System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Warnice - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
ZARZĄDZENIE NR 66/2012
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 25 września 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
„Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz
z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych
z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku
ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Warnice
- II PRZETARG NIEOGRANICZONY”
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej,
-
Andżelika Sewerynek - Sekretarz komisji przetargowej,
-
Renata Morgner - Członek komisji przetargowej.
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 66/2012
Wójta Gminy Warnice z dnia 25 września 2012 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. -
Praca komisji kieruje Przewodniczący.
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji.
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
-
Podział prac między członków komisji.
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. -
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. -
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. -
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta.
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, -
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf | 2012-09-25 14:55:58 | 274,0KB | |
2 | ZARZADZENIE_NR_66_2012.pdf | 2012-09-25 14:56:53 | 89,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-25 14:55:58 | 976,6KB | 267 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ODPOWIEDZ_NA_ZADANE_PYTANIA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-10-05 13:21:47 | 265,4KB | |
2 | ZMIENIONY_ZAL._NR_1_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-10-05 13:22:08 | 63,5KB | |
3 | ZMIENIONY_ZAL._NR_6_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-10-05 13:22:25 | 224,1KB | |
Odwołania | ||||
1 | ODWOLANIE.pdf | 2012-10-05 11:31:06 | 285,6KB | |
2 | ZWROCENIE_ODWOLANIA_KIO.pdf | 2012-10-17 14:11:24 | 27,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | PROTOKOL_Z_OTWARCIA_OFERT.pdf | 2012-10-11 14:53:56 | 33,3KB | |
2 | ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.pdf | 2012-10-17 14:11:24 | 49,7KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OGLOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMOWIENIA.pdf | 2012-11-13 11:33:30 | 47,4KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 25-09-2012 14:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 25-09-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 13-11-2012 11:33 |