Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zakup i dostawa sprzętu ICT w ramach projektu "Przedszkole w naszej szkole"

Warnice, dnia 09.04.2015 r.

Znak sprawy: PG.271.5.02.2015.IR


ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2015

Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
30 000 EUR

Na podstawie zarządzenia nr 61/2014 Wójta Gminy Warnice z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zmiany regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 Euro, w Urzędzie Gminy Warnice w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie kosztów realizacji zadania o nazwie:

Zakup i dostawa sprzętu ICT w ramach projektu „Przedszkole w naszej szkole”


I. Zamawiający:

Gmina Warnice
Warnice 66
74 – 201 Warnice

II. Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu ICT w ramach projektu „Przedszkole w naszej szkole”

Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego nr 5/2015.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Warnicach, Warnice 30.

III. Termin realizacji zadania:

Termin realizacji 28.05.2015 r.
    
IV. Kryterium wyboru oferty:

100 % - cena


V. Sposób przygotowania oferty:

1. Zgodnie z formularzem ofertowym.


VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Urzędu Gminy Warnice pok. 10, tel. 91 561 28 90, fax 91 578 32 84, lub drogą elektroniczną na adres stypendia@warnice.pl

W terminie do dnia 17.04.2015 r. do godziny 15:00.

VII. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących zamówienia udziela podinspektor Ireneusz Rożuk tel. 91 561 28 90 wew. 31

Wójt
/-/  Anna Hackiewicz-Gębska

Do pobrania poniżej (w załącznikach):

- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik MS Word lub PDF)

- Załącznik nr 2 - zakres zamówienia (plik MS Word lub PDF)

---------

Załącznik nr 2

do zapytania ofertowego nr 5/2015

  1. Zakup sprzętu ICT

 

  • Notebook z oprogramowaniem  o przekątnej 15,6 cali, procesor i5 , hdmi, usb 3,0, czytnik kart SD, karta graficzna min 1 GB, wifi, bluetooth, torba, 4 gb RAM, dysk magnetyczny min. 1000 GB lub dysk SSD min. 200-250 GB ( system operacyjny porównywalny z Windows 7 Home Premium lub Professional / Windows 8) lub równoważny

1szt.

  • Komputer stacjonarny z oprogramowaniem , procesor min 2 rdzenie, pamięć min 4 gb, dysk 1 TB, nagrywarka DVD, system operacyjny Windows 7, klawiatura, mysz optyczna, karta graficzna 1 GB, oprogramowanie – Microsoft Office 2013, licencja wieczysta, pakiet min.: word, excel (z przeznaczeniem do wykorzystania w szkole podstawowej) – lub równoważne

2 szt.

 

 

  • monitor o przekątnej ok. 22 cali, format ekranu 16:9, podświetlanie - technologia LED, format ekranu 16:9, rozdzielczość nominalna 1920x1080, ilość wyświetlanych kolorów – 16,7mln, złącza: DVI i D-sub lub równoważne

1 szt

  • Urządzenie wielofunkcyjne z kolorową drukarką atramentową z wyświetlaczem LCD. Wykorzystuje interfejs USB 2.0 oraz WiFi zgodnie ze standardem IEEE 802.11b/g. moduł LAN – 10/100Mb/s Solidnie wykonane. Drukuje dokumenty oraz zdjęcia, z modułem druku dwustronnego (dupleks). Rozmiar papieru – A4, gramatura obsługi papieru od ok. 60gr/m2 do min. 240gr/m2, szybkość druku mono min 18 str/min, szybkość druku kolor min. 14 str/min. Skaner – rozmiar A4, rozdzielczość skanera min. 1200x1200, automatyczny podajnik dokumentów (skaner) – lub równoważne

1 szt

  • Skaner – typ skanera – płaski A4, lampa w technologii diodowej, rozdzielczość optyczna 4800dpi x 9600dpi, złącze/interfejs – min. USB 2.0, dołączone oprogramowanie Abby Finereader (dla Windows) lub równoważne

1 szt

  • Projektor multimedialny krótkoogniskowy z szerokokątną optyk,  instalowany nad tablicą, rozdzielczość1280×1024, jasność 3000 , kontrast 2000:1, czas pracy lampy min 4000 godz. Projektor dostosowany do tablicy interaktywnej, dostosowany do prowadzenia zajęć edukacyjnych

Montaż, okablowanie i uchwyt ścienny*

1 szt

 

  • Ekran projekcyjny ręcznie zwijany w metalowej obudowie, z napędem sprężynowym zwijającym, format 1:1, powierzchnia projekcyjna: Matt-White, wymiary powierzchni projekcyjnej: 150x150cm lub równoważne

1 szt

  1. Sprzęt audiowizualny

 

  • Odtwarzacz DVD – stacjonarny, obsługiwane formaty płyt: CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Video, obsługiwane formaty plików: .aac avi .bmp .flv .gif .jpg .mov .mp3 .mp4 .mpeg .mpg .png .rmvb .sub .tiff .wav .wma .wmv. Złącze – USB (czytanie pen-drive). lub równoważne

1 szt

  • Radio z CD i mp3( USB, czytnik kart) – moc wzmacniacza min 6W, tuner radiowy FM, wyświetlacz LCD, odtwarzacz CD i mp3, pilot, port USB, czytnik kart pamięci, magnetofon kasetowy lub równoważne

