Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Uchwała Nr XIV/85/2011 RG Warnice z dnia 30 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warnice na rok 2012

 

Uchwała Nr XIV/85/2011

Rady Gminy Warnice

z dnia 30 grudnia 2011 r.

 

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warnice na rok 2012.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie                            -          9.866.068 zł,
z tego:

  1. dochody bieżące                                                                                               -          9.049.084 zł,
  2. dochody majątkowe                                                                                          -             816.984 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie                            -        11.356.568 zł,
z tego:

  1. wydatki bieżące                                                                                                -          9.000.198 zł,
  2. wydatki majątkowe                                                                                           -          2.356.370 zł.

§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie                                        -          1.490.500 zł,

który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

  1. sprzedaży papierów wartościowych                                                                  -          1.490.500 zł,

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:

  1. przychody                                                                                                         -          2.523.484 zł,
  2. rozchody                                                                                                           -          1.032.984 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w kwocie                                                                                               -               19.000 zł,
  2. celowe w kwocie                                                                                               -               21.000 zł,

z przeznaczeniem na:

  1. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego                                   -               21.000 zł,

§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

  1. zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 5,

§ 7. 1.Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 6)
w kwocie                                                                                                               -               38.411 zł,
z tego:

  1. w ramach pozostałych wydatków                                                                     -               38.411 zł.

§ 8. 1.Ustala się dochody w kwocie                                                                  -               55.000 zł,

z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w kwocie                                                                         -               46.000 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

3. Ustala się wydatki w kwocie                                                                         -                 9.000 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 9.Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych      papierów wartościowych na:

  1. pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu            terytorialnego, do kwoty                                                                                                           -             300.000 zł,
  2. finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty         -                                                                                                            1.490.500 zł,
  3. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz                zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty                                                                        -             402.000 zł,
  4. wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu                 Unii Europejskiej, do kwoty                                                                              -              823.484 zł

§ 10.Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 9, do wysokości kwot w nich określonych.

§ 11. Ustala się dotacje:

  1. dla jednostek sektora finansów publicznych:
  2. celowe na zadania własne (Załącznik Nr 4) w kwocie                                -               53.000 zł,

§ 12.Upoważnia się Wójta do:

  1. dokonywania zmian w planie wydat­ków:
    1. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
    2. majątkowych,

z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

  1. przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;
  2. do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
  3. przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
  4. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bak prowadzący obsługę budżetu gminy,
  5. udzielania:

a. zaliczek doraźnych pracownikom, na koszty podróży służbowych oraz na pokrycie drobnych wydatków,

b. zaliczek stałych na cały rok budżetowy dla pracowników, którzy w związku z czynnościami służbowymi pokrywają bezpośrednio drobne, stale powtarzające się wydatki – do wysokości nieprzekraczającej przeciętnej kwoty miesięcznych wydatków. Na podstawie uznanych rachunków pokrywa się pełną kwotę należności..

§ 13.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

 

 

Przewodniczący Rady

Marek Brodowski

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Urszula Kacperska 29-01-2013 08:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-01-2013
Ostatnia aktualizacja: - 29-01-2013 08:26