Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice

 Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Warnicach , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. ()91) 561 28 90, faks (091) 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:a)Wykonanie placów zabaw w miejscowościach leżących na terenie Gminy Warnice: w tym: - Plac zabaw w m. Warnice - dz. nr geod.472/6 - Plac zabaw w m. Grędziec - dz. nr geod. 34/2 - Plac zabaw w m. Cieszysław - dz. nr geod. 3/4 - Plac zabaw w m. Zaborsko - dz. nr geod. 235 b)Nawierzchnia: Nawierzchnię placów zabaw należy pozostawić jako naturalną - trawiastą. Przed montażem poszczególnych elementów urządzeń zabawowych teren placu należy wyrównać. Kolidujące krzewy i samosiejki należy usunąć, w przypadku konieczności zrekultywować. Miejsca montażu urządzeń - strefy ochronne od urządzeń określone przez producenta - należy przygotować w ten sposób, że warstwę humusu 30+40 cm należy usunąć (korytowanie), a następnie uzupełnić piaskiem. Usuniętą ziemię urodzajną należy wywieść na miejsce wskazane przez zamawiającego. Po wykonaniu prac montażowych nawierzchnię trawiastą uzupełnić poprzez wysiew trawy. c)Urządzenia Urządzenia zabawowe, sportowe oraz elementy Małej Architektury należy zastosować zgodne z przedstawionymi w Przedmiarze robót. Urządzenia kompletne, z systemowym sposobem montażu rozmieszczone wg wytycznych producenta wykonane z elementów drewnianych, metalowych oraz tworzyw sztucznych mocowanych do stóp betonowych. d)Zieleń Teren placu zabaw o nawierzchni trawiastej; strefy montażu urządzeń - o nawierzchni piaskowej (piasek o trakcji 0,2+2,0 mm bez cząstek pyłowych i iłowych o gr. min. 30,0 cm). Po zakończeniu montażu urządzeń uszkodzone nawierzchnie należy uzupełnić i obsiać trawą. Należy przeprowadzić rutynową przecinkę drzew i krzewów sąsiadujących z placami zabaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2.Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 roboty dodatkowe niewynikające z Dokumentacji Projektowej, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 50 % wartości uprzedniego zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów. 3.Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót nieprzewidzianych, odrębnie zleconych, niewynikających z Dokumentacji Projektowej, ustalone będzie kosztorysami dodatkowymi, sporządzonymi w oparciu o Przedmiar robót, przy przyjęciu elementów kosztorysowania, cen materiałów i pracy sprzętu zastosowanych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Odnośnie materiałów i sprzętu, który nie wystąpił w kosztorysach ofertowych zastosowane będą ceny aktualne dla okresu realizacji, lecz nie wyższe niż średnie publikowane przez SEKOCENBUD.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.21.21.40-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:tak.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 25.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:1. Wniesienie i zwrot wadium 1)Wadium w wysokości 3.000,00zł słownie: trzy tysiące złotych może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). 2) Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy nr 73 9387 1039 3900 1993 2000 0050 Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Budowa placów zabaw dla dzieci w Gminie Warnice. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3) Wadium w: a) poręczeniach lub gwarancjach bankowych (skok), b) gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach. należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Warnicach, Warnice 66 - sekretariat - w godzinach 07.30 - 15.00. Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium. 4)Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy z ofertą. 5)Termin złożenia wadium - do dnia 06.03.2012 r. do godz. 09:45 6)Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z w / w form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną. 7)Zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n / w wypadkach: 1) Niezwłocznie, jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą, 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 2) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który: 1. wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona, złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy - prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8)Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż dnia następnego po zakończeniu okresu związania ofertą. 9)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W tym: Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi. b) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykonanie minimum 60 % robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników - nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100.000,00 zł; 2)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74-201 Warnice pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:06.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Warnice Warnice 66 74-201 Warnice Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_Budowa_Placow_Zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:00:09 302,5KB 281 razy
2 Zalacznik_nr_8_Cieszyslaw_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:53:07 859,8KB 324 razy
3 Zalacznik_nr_8_Warnice_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:53:36 722,2KB 237 razy
4 Zalacznik_nr_8Gredziec_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:53:58 706,9KB 251 razy
5 Zalacznik_nr_8Zaborsko_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:54:18 693,2KB 216 razy
6 Zalacznik_nr_7_Gredziec_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:57:09 206,0KB 220 razy
7 Zalacznik_nr_7_Warnice_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 12:58:54 205,3KB 443 razy
8 Zalacznik_nr_7_Zaborsko_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 13:51:06 16,1KB 176 razy
9 Zalacznik_nr_7_Cieszyslaw_plac_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-13 13:51:17 16,1KB 227 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjasnienia_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-29 15:05:45 529,8KB
2 odp_na_pytania_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-29 15:06:19 457,9KB
3 odp_na_pytania_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-29 15:06:47 849,6KB
Wynik postępowania
1 place_zabaw_uniewaznienie_postepowania.pdf 2012-03-02 13:26:49 527,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Pasiak 13-02-2012 12:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Michał Pasiak 13-02-2012
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 31-10-2012 11:20