Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku - Zapytanie ofertowe

GMINA WARNICE

74-201 Warnice

woj. zachodniopomorskie

NIP: 853-145-73-92

Warnice 13.03.2018 r.

Znak sprawy: PG.271.1.2.2018.IR

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej

30 000 EUR

 

Na podstawie zarządzenia nr 64/2016 Wójta Gminy Warnice z dnia 02 września 2016 r. w sprawie ustalenia regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny w zakresie: Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku

 

I. Zamawiający:

Gmina Warnice

Warnice 66

74 - 201 Warnice

tel. 91 561 28 90

 

II. Przedmiot zamówienia:

1. Nazwa zamówienia:

Obsługa sceniczna w czasie imprez w Gminie Warnice w 2018 roku

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

 

 

I. Gmina Warnice zaprasza do składania ofert na obsługę sceniczną podczas imprez gminnych:

  • VIII WARNICKIEGO PIKNIKU RODZINNEGO, który odbędzie się 05.05.2018 r. w Warnicach,
  • DOŻYNEK GMINNO-PARAFIALNYCH, które odbędą się 08.09.2018 r.
    w Warnicach.

 

II. Na każdej z imprez rozpoczęcie nastąpi o godzinie 14:00. Zakończenie ok. godz. 3:00 nad ranem następnego dnia (tzn. 06.05.2018 r., 09.09.2018 r.).

 

III. Założenia dla imprezy w dniu 05.05.2018. r.

 

Założenia - scena, dach:

1. Scena i zadaszenie atestowane.

2. Scena o wymiarach 8x6 metrów. Z atestowanym dopuszczalnym obciążeniem podłogi sceny do 500 kg/m2. Wysokość podłogi od podłoża min. 100-120 cm,

3. Osłonięte ściany boczne oraz ściana tylna.

4. Dach z wytrzymałością wiatrową do 70 km/h.

5. Wejście na scenę po obu stronach

6. Mile widziane zapewnienie ok. 20 m barierek ochronnych/ogrodzeniowych do celów dodatkowego odgrodzenia/zabezpieczenia sceny od publiczności po godz. 20.00

7. Udostępnienie odtwarzania podkładów muzycznych z własnych nośników (CD audio, pendrive, pliki mp3)

8. Zapewnienie po zmierzchu oświetlenia stałego np. LED przy scenie (tzn. tak aby oświetlenie dynamicznie zmieniające się w rytm muzyki nie było jedynym oświetleniem)

9. Umożliwienie:

  • podłączenia oświetlenia namiotu (koncert gwiazdy), a także umożliwienie podłączenia oświetlenia toalety VIP – koncert gwiazdy,
  • montażu/podwieszenia baneru w tle sceny lub na ścianie bocznej oraz ewentualnego wyposażenia typu flagi,

10. Preferowane jest aby główne słupy nośne dachu nie zasłaniały/ograniczały przestrzeni podłogi sceny.

 

Założenia ogólne dotyczące - nagłośnienia:

1. Nagłośnienie w systemie wyrównanym liniowo (line array), podwieszane.

2. System wyrównany liniowo powinien być systemem stereo o min. trójdrożnym aktywnym podziale częstotliwości pasma audio (oddzielne basy itd.), musi być jednolity (wszystkie głośniki tej samej firmy),

3. Mikser dźwięku: cyfrowy.

4. Jednolity system monitorowania dźwięku na scenie.

5. 4 Mikrofony bezprzewodowe, 3 statywy.

6. Atestowany system podwieszania nagłośnienia, podwieszenie na wysokości nie niżej niż 6 metrów w odległości w poziomie od strony lewej do prawej nie mniejszej niż 12 metrów.

7. W godzinach od 14:00 do ok. godz. 20:00-20:30 nagłośnieniu podlegać będzie m.in. Msza Św., wystąpienie Pani Wójt, występy dzieci szkolnych i lokalnych zespołów (na scenie), konkursy dla dzieci i publiczności (najczęściej przed sceną), wręczenia nagród, konferansjer, muzyka w tle podczas zmian punktów imprezy. Po godzinie 22-ej dalsza część imprezy prowadzona przez DJ-a lub zespół muzyczny.

8. Agregat prądotwórczy, trójfazowy - moc odpowiednia do zapewnienia zasilania by spełnić wymagania.

 

O godzinie 21:00 kulminacyjnym elementem będzie koncert gwiazdy w ramach imprezy masowej (czas występu 45min - 1h). Wymogi techniczne zespołu:

  • nagłośnienie estradowe, co najmniej 4000 wat na stronę,
  • linię stereofoniczną (2 wejścia typu "Jack" lub XLR),
  • mikser z czterema wejściami liniowymi typu "jack",
  • dostęp do miksera głównego,
  • 3 mikrofony bezprzewodowe Shure Beta 87 lub Beta 58 (ewentualnie SM 58),
  • oświetlenie estradowe, trzy odsłuchy sceniczne z przodu sceny,
  • umożliwienia odbycia próby akustycznej na 10 minut przed rozpoczęciem koncertu zespołu.

 

W pozostałych terminach imprezy nie będą rangi imprezy masowej, a wymogi dotyczące sprzętu audio i oświetlenia nie są tak dokładnie sprecyzowane jeśli chodzi o wymogi preferowanych segmentów firm.

