Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Protokół Nr XIV Sesji Rady Gminy Warnice z dnia 30 grudnia 2011 roku

Protokół z XIV sesji

Rady Gminy Warnice

z dnia 30 grudnia 2011 roku

 

Obrady XIV sesji Rady Gminy Warnice otworzył Przewodniczący Rady Marek Brodowski. W obradach uczestniczyli: Wójt Anna Hackiewicz-Gębska, Zastępca Wójta Waldemar Lubiński, Skarbnik Gminy Ryszard Ligocki, radni powiatowi: Jan Chmielewski oraz Wojciech Kuźmiński, Dyrektor SP Warnice Ewa Rebeko, Dyrektor SP Stary Przylep Danuta Antoszewska oraz zaproszeni sołtysi (lista zaproszonych gości stanowi załącznik nr 1 do protokołu). W obradach sesji uczestniczyło 15 radnych (lista obecności radnych stanowi załącznik nr 2 do protokołu).

 

Przewodniczący Rady Marek Brodowski na podstawie listy obecności radnych stwierdził quorum uprawniające radę do podejmowania uchwał.

 

Ad. 1, 2Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum

jw.

 

Ad. 3Zgłaszanie zmian do porządku obrad

Przewodniczący Rady Marek Brodowski poinformował, że zgodnie z § 19 ust. 1 statutu gminy Warnice, po stwierdzeniu quorum, przewodniczący pyta się o zgłaszanie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska złożyła wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały nr 82/2011 w sprawie nie zrealizowanych kwot wydatków zamieszczonych w budżecie gminy 2011 roku, które nie wygasają z końcem roku budżetowego, w związku z tym, że nie była znana ta kwota, wynikła ona po ostatnich księgowaniach, są to środki z Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, przechodzą one na kolejny rok z możliwością wykorzystania ich do końca marca.

Przewodniczący Rady Marek Brodowski przypomniał, że zgodnie ze statutem zmiany do porządku obrad można wprowadzić bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady.

Za wprowadzeniem do porządku obrad projektu uchwały nr 82/2011 było 15 radnych.

Za porządkiem obrad wraz z wprowadzonymi zmianami było 15 radnych.

 

Porządek obrad wraz z wprowadzonymi zmianami wyglądał następująco:

  1. Otwarcie obrad
  2. Stwierdzenie quorum
  3. Zgłaszanie zmian do porządku obrad
  4. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Gminy Warnice z dnia 8 listopada 2011 roku
  5. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Gminy Warnice z dnia 30 listopada 2011 roku
  6. Informacja wójta z prac pomiędzy sesjami.
  7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych
  8. (Projekt nr 66/2011) Podjęcie uchwały w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez gminę Warnice
  9. (Projekt nr 73/2011) Podjęcie uchwały w sprawie współdziałania z Gminą Stargard Szczeciński w realizacji zadań w zakresie wychowania przedszkolnego w niepublicznych innych niż przedszkola formach wychowania przedszkolnego, działających na terenie gminy Stargard Szczeciński
  10. (Projekt nr 74/2011) Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej w Starym Przylepie w filię Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach
  11. (Projekt nr 75/2011) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady na rok 2012
  12. (Projekt nr 76/2011) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta
  13. (Projekt nr 77/2011) Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości
  14. (Projekt nr 78/2011) Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień w podatku od środków transportowych
  15. (Projekt nr 79/2011) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2011
  16. (Projekt nr 80/2011) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warnice na rok 2012
  17. (Projekt nr 81/2011) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Warnice na lata 2012-2023
  18. (Projekt nr 82/2011) Podjęcie uchwały w sprawie nie zrealizowanych kwot wydatków zamieszczonych w budżecie gminy 2011 roku, które nie wygasają z końcem roku budżetowego
  19. Sprawozdania z działalności komisji za rok 2011 – informacje przedstawione przez Przewodniczących poszczególnych Komisji Rady Gminy Warnice
  20. Stanowisko komisji socjalnej w sprawie złożonego pisma od rodziców dzieci z „Akademii Przedszkolaka”
  21. Wolne wnioski
  22. Zakończenie obrad

 

Ad. 4 Protokół z XII sesji został przyjęty przez 15 radnych bez odczytywania.