2 szt

  • Tablica interaktywna - dotykowa, ceramiczna i zarazem magnetyczna. Połączenie technologii interaktywnej z klasyczną tablicą suchościeralną. Powierzchnia ceramiczna jest jednocześnie magnetyczna. Oprogramowanie użytkowe umożliwiające pisanie palcem lub dowolnym wskaźnikiem. Dostępne funkcje: pisanie, rysowanie i korzystanie z zasobów min. 4 użytkownikom jednocześnie. Technologia bez konieczności instalowania sterowników. W cenie montaż wraz z okablowaniem (uruchomienie)*. Przekątna obszaru roboczego min 70 cali lub równoważne
  • + programy edukacyjne dotyczące:
  1. rozróżniania kolorów, kształtów, liczb, wielkości, kierunku oraz rozwiązywania prostych  zadań logicznych, posiadające gry utrwalające, sprawdzające  nabyte  umiejętności.
  2. Poznawania alfabetu, wyszukiwania usłyszanych liter ukrytych w ilustracjach, poznawania liter poprzez percepcję słuchową oraz utrwalanie nabytych umiejętności poprzez gry
  3. Zestaw edukacyjny składający się z 20 historyjek edukacyjnych o różnej tematyce, 80 kolorowane A4, 8 kolorowych puzzli w rozmiarach 32x23, 23x16 wykonane z grubej tektury „ Paczka przedszkolaczka”

1szt

  • Kserokopiarka – monochromatyczna, drukowanie, kopiowanie, kopiowanie wielokrotne, drukowanie/kopiowanie dwustronne. Rozdzielczość kopiowania/drukowania min 600x600 dpi. Prędkość kopiowania min 18 str/min., max rozmiar papieru – A3, wbudowana pamięc min. 64 MB. Interfejsy: USB,. Pojemnik na papier: min. 150 kartek (A4) lub równoważne

 

1szt

* Montaż/uruchomienie projektora multimedialnego oraz tablicy interaktywnej może nastąpić po 28.05.2015 r.

-----------------------------------------------------

Warnice, dnia 20.04.2015 r.

Znak sprawy: PG.271.5.03.2015.IR

PROTOKÓŁ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu ICT w ramach projektu „Przedszkole w naszej szkole”
2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 09.04.2015 r. na kwotę 24.990,00 zł brutto/ 20317,07 netto co stanowi równowartość 4808,88  euro netto (1 euro = 4,2249.zł) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych.
3. W dniu 09.04.2015 r. zwrócono się do ….. niżej wymienionych wykonawców z zapytaniem ofertowym:

1. ………………………………………………………………………………..
2. ………………………………………………………………………………...
3. …………………………………………………………………………………

Zapytanie skierowane faksem, pocztą elektroniczną, telefonicznie (właściwe podkreślić).

Zapytanie zostało ogłoszone na stronie internetowej bip.warnice.pl (dział – Oferty Inwestycyjne i Zapytania Ofertowe)

4. Uzyskano następujące oferty na realizację zamówienia ( cena oraz inne istotne elementy oferty):

Numer oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa (brutto)

Oferta nr 1

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław

17035,50 zł

Oferta nr 2

PHU Legrand

ul. Podmiejska 51, 57-220 Ziębice

17987,73 zł

Oferta nr 3

Biuro Kosztorysowo-Handlowe „Mateo”

ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów

30300,00 zł

Oferta nr 4

13p, Grzegorz Kociumbas

ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław

19926,00 zł

Oferta nr 5

„COM” MICHAŁ KARCZEWSKI

ul. Rembielińska 3/8, 03-343 Warszawa

23141,62 zł

Oferta nr 6

PPPHU „VIKA” Renata Musielska

Lubatów 28B, 98-235 Błaszki

25810,01 zł

Oferta nr 7

LINGUA Nauczanie Języków Obcych Mariusz Jaskulski

ul. Mrozowskiego 7/1, 27-200 Starachowice

 

23999,00 zł

Oferta nr 8

Prime Computers Dariusz Leszczyński

ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław

 

17607,45 zł

Oferta nr 9

KLADREW Urszula Muża-Klamann

ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy

18291,12 zł

Oferta nr 10

EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna

Ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szcz.

18966,60 zł

(oferty według kolejności wpływania)

5. W wyniku analizy ofert najkorzystniejszą ofertę przedstawił:

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław,

za cenę: 17035,50 zł Brutto

6. Propozycja wyboru Wykonawcy wraz z uzasadnieniem:

Oferta przedstawiona przez firmę PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław. Oferta złożona w wymaganym terminie, zawiera ona wszystkie wymagane w zapytaniu ofertowym dokumenty. Cena złożonej oferty jest najniższa.

7. Postępowanie prowadził: Ireneusz Rożuk


ZATWIERDZAM

/ - / Waldemar Lubiński

Do pobrania :

Skan protokolu zamówienia (plik PDF)

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ireneusz Rożuk 09-04-2015 15:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ireneusz Rożuk 09-04-2015
Ostatnia aktualizacja: Ireneusz Rożuk 20-04-2015 15:13