 

IV. Założenia dla imprezy w dniu 08.09.2018. r.

 

Założenia - scena, dach:

1. Scena i zadaszenie atestowane.

2. Scena o wymiarach 8x6 metrów. Z atestowanym dopuszczalnym obciążeniem podłogi sceny do 500 kg/m2. Wysokość podłogi od podłoża min: 50-70 cm,

3. Osłonięte ściany boczne oraz ściana tylna.

4. Dach z wytrzymałością wiatrową do 70 km/h.

5. Wejście na scenę z dwóch stron (2 wejścia/zejścia)

6. Udostępnienie odtwarzania podkładów muzycznych z własnych nośników (CD audio, pendrive, pliki mp3)

7. Zapewnienie po zmierzchu oświetlenia stałego np. LED przy scenie (tzn. tak aby oświetlenie dynamicznie zmieniające się w rytm muzyki nie było jedynym oświetleniem)

8. Umożliwienie montażu/podwieszenia baneru w tle sceny lub na ścianie bocznej, oraz ewentualnego wyposażenia typu flagi

9. Ponieważ impreza w dniu 08.09.2018 r. dotyczy dożynek Gminno-Parafialnych, należy uwzględnić miejsce przed sceną (lub przed i z boku sceny) tak by było możliwe złożenie wieńców dożynkowych (dotyczy okresu ok. 14:00 – 16:00),

10. Nie ma sprecyzowanych wymogów odnośnie pozycji słupów nośnych dachu względem powierzchni sceny.

 

Założenia ogólne dotyczące - nagłośnienia:

1. Nagłośnienie w systemie wyrównanym liniowo (line array), podwieszane.

2. System wyrównany liniowo powinien być systemem stereo o min. trójdrożnym aktywnym podziale częstotliwości pasma audio (oddzielne basy itd.), musi być jednolity (wszystkie głośniki tej samej firmy).

3. Mikser dźwięku: cyfrowy.

4. Jednolity system monitorowania dźwięku na scenie.

5. 4 Mikrofony bezprzewodowe, 3 statywy.

6. Atestowany system podwieszania nagłośnienia, podwieszenie na wysokości nie niżej niż 6 metrów w odległości w poziomie od strony lewej do prawej nie mniejszej niż 12 metrów.

7. W godzinach od 14:00 do ok. godz. 20:00-20:30 nagłośnieniu podlegać będzie m.in. Msza Św., wystąpienie Pani Wójt, występy dzieci szkolnych i lokalnych zespołów (na scenie), konkursy dla dzieci i publiczności (najczęściej przed sceną), wręczenia nagród, konferansjer, muzyka w tle podczas zmian punktów imprezy. Od ok. godziny 20:00-20:30 dalsza część imprezy prowadzona przez DJ-a lub zespół muzyczny.

8. Agregat prądotwórczy, trójfazowy - moc odpowiednia do zapewnienia zasilania by spełnić wymagania.

 

V. Gotowość sceny i sprzętu: 2 godz. przed planowanym rozpoczęciem imprezy (dot. obu terminów

 

VI. Jako opcję można przedstawić propozycję użycia TELEBIMU w dniu 05.05.2018 r. w godz. od ok. 20:45 do 22:15. na którym emitowany byłby koncert gwiazdy wieczoru (jako osobny punkt oferty). Przewidywania grupa odbiorców – 2000 osób. Propozycja dotycząca telebimu jest dodatkową możliwością, która nie jest wyznacznikiem wyboru oferty.

Zamawiający oceniał będzie głównie ofertę dotyczącą obsługi zgodnie z punktami od I do V.

 

 

III. Termin realizacji zadania:

Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj. 05.05.2018 r. i 08.09.2018 r.

 

IV. Kryterium wyboru oferty:

Z wybranymi oferentami skontaktujemy się telefoniczne w celu zaproszenia do rozmów. W ocenie ofert będzie brana pod uwagę nie tylko cena, ale również doświadczenie w realizacji podobnych imprez i profesjonalne podejście (referencje itd.)

 

V. Sposób przygotowania oferty:

1. Wymaga się złożenia załączonego do zapytania ofertowego – formularza ofertowego.

2. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone bez dodatkowego wezwania do ich uzupełnienia.

3. Kompletną ofertę należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem OFERTA NA OBSŁUGĘ SCENICZNĄ - IMPREZY GMINNE W 2018 r. należy składać w Urzędzie Gminy Warnice (sekretariat), nadsyłać pocztą lub elektronicznie na adres email: stypendia@warnice.pl

 

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Urzędu Gminy Warnice, pok. nr 10

tel. 91 561 28 90, fax. 91 578 32 84

W terminie do dnia 23.03.2018 r.

 

Zamawiający nie przewiduje oficjalnego, jawnego otwarcia ofert.

 

VII. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Dodatkowych informacji udziela Ireneusz Rożuk, tel./fax 91 561 28 90 wew. 31

e-mail: stypendia@warnice.pl

 

VIII. Załączniki:

1. Formularz ofertowy – scena i nagłośnienie.

2. Formularz ofertowy – Telebim - opcjonalne

Wójt Gminy Warnice

 

/-/Anna Hackiewicz-Gębska

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ireneusz Rożuk 14-03-2018 08:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ireneusz Rożuk 13-03-2018
Ostatnia aktualizacja: - 14-03-2018 08:11