System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w miejscowości Obryta.
ZARZĄDZENIE NR 09/2013
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 25 stycznia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w miejscowości Obryta.
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej
-
Irena Laps - Sekretarz komisji przetargowej
-
Andżelika Sewerynek - Członek komisji przetargowej
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 09/2013
Wójta Gminy Warnice z dnia 25 stycznia 2013 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. -
Praca komisji kieruje Przewodniczący.
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji.
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
-
Podział prac między członków komisji.
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. -
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. -
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. -
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta.
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, -
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE.pdf | 2013-01-25 13:28:34 | 536,0KB | |
2 | ZARZADZENIE_NR_09_2013_WOJTA_GMINY_WARNICE.pdf | 2013-01-25 13:29:29 | 150,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_oraz_ZAL.NR1-5_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-25 13:21:14 | 4,1MB | 247 razy |
2 | ZAL.NR7_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-25 13:21:58 | 363,2KB | 697 razy |
3 | ZAL.NR8_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-25 13:22:10 | 182,2KB | 315 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ODPOWIEDZI_NA_PYTANIA_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-06 15:23:51 | 15,7KB | |
2 | ZAL.NR6_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-06 15:26:12 | 742,3KB | |
3 | Obryta_-_termomodernizacja_remizy_Nakladczy.kst Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-06 15:30:54 | 106,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | IB.271.04.19.2013.HSJ.pdf | 2013-02-11 14:14:33 | 223,7KB | |
2 | 06.03.2013.14.10.57_zawiadomienie_o_odrzuceniu_oferty_IB.271.04.24.2013.HSJ.pdf | 2013-03-06 14:10:57 | 131,8KB | |
3 | 06.03.2013.14.11.18_zawiadomienie_o_wykluczeniu_wykonawcy_IB.271.04.22.2013.HSJ.pdf | 2013-03-06 14:11:18 | 102,6KB | |
4 | 06.03.2013.14.11.29_zawiadomienie_o_wykluczeniu_wykonawcy_IB.271.04.23.2013.HSJ.pdf | 2013-03-06 14:11:29 | 112,5KB | |
5 | 08.03.2013.11.46.09_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2013-03-08 11:46:09 | 122,2KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 14.03.2013.14.54.10_OGLOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMOWIENIA.pdf | 2013-03-14 14:54:10 | 56,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 25-01-2013 13:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 25-01-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 14-03-2013 14:54 |