Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Barnimie, gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY


 

Warnice, dnia 04.04.2013 r.

 

Znak sprawy: IB.271.14.03.2013.HSJ

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ROBOTY BUDOWLANE

 

Warnice: Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Barnimie, gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY.
Numer ogłoszenia: 131794 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Barnimie, gm. Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Głównym założeniem jest wyremontowanie pomieszczeń świetlicy wiejskiej, wymiana instalacji wewnętrznych , wymiana stolarki otworowej , wymiana części dachu oraz wzmocnienie i izolacja ścian fundamentowych.

Zakres prac obejmuje:

- pomieszczenia sali świetlicy,

- pomieszczenie kuchenne,

- dwa pomieszczenia sanitarne ,

- pomieszczenie gospodarcze ,

- elewację zewnętrzną ,

- wymiana konstrukcji i pokrycia części dachu ,

- wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. , elektrycznej

- wymianę stolarki otworowej

- wzmocnienie fundamentów budynku - wykonanie izolacji termicznych

- wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej - wykonanie opaski z płyt chodnikowych wokół budynku Należy przewidzieć otynkowanie budynku na zewnątrz, montaż nowych daszków nad wejściami głównymi, wykonanie nowej blacharki dachowej.

Cały teren wymaga uporządkowania, założenia nowych trawników.

W skład projektowanych instalacji wchodzą:

-instalacja wodociągowa - wg proj. branżowego

-instalacja kanalizacyjna - wg proj. branżowego

-instalacja c.o. - wg proj. branżowego

-instalacja gazowa - wg proj. branżowego

-instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej - wg proj. branżowego

-instalacje elektryczne - wg projektu branżowego:

-instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, zasilanie dodatkowego dzwonka ,ochrona przeciwporażeniowa - szybkie wyłączanie

KOLORYSTYKA BUDYNKU

1)Podstawowa powierzchnia ścian - tynk mineralny o fakturze baranek, malowany farbą farba mikrosilikonowa - Sto Color Lotusa firmy STO w kolorze 32205

2)Cokół ścian zewnętrznych obłożony elewacyjną płytką klinkierową odporną na mróz i działanie wody o fakturze gładkiej firmy klinkier holenderski SCU w kolorze naturalnego klinkieru -ceglasty -pomarańczowy lub odpowiednik

3)Parapety z blachy cynkowo-tytanowe .

4)Stolarka drzwiowa zewnętrzna drewniana w kolorze w kolorze brązowym RAL 8002.

5)Schody zewnętrze obłożone płytami chodnikowymi w kolorze szarym .

6)Daszki nad wejściami- z poliwęglanu

7)Kolor blachy dachowej w kolorze brązowym RAL- 8002

8)Okna PCV w kolorze brązowym RAL- 8002

 

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawiera:

-dokumentacja techniczna sporządzona przez Pracownię Projektową Studio Architektury i Urbanistyki mgr inż. architekt Małgorzata Wojtaś - Frankowska stanowiąca załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

-przedmiary robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp.

Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu kolor, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, jego kolorystyki, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wyboru elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz z wyłonionym Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy.

 

W związku ze złożonymi pytaniami w trakcie trwania I przetargu nieograniczonego, który został unieważniony w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający poniżej podaje informacje na temat udzielonych wtedy odpowiedzi i wyjaśnień:

1.zamawiający wyjaśnia, że ściany należy otynkować zgodnie z dokumentacją techniczną tynkiem cementowo - wapiennym gr. 1,5 cm lub gipsowym a następnie pomalować.

2.W niższej części budynku pomiędzy stropem żelbetowym a połacią dachową znajdują się płyty korytowe. Należy je usunąć pozostawiając istniejący strop żelbetowy i istniejące tynki cementowo - wapienne.

3.Zamawiający nie wymaga drzwi drewnianych. Wykonawca może dostarczyć drzwi PCV z zaznaczeniem że mają być one drzwiami antywłamaniowymi w kolorze brązowym RAL 8002.

4.Zamawiający wyjaśnia, że oczekuje zewnętrznych drzwi pełnych - bez przeszkleń.

5.Zamawiający określa klasę przepływu baterii umywalkowych, jako klasę Z, natomiast klasę przepływu baterii zlewozmywakowych, jako A. Dodatkowo zamawiający nie określa proponowanego producenta i serii przyborów sanitarnych. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy.

6.Zamawiający oczekuje montażu umywalek na postumentach.

7.Zamawiający, nie wymaga montażu szafki pod zlewozmywakiem.

8.Zamawiający nie określa proponowanego producenta kuchenki gazowej. Zamawiający uszczegóławia jedynie, że kuchenka gazowa ma być kuchenką 5 palnikową z piekarnikiem elektrycznym konwekcyjnym.

Lokalizacja zadania inwestycyjnego: Działka ewidencyjna numer 105, obręb ewidencyjny Barnim, gmina Warnice.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.10-1, 45.32.00.00-3, 45.32.10.00-3, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.12.11-6, 45.26.12.10-9, 45.42.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.33.00.00-1, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie a także przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wysokość minimum 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Należy załączyć poświadczenia dotyczące trzech najważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

1)Zmiana terminu na ukończenia robót:

a)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:

-klęski żywiołowe,

-warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób sprawdzeń, dokonywania odbiorów, zgodnie z polskimi normami i warunkami technicznymi wykonania robot.

b)Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:

-wykopaliska archeologiczne

-niewypały i niewybuchy

-odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

c)Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

-wstrzymanie robót przez Zamawiającego;

-konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

-konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w projekcie budowlanym

d)Zmiany przepisów prawa niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.

 

2)Zmiany sposobu spełniania świadczeń:

a)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości.

b)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy.

c)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niewskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.

d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

e)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

f)rezygnacja z podwykonawstwa, wykonując przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonywania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.

3)Zmiany osobowe:

a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.

b)zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dla uzyskania skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę osobową.

 

4)Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:

a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

b)zmiana obowiązującej stawki VAT.

c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

e)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych f)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonywania lub należytego wykonania umowy zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia określone w ust.2 pkt 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

b)zmiana danych teleadresowych.

c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74 - 201 Warnice.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74 - 201 Warnice sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

SEKCJA V: TERMIN ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z BZP

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr ogłoszenia: - 131794 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013

 

 Wójt
/-/
Anna Hackiewicz - Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.04.2013.14.30.10_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf 2013-04-04 14:30:10 583,1KB
2 04.04.2013.14.39.53_ZARZADZENIE_NR_28_2013.pdf 2013-04-04 14:39:53 143,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.04.2013.14.30.10_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert 2013-04-04 14:30:10 2,3MB 232 razy
2 zal._nr_6_do_siwz.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-04 14:40:13 11,0MB 204 razy
3 zal._nr_7_do_siwz.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-04 14:40:13 2,0MB 184 razy
4 zal._nr_8_do_siwz.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-04 14:43:10 4,1MB 204 razy
5 09.04.2013.11.20.25_ZAL.NR_7A_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert 2013-04-09 11:20:25 26,9KB 104 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 09.04.2013.10.46.59_IB.271.14.03.2013.HSJ_odpowiedz_na_pytania_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-04-09 10:46:59 51,4KB
Wynik postępowania
1 13.05.2013.08.44.30_IB.271.14.18.2013.HSJ_ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTEJSZEJ_OFERTY.pdf 2013-05-13 08:44:30 160,9KB
Udzielenie zamówienia
1 22.05.2013.12.53.46_IB.271.14.23.2013.HSJ_ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2013-05-22 12:53:46 214,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 04-04-2013 14:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 04-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 22-05-2013 12:55