 

Ad. 5 Protokół z XIII sesji został przyjęty przez 15 radnych bez odczytywania.

 

Ad. 6 Informacja Wójta z prac pomiędzy sesjami stanowi załącznik nr 3 do protokołu sesji.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że z ważniejszych spraw jakie miały miejsce między sesjami to wprowadzenie regulaminu korzystania z cmentarzy, został on wprowadzony zarządzeniem wójta, druga to regulamin wynajmu świetlic. 13 grudnia została podpisana umowa na budowę oświetlenia ulicznego wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Warnice. Całkowity koszt inwestycji to 152 000 zł, a kwota dofinansowania to 93 000 zł. Przetarg jest już przygotowany, na początku stycznia zostanie on ogłoszony.

We wszystkich sołectwach w okresie od 4 grudnia do 18 grudnia odbyły się zebrania wiejskie, wydrukowanych zostało i rozprowadzono 300 egzemplarzy kolejnego numeru gazetki „Z życia gminy Warnice”. Odbyły się dwa przetargi; jeden na dostawę paliwa stałego peletu do szkoły podstawowej i gimnazjum w Warnicach, nie został on rozstrzygnięty ponieważ najkorzystniejsza oferta przewyższała kwotę, którą gmina mogła przeznaczyć na realizację zadania; drugi przetarg, a w zasadzie dwa przetargi, one również zostały unieważnione, dotyczyły one świadczenia usług edukacyjnych w projekcie o tytule „Indywidualizacja w klasach I-III w gminie Warnice”, to jest ten projekt na który gmina otrzymała 60 000 zł, ciężko jest wyłonić kogoś kto zechce się tym zająć. Po drugim nierozstrzygniętym przetargu, gmina poprosiła o zmiany, Wojewódzki Urząd Pracy dziś zmiany te zaakceptował w harmonogramie. Projektem tym zajmie się urząd wraz z Paniami Dyrektorkami, po to aby nauczyciele ze szkół w gminie mogli dodatkowo zarobić, a nie nauczyciele z zewnątrz, również po to aby można było samemu zadecydować co za te środki zostanie zakupione. Firma, która złożyła propozycję, przekroczyła o 3 zł i kilka groszy kwotę jaką gmina mogła przeznaczyć na realizację projektu, stąd unieważnienie przetargu. Ze złożonej propozycji wynikało, że większość środków chcą przeznaczyć na wynagrodzenia dla obcych nauczycieli, a nie dla nauczycieli uczących w szkołach gminy Warnice. Ze złożonej oferty wynikało również, że o 14 000 zł zostałoby mniej przeznaczonych na pomoce dydaktyczne, w związku z tym będą one gorszej jakości. Z Paniami Dyrektorkami zostało ustalone, że lepiej będzie jeżeli projekt ten poprowadzimy sami.

Od 1 stycznia zacznie obowiązywać nowa ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, mieszkańcy nadal będą musieli posiadać umowy na odbieranie odpadów, do czasu gdy gmina na mocy uchwały rady nie przejmie obowiązków właścicieli nieruchomości. Termin zostanie wyznaczony przez radę i po podjęciu uchwały przez radę gmina będzie zobowiązana poinformować mieszkańców od kiedy przejmie obowiązki w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi. Wtedy to powstanie obowiązek odprowadzania na rzecz gminy podatku tzw. „śmieciowego”, a gmina zapewni odbiór odpadów komunalnych. Na dzień dzisiejszy w tej kwestii podejmowane są rozmowy, gmina ma na wprowadzenie zmian 18 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy.

Jeżeli chodzi o obronę cywilną obecnie sporządzany jest plan roczny i poszczególne plany szkoleń na kolejny rok oraz sporządzane są już sprawozdania. Zostały już ustalone wszystkie terminy zebrań sprawozdawczych jednostek OSP na terenie gminy Warnice, odbędą się one  w styczniu i lutym.

