System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa placów zabaw dla dzieci w miejscowości Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica, gm. Warnice
ZARZĄDZENIE NR 21/2013
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 07 marca 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
Budowa placów zabaw dla dzieci w miejscowości
Kłęby, Nowy Przylep, Cieszysław, Dębica, gm. Warnice.
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej
-
Andżelika Sewerynek - Sekretarz komisji przetargowej
-
Irena Laps - Członek komisji przetargowej
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT
(-)
mgr Anna Hackiewicz - Gębska
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 21/2013
Wójta Gminy Warnice z dnia 07 marca 2013 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. -
Praca komisji kieruje Przewodniczący.
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji.
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
-
Podział prac między członków komisji.
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. -
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. -
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. -
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta.
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, -
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.03.2013.13.58.39_ZARZADZENIE_21_2013.pdf | 2013-03-07 13:58:39 | 150,4KB | |
2 | 07.03.2013.14.32.19_OGLOSZENIE.pdf | 2013-03-07 14:32:19 | 731,3KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 07.03.2013.13.55.42_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:55:42 | 1,9MB | 201 razy |
2 | zal_6_dokumentacja_techniczna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:55:42 | 328,0KB | 230 razy |
3 | zal_7_przedmiar.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:55:42 | 635,7KB | 189 razy |
4 | zal_8_stwior.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:55:42 | 11,5MB | 169 razy |
5 | 07.03.2013.13.57.39_zal.1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:57:39 | 215,7KB | 180 razy |
6 | 07.03.2013.13.58.03_zal.2_-_4a_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:58:03 | 229,0KB | 159 razy |
7 | 07.03.2013.13.58.39_zal.5_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-07 13:58:39 | 617,6KB | 166 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 13.03.2013.13.05.48_IB.271.09.04.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-13 13:05:48 | 40,1KB | |
2 | 19.03.2013.13.09.56_IB.271.09.06.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-19 13:09:56 | 176,7KB | |
3 | 19.03.2013.13.24.31_IB.271.09.05.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-19 13:24:31 | 40,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 22.03.2013.11.55.18_IB.271.09.10.2013.HSJ_protokol_z_otwarcia_ofert.pdf | 2013-03-22 11:55:18 | 65,1KB | |
2 | 03.04.2013.13.53.45_IB.271.06.29.2013.HSJ_OGLOSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU_POSTEPOWANIA.pdf | 2013-04-03 13:53:45 | 33,6KB | |
3 | 09.04.2013.10.47.27_IB.271.09.33.2013.HSJ_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2013-04-09 10:47:27 | 412,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 07-03-2013 13:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 07-03-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 15-04-2013 13:29 |