System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Warnice i jednostek podległych na lata 2015 - 2017.
Warnice, dnia 12.02.2015 r.
Znak sprawy: IB.271.3.3.2015.HSJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
USŁUGI
Warnice: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Warnice i jednostek podległych na lata 2015 - 2017
Numer ogłoszenia: 19211 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warnice , Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 28 90, faks 91 561 28 90.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Warnice i jednostek podległych na lata 2015 - 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu/wydaniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w ilości rocznej zgodnej z tabelą zawartą w punkcie 3.1 rozdziału III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia zawiera się także wykonywanie na rzecz Zamawiającego (nadawcy) usług w zakresie zwrotu przesyłek, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania za pośrednictwem placówek oddawczych znajdujących się na terenie gminy Warnice, wykonywanie usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
W zakres zamówień uzupełniających wchodzić może zakup powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym, które nie zostały opisane w tabeli punktu 3.1. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej trzy usługi pocztowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz trwające nie mniej niż 12 miesięcy każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej trzy usługi pocztowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto oraz trwające nie mniej niż 12 miesięcy każda.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o liczbie pracowników Wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej Wykonawcy na umowę o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na dzień 31.12.2014 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 90
-
2 - Procent pracowników Wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej Wykonawcy na umowę o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie możliwa, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Warnice, 74-201 Warnice, Warnice 66, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT
/-/
mgr Anna Hackiewicz-Gębska
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 12.02.2015.12.58.53_OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU_USLUGI_POCZTOWE.pdf | 2015-02-12 12:58:53 | 69,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 12.02.2015.12.58.53_SIWZ_USLUGI_POCZTOWE.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-02-12 12:58:53 | 1,9MB | 161 razy |
2 | 12.02.2015.13.02.41_ZALACZNIKI_DO_SIWZ_WERSJA_DOC.rar Po terminie otwarcia ofert | 2015-02-12 13:02:41 | 30,3KB | 69 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 20.02.2015.14.16.46_IB.271.3.4.2015.HSJ_WYJASNIENIA_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-02-20 14:16:46 | 48,2KB | |
2 | 20.02.2015.14.16.57_IB.271.3.5.2015.HSJ_WYJASNIENIA_DO_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-02-20 14:16:57 | 31,6KB | |
3 | 20.02.2015.14.17.14_4._zaA__5.__Projekt_umowy_po_zmianach.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-02-20 14:17:14 | 65,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 13.03.2015.13.25.36_OGLOSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU_POSTEPOWANIA.pdf | 2015-03-13 13:25:36 | 43,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Honorata Siry-Jabłońska | 12-02-2015 12:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Honorata Siry-Jabłońska | 12-02-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Honorata Siry-Jabłońska | 13-03-2015 13:25 |