Jeżeli chodzi o gospodarkę nieruchomościami, uruchomiona została procedura sprzedaży nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej na działce 288/46 w miejscowości Warnice.

Nie ma jeszcze opadów śniegu ale do urzędu gminy w dniu 11 grudnia wpłynęło pismo od powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, który przypomina o obowiązkach właścicieli, zarządców obiektów budowlanych o dbałość i należyty stan techniczny budynków, niedopuszczania do przekroczenia konstrukcji budynku przez zalegający śnieg, a także usuwanie sopli.

Gmina otrzymała również dotację w wysokości 7 000 zł na doposażenie Sali ślubów. Wszystko zostało już zakupione a dotacja rozliczona.

Radny Bogdan Skoczek spytał się o zarządzenie wprowadzające regulamin wynajmu świetlic.

Zastępca Wójta Waldemar Lubiński powiedział, że jeżeli chodzi o świetlicę w Wójcinie, nie jest ona świetlicą gminną, jest własnością osoby trzeciej. Pracownik odpowiedzialny za gospodarkę komunalną nie posiada dokumentu na podstawie którego, można byłoby ustalić jaki jest stan i czy gmina może ją wynajmować. Do momentu wyjaśnienia sprawy, gmina nie będzie zakładać, że może brać pieniądze za wynajem tej świetlicy.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że jeżeli umowa się nie znajdzie ani w urzędzie ani w firmie, z którą była podpisana, to urząd wystąpi o uregulowanie sprawy i zawarcie kolejnej umowy jeżeli będzie zgoda.

 

Ad. 7 Radni nie złożyli żadnych interpelacji.

 

Ad. 8 Projekt uchwały był omawiany na komisjach. Za projektem uchwały było 13 radnych, 2 wstrzymało się od głosu.

Uchwała Nr XIV/77/2011stanowi załącznik nr 4 do protokołu sesji.

 

Ad. 9 Zastępca Wójta Waldemar Lubiński powiedział, że jest to jedna ze standardowych uchwał jakie były już podejmowane ze Starą Dąbrową, Przelewicami oraz Pyrzycami. Projekt uchwały ma za zadanie uregulowanie zasad przepływu środków w sytuacji, w której dzieci z gminy Warnice będą korzystały z przedszkoli w gminie Stargard Szczeciński. Jeżeli chodzi o poprzednią uchwałę, sprawa Klubu Bryza Reńsko wywołała duże dyskusje i jeszcze będą prowadzone rozmowy na ten temat, również z zarządem klubu.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/78/2011stanowi załącznik nr 5 do protokołu sesji.

 

