyfikaty oraz deklaracje zgodności. Certyfikaty i deklaracje zgodności powinny być kontrolowane przy dostarczaniu towaru i materiałów na budowę oraz przekazane przedstawicielowi inwestora podczas odbioru robót wraz z pozostałą dokumentacją powykonawczą. 4. Ochrona przed dotykiem pośrednim W instalacji odbiorczej obowiązującym system ochrony od porażeń będzie samoczynne wyłączanie zasilania w układzie TN-S z zastosowaniem wyłączników przeciwporażeniowych lub urządzeń w II klasie ochronności. Szybkie wyłączanie realizowane będzie przez wyłączniki zainstalowane w SB oraz bezpieczniki topikowe w latarniach. Konstrukcje wszystkich latarni przyłączyć do prowadzonego płaskownika ZnFe. 5. Ochrona przeciwprzepięciowa Dla ochrony od przepięć zaprojektowano zastosowanie ochrony przeciwprzepięciowej dla urządzeń o wytrzymałości udarowej typu 1 (klasy B). W tym celu w szafce SB zastosowano ograniczniki przepięć klasy B. 6. Instalacja latarni oświetlenia alejki Dla projektowanych lokalizacji latarni uwzględniając istniejące warunki terenowe zaprojektowano zastosowanie opraw oświetleniowych (ES-System) w wykonaniu na zwykły gwint E27 (świetlówki energooszczędne). Oprawy instalować na słupach stalowych okrągłych ocynkowanych w kolorze czarnym typu parkowego o gr blach 4mm i wysokości h=4m. Do posadowienia latarni stosować prefabrykowane fundamenty. Po ustawieniu fundamentów należy zagęścić grunt. Śruby mocujące zabezpieczyć od wpływu środowiska przez stosowanie osłon lub malowanie odpowiednimi preparatami zgodnie z zaleceniami producenta. W latarniach stosować tabliczki bezpiecznikowe Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem budowy alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Barnim Gmina Warnice stanowiąca załącznik nr 6 i 7 do niniejszego SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu kolor, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, jego kolorystyki, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wyboru elementów z wyłonionym Wykonawcą. W przypadku zmiany koloru elementu wskazanego w dokumentacji wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 21.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 150 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, Warnice 66, 74-201 Warnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/ Anna Hackiewicz-Gębska
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 02.07.2014.14.29.57_IB.271.27.02.2014.MK_Ogloszenie_o_zamowieniu_na_roboty_budowlane.pdf | 2014-07-02 14:29:57 | 557,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 02.07.2014.14.29.57_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:29:57 | 1,8MB | 99 razy |
2 | 02.07.2014.14.30.50_zaA_._1-5.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:30:50 | 65,2KB | 89 razy |
3 | 02.07.2014.14.31.07_zaA__6_Projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:31:07 | 182,2KB | 88 razy |
4 | 02.07.2014.14.31.21_zaA_._7_Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:31:21 | 28,1KB | 84 razy |
5 | 02.07.2014.14.31.44_zaA_._8_STWIOR.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:31:44 | 938,9KB | 79 razy |
6 | 02.07.2014.14.32.27_Rysunki.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-02 14:32:27 | 2,8MB | 85 razy |
7 | 18.07.2014.10.00.07_Rysunki.rar Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-18 10:00:07 | 2,9MB | 2 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 21.07.2014.14.25.34_IB.271.27.08.2014.MK_Protokol_z_otwarcia_ofert.pdf | 2014-07-21 14:25:34 | 45,9KB | |
2 | 21.07.2014.14.25.51_IB.271.27.11.2014.MK_Ogloszenie_o_uniewaA_nieniu.pdf | 2014-07-21 14:25:51 | 34,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marlena Kril | 02-07-2014 14:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marlena Kril | 02-07-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Marlena Kril | 22-07-2014 07:08 |