Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa placu zabaw przy szkole w miejscowości Warnice w ramach programu Radosna Szkoła.


Warnice, dnia 18.07.2013 r.

 

Znak sprawy: IB.271.37.03.2013.HSJ

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ROBOTY BUDOWLANE

 

Warnice: Budowa placu zabaw przy szkole w miejscowości Warnice w ramach programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 281018 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy szkole w miejscowości Warnice w ramach programu Radosna Szkoła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw przy szkole w miejscowości Warnice w ramach programu Radosna Szkoła. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: Powierzchnia placu zabaw 288,50 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej 151,50 m2 Powierzchnia nawierzchni syntetycznej na wejściu 23,00 m2 Powierzchnia terenu trawiastego 98,47 m2 Zestawienie urządzeń na placu zabaw 1)Zestaw zabawowy złożony z trzech wież (w tym dwóch z dachem - każdy dach w innym kolorze i kształcie), połączonych ze sobą za pomocą pomostu linowego oraz belki ruchomej, wyposażony w zjeżdżalnię spiralną, ściankę wspinaczkową pionową lib ukośną oraz zjazd strażacki. Wejścia na zestaw zabawowy obowiązkowo w postaci schodków oraz drabinek. Wszystkie wejścia muszą być wyposażone w dodatkowe uchwyty (po dwa na każde wejście) lub poręcze. Wysokość swobodnego upadku dla dwóch wież - min. 1,20 m, trzecia wieża ze zjeżdżalnią min. 1,50 m. 2)Huśtawka wahadłowa podwójna w postaci huśtawki wahadłowej na stalowej ramie, wyposażonej w dwa siedziska o proste. 3)Huśtawka wagowa podwójna w postaci drewnianej belki, podpartej na środku, na końcach której zamontowane są cztery siedziska z uchwytami. Pod każdym siedziskiem krańcowym należy zastosować elementy amortyzujące np. w postaci opon. 4)Walec wąski w postaci bębna obrotowego obudowanego drewnem lub tworzywem HDPE z pochwytami w postaci okręgów o szerokości minimalnej bębna wynoszącej 70 cm. 5)Huśtawka wahadłowa pojedyncza z zawiesiem bocianie gniazdo w postaci czterech belek pionowych z drewna oraz poprzecznej belki stalowej z siedziskiem bocianie gniazdo wykonanym z lin polipropylenowych na oplocie stalowym zawieszone na łańcuch ocynkowanym o wielkości oczek uniemożliwiającej zakleszczenie 6)Ławka metalowo - drewniana lub betonowo - drawniana, fundamentowana w gruncie (zgodna z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1176-7/2009 w zakresie odpowiednich wymiarów szczelin i otworów) wykonana bez ostrych krawędzi - 2 sztuki 7)Kosz ze stali malowanej proszkowo fundamentowany w gruncie, wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawiony ostrych krawędzi, szczelin, niebezpiecznych dla dzieci, wykonany w sposób umożliwiający wygodne opróżnianie. 1 z koszy o pojemności min. 30 l natomiast drugi o pojemności min. 60 l. 8)Tablica informacyjna zlokalizowana przy wejściu na plac zabaw z regulaminem i oznaczeniami graficznymi. Zamawiający wymaga uzgodnienia treści tablicy z wyłonionym wykonawcą. 9)Tabliczki informujące o sposobach wykorzystania danego urządzenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa, trwale zamocowane i wykonane z trwałego materiału, spełniającego wymogi bezpieczeństwa. 10)Ogrodzenie panelowe w kolorze zielonym montowane do słupków systemowych o wysokości 1,0 m z furtką 1,2 m. 3.2. Zamawiający wymaga wykonania placu zabaw w intensywnej i różnorodnej kolorystyce. Zastosowane urządzenia oraz materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty potwierdzające bezpieczeństwo ich konstrukcji i spełnienie odpowiednich warunków higienicznych, a także ochrony środowiska. 3.4. W kosztorysach ofertowych należy ująć pozycje dotyczące obsiania terenu trawą na warstwie ziemi urodzajnej - nie wyłożenia trawy z rolki. Zamawiający wymaga, aby: -elementy konstrukcyjne urządzeń zabawowych w tym podesty wykonane były z drewna klejonego minimum 4-warstwowego o przekroju minimalnym 100 x 100 mm frezowanego wzdłużnie minimalnie - zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania niszczącej próby przecięcia jednego elementu konstrukcyjnego na z placu zabaw w celu sprawdzenia właściwego sposobu impregnacji, -elementy ozdobne (daszki, ścianki boczne wież) a także siedziska wykonane były z tworzywa HDPE o grubości minimalnej 20 mm - nie dopuszcza się zastosowania sklejki drewnianej, -elementy stalowe (drążki, poręcze i pochwyty, elementy huśtawek) były malowane są proszkowo, -łańcuchy wykonane są ze stali nierdzewnej, -ślizg wykonany był z tworzywa sztucznego, -wszystkie łączenia, spoiny i mocowania były, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkowników a zakończenia elementów złącznych osłonięte zaślepkami, -elementy linowe były wykonane z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym, połączone elementami z wysokiej jakości tworzywa lub aluminium, -stopy urządzeń zabawowych były stalowe, ocynkowane, -nawierzchnie syntetyczne były wykonane z granulatu gumowego SBR o grubości minimum 5 cm pokrytego warstwą EPDM na warstwie górnej kruszywa łamanego frakcji 0-3 mm grubości 3 cm oraz warstwie 0-31,5 kruszywa łamanego gr. 15 cm oraz warstwie odsączającej piaskowo - żwirowej gr. 10 cm. Zamawiający nie dopuszcza: -wykonania urządzeń zabawowych z drewna pochodzącego z akacji, -wykonania elementów urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury ze sklejki wodoodpornej - z wyjątkiem ścianek wspinaczkowych, Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawierają: -dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy. Lokalizacja zadania inwestycyjnego: Działka ewidencyjna numer 157/2 obręb ewidencyjny Warnice, gmina Warnice..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłoży wykaz wszystkich robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących pięciu najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto na każdy plac zabaw, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane w terminie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    budowa placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto na każdy plac zabaw, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane w terminie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