Ad. 10 Zastępca Wójta Waldemar Lubiński powiedział, że sprawa była dyskutowana na komisjach. Panie Dyrektorki znają również tą sprawę, była ona im sygnalizowana. To jest ciąg dalszy działań, które zostały podjęte wspólnie z radnymi, mają one na celu zracjonalizowanie kosztów jakie ponosi gmina w związku z funkcjonowaniem obydwu szkół. Zastępca Wójta przypomniał radnym, że w tym roku głosowali już nad zmianą regulaminu wynagradzania nauczycieli, tu duże uznanie dla związków zawodowych, które zgodziły się na proponowane zmiany. Regulamin wynagradzania zmienił się w ten sposób, że zmniejszony został dodatek mieszkaniowy, który nie wchodził do średniej natomiast zwiększone zostały widełki dodatku motywacyjnego, co pozwoliło zwiększyć średnią wynagrodzeń nauczycieli. Dzięki tym zmianom będą mniejsze dopłaty bądź w ogóle nie wystąpią do wynagrodzeń nauczycieli na przełomie lutego i marca w przyszłym roku. Połączenie dwóch podstawówek, nie oznacza likwidacji szkoły w Starym Przylepie. Ta zmiana ma charakter organizacyjny. W miejsce dyrektora szkoły pojawia się kierownik filii szkoły natomiast zyskiem gminy jest to, że układając arkusze organizacyjne szkół w kwietniu będzie możliwość traktowania tych dwóch szkół jako jednego organizmu. Jeżeli jest część etatu w jednej szkole i część etatu w drugiej szkole, w obydwu szkołach uczy ten sam nauczyciel to w tym momencie zamiast obniżania średniej wynagrodzeń w obu szkołach, robi się wyższa średnia w obydwu szkołach. Było to dyskutowane na komisjach, głos należy do radnych. Bezpośredni efekt finansowy będzie w roku 2013.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że rok 2013 będzie trudnym rokiem z uwagi na to, że podjęta uchwała dotycząca obniżenia cen skupu żyta do celów podatku rolnego odbije się bardzo znacząco na subwencję wyrównawczą. Jeżeli rada obniżyła stawkę o 2 zł, odbiło się to na zmniejszeniu subwencji o 150 000 zł, jeżeli obecnie równica ta wynosi 24 zł, trudno w tej chwili oszacować o ile zostanie zmniejszona subwencja. Chodzi o to aby w 2013 roku nie stanąć przed decyzją likwidacji szkoły. Trzeba pomyśleć już dziś co robić, aby rok 2013 nie był rokiem bardzo trudnym jeżeli chodzi o oświatę.

Za projektem uchwały było 12 radnych, 2 było przeciw, 1 wstrzymał się od głosu.

Uchwała nr XIV/79/2011stanowi załącznik nr 6 do protokołu sesji.

 

Ad. 11 Przewodniczący komisji rewizyjnej Kamil Wochner złożył wniosek o wprowadzenie jeszcze jednego punktu do planu pracy komisji rewizyjnej dotyczącego kontroli rozliczenia kosztów ogrzewania w Domu Strażaka i ośrodka zdrowia. Spytał się również czy jeżeli tematy w dwóch komisjach są podobne czy będą to komisje łączone.

Przewodniczący Rady Marek Brodowski powiedział, że punkt w planie pracy nie oznacza odrębnej komisji, punkty w planach pracy mogą być łączone.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska spytała się o jeden punkt w planie pracy komisji rolnictwa i rozwoju dotyczący pozyskiwania środków unijnych, czy chodzi tu o środki pozyskiwane przez LGD Ziemia Pyrzycka.

Radny Bogdan Skoczek powiedział, że komisja chce porozmawiać z przedstawicielami LGD, które powstało 3 lata temu, gmina uczestniczy jako członek, radni nie mieli nigdy okazji rozmawiać z kimkolwiek, chodzi również o pozyskanie informacji na temat działalności LGD Ziemi Pyrzyckiej.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/80/2011stanowi załącznik nr 7 do protokołu sesji.

 

Ad. 12 Komisja rewizyjna przedstawiła stanowisko wypracowane na posiedzeniu komisji: wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 4 400 zł, dodatek funkcyjny 1 500 zł, dodatek specjalny 20%.

Radny Bogdan Skoczek powiedział, że komisja rolnictwa i rozwoju nie zajęła żadnego stanowiska. Radni wyszli z założenia, żeby tych stawek na razie nie zmieniać, pozostawić je na dotychczasowym poziomie. W wyniku dyskusji powstał również zamiar wycofania tego projektu uchwały spod obrad sesji, dyskusja między radnymi była już od początku sesji, każdy z radnych indywidualnie będzie decydował w sprawie projektu uchwały.

Radny Maciej Banicki przedstawił stanowisko wypracowane na komisji: wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 4 200 zł, dodatek funkcyjny 1 300 zł, dodatek specjalny 20%. W wyniku dyskusji komisja chce zmienić stanowisko wypracowane na komisji, decyzja należy do radnych, każdy z radnych indywidualnie będzie głosował w sprawie projektu uchwały. Komisja socjalna nie zgłasza żadnego wniosku, żadnej propozycji.

