System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Barnimie, gm. Warnice
ZARZĄDZENIE NR 19/2013
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 27 lutego 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Barnimie, gm. Warnice.
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej
-
Andżelika Sewerynek - Sekretarz komisji przetargowej
-
Irena Laps - Członek komisji przetargowej
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. WÓJTA
Waldemar Lubiński
Zastępca Wójta
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 27/2013
Wójta Gminy Warnice z dnia 27 lutego 2013 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. -
Praca komisji kieruje Przewodniczący.
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji.
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
-
Podział prac między członków komisji.
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. -
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. -
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. -
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta.
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, -
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 27.02.2013.14.16.54_OGLOSZENIE.pdf | 2013-02-27 14:16:54 | 577,6KB | |
2 | 27.02.2013.14.20.38_ZARZADZENIE_19_2013.pdf | 2013-02-27 14:20:38 | 151,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 27.02.2013.14.12.15_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-27 14:12:15 | 1,7MB | 213 razy |
2 | 27.02.2013.14.16.54_ZAL.1-5_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-27 14:16:54 | 1,0MB | 198 razy |
3 | 27.02.2013.14.30.31_ZAL._NR_8_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-27 14:30:31 | 4,0MB | 213 razy |
4 | 27.02.2013.14.30.54_ZAL._NR_6_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-27 14:30:54 | 32B | 225 razy |
5 | 27.02.2013.14.44.39_ZAL._NR_7_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-27 14:44:39 | 1,9MB | 217 razy |
6 | zal_nr_6_do_siwz.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 13:37:44 | 11,0MB | 82 razy |
7 | 11.03.2013.12.03.55_ZAL.NR_7A_DO_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-11 12:03:55 | 26,9KB | 28 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 11.03.2013.12.03.55_IB.271.06.04.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-11 12:03:55 | 187,4KB | |
2 | 11.03.2013.13.46.23_IB.271.06.05.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-11 13:46:23 | 52,8KB | |
3 | 11.03.2013.13.46.38_IB.271.06.06.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-11 13:46:38 | 57,6KB | |
4 | 11.03.2013.21.35.29_IB.271.06.08.2013.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-11 21:35:29 | 16,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 14.03.2013.11.52.49_IB.271.06.12.2013.HSJ_protokol_z_otwarcia_ofert.pdf | 2013-03-14 11:52:49 | 87,2KB | |
2 | 09.04.2013.11.15.26_IB.271.06.29.2013.HSJ_OGLOSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU_POSTEPOWANIA.pdf | 2013-04-09 11:15:26 | 33,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 27-02-2013 14:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 27-02-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 09-04-2013 11:15 |