Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wyłonienie nauczyciela do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z doradztwa zawodowego w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic, w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

Warnice, dnia 04.10.2013 r.

 

 

 

IB.271.41.03.2013.MK

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI

Warnice: Wyłonienie nauczyciela do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z doradztwa zawodowego w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic, w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 205475 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:www.bip.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Wyłonienie nauczyciela do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z doradztwa zawodowego w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic, w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest Wyłonienie nauczyciela do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z doradztwa zawodowego w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic, w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie warsztatów, indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym w Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Warnicach w wymiarze 78 h w całym okresie trwania projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć projektu, karty doradcze dla uczestników, i.t.p.. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia, co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupie 10 - 25 osobowej, raz w miesiącu po 1 godzinie oraz raz w tygodniu po jednej godzinie punkt konsultacyjny na rozmowy indywidualne z uczniami. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klas I - III Gimnazjum. Okres realizacji zadania - do czerwca 2014. Łączna ilość godzin do realizacji 37, w tym 16 w roku 2013, 21 w roku 2014..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga by osoba realizująca zadanie posiadała wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50. poz. 400 z późn. zm.). Zamawiający wymaga by wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dysponowali osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia spełniającymi wymagania określone powyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Wykaz osób stanowi załącznik nr IV do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr I do Specyfikacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr II do Specyfikacji wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych albo informacją o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 3) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr III do Specyfikacji. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr IV do SIWZ). 5) Projekt umowy zaakceptowany i zaparafowany przez Wykonawcę (załącznik nr V do Specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice 66 Sekretaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 

WÓJT
/-/
mgr Anna Hackiewicz - Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.10.2013.14.35.22_IB.271.41.03.2013.MK_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2013-10-04 14:35:22 276,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.10.2013.14.35.22_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-04 14:35:22 1,1MB 99 razy
Wynik postępowania
1 15.10.2013.13.41.39_IB.271.41.08.2013.MK_protokol_z_posiedzenia_komisji.pdf 2013-10-15 13:41:39 50,1KB
2 15.10.2013.13.42.03_IB.271.41.11.2013.MK_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2013-10-15 13:42:03 83,0KB
Udzielenie zamówienia
1 29.10.2013.09.43.38_IB.271.41.12.2013.MK_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.pdf 2013-10-29 09:43:39 148,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marlena Kril 04-10-2013 14:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marlena Kril 04-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Marlena Kril 29-10-2013 09:43