Przewodniczący Rady Marek Brodowski powiedział, że pod uwagę będzie brany jedynie wniosek komisji rewizyjnej. Stanowiska komisji były różne, według Przewodniczącego Rady on byłby za zwiększeniem dodatku funkcyjnego, w urzędzie miasta w Stargardzie Szczecińskim naczelnicy mają wyższe dodatki funkcyjne niż ten jaki ma Pani Wójt.

Za projektem uchwały było 7 radnych, 1 przeciw, 7 wstrzymało się od głosu.

Uchwała Nr XIV/81/2011stanowi załącznik nr 8 do protokołu sesji.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska podziękowała radnym za podjęcie uchwały. Przypomniała, że inicjatorem projektu uchwały był Przewodniczący Rady.

 

Ad. 13 Zastępca Wójta Waldemar Lubiński powiedział, że Regionalna Izba Obrachunkowa zakwestionowała wieloletni zapis, który funkcjonował w zasadzie we wszystkich gminach na terenie naszego województwa. Powiedział, że chodzi tu o kolejne dwie uchwały czyli projekcie uchwały w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości oraz zwolnień w podatku od środków transportowych. Zarzutem Regionalnej Izby Obrachunkowej było to, że zwolnienie uchwalone przez radę miało charakter podmiotowy, nie zaś przedmiotowy. Obecne projekty uchwał mają doprowadzić do stanu jaki był wcześniej przyjęty.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/82/2011stanowi załącznik nr 9 do protokołu sesji.

 

Ad. 14 Zastępca Wójta Waldemar Lubiński zabrał głos i powiedział, że tu jest dokładnie to samo co powiedział w odniesieniu do wcześniejszej uchwały.

Skarbnik Ryszard Ligocki powiedział, że ustawa o finansach publicznych wyraźnie nakazuje, że nie może być podmiotowych zwolnień czyli nie można wskazywać wozów strażackich ani konkretnej firmy, dotyczy to zarówno środków transportowych jak i podatku od nieruchomości, zapisy mają dotyczyć zwolnień przedmiotowych.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/83/2011stanowi załącznik nr 10 do protokołu sesji.

 

Ad. 15 Skarbnik Ryszard Ligocki powiedział, że w uzasadnieniu wyjaśnione są wszystkie zmiany do budżetu jeszcze na ten rok. Aby nie było w sprawozdaniach niepotrzebnych przekroczeń, stąd dzisiejsze zmiany do budżetu. Skarbnik szczegółowo omówił zmiany do budżetu.

Radny Bogdan Skoczek spytał się o dział 756, zmniejszenia po stronie dochodów, czy chodzi tu o kwotę jaka miała wpłynąć do urzędu, czy wynika to z tego, że plan był za wysoki.

Skarbnik Ryszard Ligocki powiedział, że plan był za wysoki, teoretycznie plan można byłoby pozostawić i nie zmieniać go. Planując dochody zakłada się, że i tak nie zostaną one przekazane w 100%.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/84/2011stanowi załącznik nr 11 do protokołu.

 

Ad. 16Skarbnik Ryszard Ligocki poinformował, że do 15 listopada projekt budżetu przekazywany jest do zaopiniowania Regionalnej Izbie Obrachunkowej i równolegle trafia on również do rady. Później jest czas na zapoznanie się z nim oraz czas na wniesienie ewentualnych uwag do planu budżetu. W budżecie na 2012 rok po stronie dochodów jest kwota 9 866 068 zł, po stronie wydatków 11 356 568 zł, można zauważyć, że powstanie deficyt w wysokości 1 490 500 zł, który zostanie pokryty z emisji obligacji.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/85/2011stanowi załącznik nr 12 do protokołu.