1)Zmiana terminu na ukończenia robót:

a)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:

-klęski żywiołowe,

-warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób sprawdzeń, dokonywania odbiorów, zgodnie z polskimi normami i warunkami technicznymi wykonania robot.

b)Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:

-wykopaliska archeologiczne

-niewypały i niewybuchy

-odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

c)Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

-wstrzymanie robót przez Zamawiającego;

-konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

-konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w projekcie budowlanym

d)Zmiany przepisów prawa niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.

2)Zmiany sposobu spełniania świadczeń:

a)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości.

b)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy.

c)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niewskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.

d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

e)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

f)rezygnacja z podwykonawstwa, wykonując przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonywania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.

3)Zmiany osobowe:

a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.

b)zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dla uzyskania skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę osobową.

4)Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:

a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

b)zmiana obowiązującej stawki VAT.

c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

e)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych

f)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonywania lub należytego wykonania umowy zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia określone w ust.2 pkt 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

b)zmiana danych teleadresowych.

c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

z up. WÓJTA
/-/
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 18.07.2013.07.56.59_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2013-07-18 07:56:59 77,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 18.07.2013.07.56.59_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert 2013-07-18 07:56:59 3,0MB 137 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 30.07.2013.19.13.08_IB.271.37.04.2013.AS.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-30 19:13:08 10,9KB
Wynik postępowania
1 03.08.2013.14.41.26_protokol_z_otwarcia_ofert.pdf 2013-08-03 14:41:26 16,2KB
2 27.08.2013.11.36.12_IB.271.37.15.2013.MK_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2013-08-27 11:36:12 93,2KB
Udzielenie zamówienia
1 29.10.2013.08.24.30_IB.271.37.17.2013.MK_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.pdf 2013-10-29 08:24:30 235,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 18-07-2013 07:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 18-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Marlena Kril 29-10-2013 08:24