System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa dachu świetlicy w miejscowości Kłęby - II przetarg nieograniczony
ZARZĄDZENIE NR 55/2012
WÓJTA GMINY WARNICE
z dnia 14 sierpnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 ust 1 i 3 oraz art.21 ust 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod tytułem:
„Przebudowa dachu świetlicy w miejscowości Kłęby - II przetarg nieograniczony”
§ 2
Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
-
Honorata Siry - Jabłońska - Przewodniczący komisji przetargowej,
-
Andżelika Sewerynek - Sekretarz komisji przetargowej,
-
Wojciech Seredyński - Członek komisji przetargowej.
§ 3
Komisja przetargowa jest zobowiązana przeprowadzić przetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Warnice
Anna Hackiewicz - Gębska
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 55/2012
Wójta Gminy Warnice z dnia 14 sierpnia 2012 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
-
Postanowienia ogólne:
-
Komisja rozpocznie swą działalność z dniem powołania.
-
Komisję obowiązują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 t.j. z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. -
Praca komisji kieruje Przewodniczący.
-
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
-
Odebranie oświadczeń członków komisji.
-
Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie.
-
Podział prac między członków komisji.
-
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. -
Informowanie Wójta o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz komisji.
-
-
Do zadań komisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki - Wójtowi:
-
Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia.
-
Projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Ogłoszenie o zamówieniu.
-
-
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:
-
Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ.
-
Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom.
-
Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.
-
Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądź odrzucenie ofert w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
-
Ocena ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie indywidualnej oceny oferty dokonanej przez członków komisji oraz przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądź wystąpienia
o unieważnienie postępowania. -
Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protesty.
-
-
Otwarcie ofert.
-
Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym
w ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ. -
Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert - zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia oferty.
-
Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Po otwarciu każdej oferty przewodniczący komisji ogłosi:
-
Nazwę i siedzibę oferenta.
-
Treść informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności.
-
-
Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
Ocena ofert.
-
W trakcie procedury oceny ofert komisja określa czy każda oferta:
-
Spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ,
-
Została prawidłowo podpisana,
-
Zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,
-
Sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone
-
-
Komisja dokona wyboru ofert w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone
w ogłoszeniach o przetargu i SIWZ, -
Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,
-
Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umów na realizację zadań.
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE.pdf | 2012-08-14 14:31:35 | 296,8KB | |
2 | ZARZADZENIE_NR_55_2012.pdf | 2012-08-14 14:33:12 | 150,7KB | |
3 | ZARZADZENIE_NR_59_2012.pdf | 2012-08-28 14:47:31 | 44,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_PRZEBUDOWA_DACHU_KLEBY_II_PRZETARG_NIEOGRANICZONY.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:31:35 | 2,6MB | 112 razy |
2 | ZAL._NR_6_DO_SIWZ__UKLAD_WARST_POKRYCIOWYCH.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:35:47 | 250,1KB | 81 razy |
3 | ZAL._NR_6_DO_SIWZ__WIDOK_I-I_EWIDENCJA_RYS.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:36:31 | 482,6KB | 51 razy |
4 | ZAL._NR_6_DO_SIWZ_DOKUMENTACJA_TECHNICZNA_CZESC_TEKSTOWA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:38:35 | 6,7MB | 684 razy |
5 | ZAL._NR_6_DO_SIWZ_WIEZBA_DACHOWA_RZUT.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:39:33 | 928,1KB | 81 razy |
6 | ZAL._NR_7_DO_SIWZ_PRZEDMIAR.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-14 14:39:59 | 38,8KB | 186 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | PROTOKOL_Z_OTWARCIA_OFERT.pdf | 2012-08-30 12:46:32 | 49,6KB | |
2 | OGA_OSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf | 2012-08-30 14:39:44 | 34,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 14-08-2012 14:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 14-08-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 30-08-2012 14:39 |