 

Ad. 17 Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że ma jedną prośbę odnośnie wieloletniej prognozy finansowej. Prośba dotyczy zmiany jednego zadania, aby nie robić sesji nadzwyczajnej, zamiana zadania: przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w miejscowości Wierzbno, na zadanie: przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania zagospodarowanie plaży w Wierzbnie. Na kolejnej sesji zostanie wprowadzone to zadanie, jednak teraz chodzi o to, aby móc już podjąć działania w celu sporządzenia dokumentacji, ponieważ jest mało czasu, a przygotowanie sesji nadzwyczajnej zajmie kolejne kilka dni. Kwota jaka jest zaplanowana w zupełności wystarczy na dane zadanie, a na kolejnej sesji zadanie wycofane zostanie wprowadzone do wieloletniej prognozy finansowej.

Za projektem uchwały wraz z wprowadzoną zmianą było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/86/2011stanowi załącznik nr 13 do protokołu sesji.

 

Ad. 18Skarbnik Ryszard Ligocki powiedział, że prawie co roku zostają środki, które nie wygasają do końca roku budżetowego. Środki dotyczące Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych można wydatkować do końca marca przyszłego roku jednak konieczne jest podjęcie stosownej uchwały. W tym roku chodzi o kwotę 2 537, 53 zł, którą można byłoby wydatkować do końca marca przyszłego roku.

Za projektem uchwały było 15 radnych.

Uchwała Nr XIV/87/2011stanowi załącznik nr 14 do protokołu sesji.

 

Ad. 19Przewodniczący poszczególnych komisji przedstawili sprawozdania z działalności komisji za rok 2011. Sprawozdania komisji stanowią załącznik nr 15 do protokołu sesji.

 

Ad. 20Przewodniczący komisji socjalnej Maciej Banicki przedstawił stanowisko komisji w sprawie złożonego pisma od rodziców dzieci z „Akademii Przedszkolaka”. Stanowisko komisji stanowi załącznik nr 16 do protokołu sesji.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że dwa wolne miejsca jakie były do niedawna w przedszkolu gminnym są już zajęte. Obecnie trwa inwentaryzacja środków w przedszkolu unijnym w związku z zakończonym projektem. Na środki trwałe zostało przeznaczonych prawie 60 000 zł, zostaną one spisane, jednak nie zostaną przekazane żadnej ze szkół. Sala po przedszkolu zostanie wykorzystana przez dzieci z zerówki, jeżeli udałoby się pozyskać środki finansowe na utworzenie punktu przedszkolnego, wtedy już gmina posiadałaby wszystkie rzeczy po zakończonym obecnie projekcie. Jeżeli zostanie ogłoszony konkurs, gmina postara się złożyć wniosek. Od nowego roku szkolnego do przedszkola gminnego nie będą przyjmowane już dzieci z gmin sąsiednich, obecnie były one przyjmowane z uwagi, że nie było dzieci chętnych z gminy Warnice.

 

Ad. 21Przewodniczący komisji rewizyjnej Kamil Wochner odczytał protokół z przeprowadzonej kontroli. Protokół z kontroli stanowi załącznik nr 16 do protokołu sesji.

Sołtys miejscowości Obryta Grażyna Okoniewska spytała się o diety dla sołtysów.

Przewodniczący Rady Marek Brodowski powiedział, że nie widzi problemu aby na następną sesję przygotować projekt uchwały w sprawie diet dla radnych i sołtysów.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że taki projekt uchwały zostanie przygotowany na następną sesję.

Radna Bożena Molińska spytała się o pismo mieszkańców w sprawie przekazania kotłowni mieszkańcom.

Zastępca Wójta Waldemar Lubiński powiedział, że kotłownia jest w użyczeniu mieszkańców.

Wójt Anna Hackiewicz-Gębska powiedziała, że sytuacja kotłowni zostanie przedstawiona na następnej sesji.

 

Ad. 22 Prowadzący obrady Marek Brodowski Przewodniczący Rady Gminy – wobec wyczerpania porządku obrad – zamknął obrady XIV sesji Rady Gminy Warnice.

 

Przewodniczący Rady

   Marek Brodowski

Protokołowała

Irena Michno

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Urszula Kacperska 26-01-2012 10:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-12-2011
Ostatnia aktualizacja: - 26-01-2012 10:58