Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Stary Przylep.

Warnice, dnia 05.07.2016 r.

Znak sprawy: IB.271.25.3.2016.HSJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

ROBOTY BUDOWLANE

Warnice: Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Stary Przylep
Numer ogłoszenia: 119763 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Stary Przylep.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową alejki spacerowej na terenie cmentarza komunalnego w miejscowości Stary Przylep. Należy wykonać alejkę o długości 107,0 m i szerokości 4,0 m wraz z wykonaniem placu o wymiarach 3,0 x 2,7 m pod kontener na odpady komunalne oraz dojścia do punktu czerpania wody o szerokości 1,5 m. Nawierzchnię alejki należy wykonać z kostki granitowej koloru szarego za wyjątkiem dwóch skrajnych rzędów, które wykonane zostaną z kostki granitowej koloru czarnego. Jako obramowanie projektowanej alejki zaprojektowano krawężniki kamienne o wymiarach 15x30 cm wtopione (światło 0 cm) - należy wykorzystać krawężniki znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, natomiast w przypadku niewystarczającej ilości należy braki uzupełnić przy zastosowaniu nowego materiału o identycznej barwie i kształcie. Zestawienie powierzchni: Lp. Materiał: Powierzchnia [m2] 1. Kostka kamienna granitowa szara 409,5 2. Kostka kamienna granitowa czarna 44,0 3. Tłuczeń kamienny (pobocze) 103,0 Łącznie: 556,5 4. Lokalizacja inwestycji: miejscowość Stary Przylep gm. Warnice, powiat pyrzycki, woj. zachodniopomorskie. Działki nr geodezyjny 268, 277 obr. Stary Przylep, gm. Warnice. 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają: 1) Załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna 2) Załącznik nr 9 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • W zakres zamówień uzupełniających wchodzić mogą prace związane z wykonaniem dodatkowego utwardzenia lub dodatkowej infrastruktury technicznej na terenie cmentarza komunalnego w Starym Przylepie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz (zał. nr 4 do SIWZ) wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca winien przedstawić na wykazie minimum trzy realizacje zadań o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każde. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie budowę, przebudowę lub rozbudowę chodników lub innych elementów dróg takich jak jezdnie, parkingi, powierzchnie manewrowe lub inne wykonane z kostki betonowej lub kamiennej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna go za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy w specjalności drogowej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej) - stanowiące załącznik nr 2 i nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna go za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie budowę, przebudowę lub rozbudowę chodników lub innych elementów dróg takich jak jezdnie, parkingi, powierzchnie manewrowe lub inne wykonane z kostki betonowej lub kamiennej.;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Szczegółowy kosztorys budowlany odpowiadający swoim zakresem robotom objętym zamówieniem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95

  • 2 - Wysokość kary umownej - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian określone są szczegółowo w Rozdziale XIX Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


WÓJT
/-/
mgr Anna Hackiewicz-Gębska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 05.07.2016.13.18.13_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf 2016-07-05 13:18:13 72,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 05.07.2016.13.18.13_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:18:13 8,1MB 79 razy
2 05.07.2016.13.20.31_ZALACZNIK_NR_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:20:31 42,0KB 73 razy
3 05.07.2016.13.20.45_ZALACZNIK_NR_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:20:45 35,8KB 68 razy
4 05.07.2016.13.20.58_ZALACZNIK_NR_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:20:58 24,7KB 68 razy
5 05.07.2016.13.21.21_ZALACZNIK_NR_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:21:21 27,6KB 71 razy
6 05.07.2016.13.21.43_ZALACZNIK_NR_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:21:43 26,4KB 74 razy
7 05.07.2016.13.21.59_ZALACZNIK_NR_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:21:59 80,1KB 71 razy
8 05.07.2016.13.22.11_ZALACZNIK_NR_7.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:22:11 28,4KB 72 razy
9 05.07.2016.13.23.37_ZALACZNIK_NR_8_CZESC_OPISOWA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:23:37 7,9MB 71 razy
10 05.07.2016.13.24.18_ZALACZNIK_NR_8_CZESC_GRAFICZNA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:24:18 3,3MB 71 razy
11 05.07.2016.13.24.40_ZALACZNIK_NR_8_INFORMACJA_BIOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:24:40 1,2MB 62 razy
12 05.07.2016.13.29.43_ZALACZNIK_NR_9_STWIORB.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-05 13:29:43 30,8MB 68 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 13.07.2016.12.43.09_IB.271.25.4.2016.HSJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-13 12:43:09 2,3MB
Wynik postępowania
1 20.07.2016.13.27.49_IB.271.25.7.2016.HSJ_-_protokol_z_otwarcia_ofert.pdf 2016-07-20 13:27:49 364,2KB
2 29.07.2016.14.53.19_ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.pdf 2016-07-29 14:53:19 663,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Honorata Siry-Jabłońska 05-07-2016 13:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Honorata Siry-Jabłońska 05-07-2016
Ostatnia aktualizacja: Honorata Siry-Jabłońska 29-07-2016 14:53