Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 11/2011 Wójta Gminy Warnice z dnia 23 lutego 2011 roku w sprawie: powołania komisji przetargowej

ZARZADZENIE NR 11/2011

WÓJTA GMINY WARNICE

Z dnia 23 lutego 2011 r.

 

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 21 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 29

stycznia 2004 r.  Prawo zamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

 

§1.    Przystępuje siędo zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Bieżący bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, użytkowanych przez gminę Warnice, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

§2.Powołuje siękomisjęprzetargowądo przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dnia 01 marca 2011 r. w składzie:

1. Michał Pasiak - przewodniczący komisji,

2. Irena Laps - sekretarz,

3. Jerzy Mroczek - członek komisji,

§3.    Komisja Przetargowa jest zobowiązana przeprowadzićprzetarg w oparciu o przepisy ustawy Prawa ZamówieńPublicznych oraz Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia.

§4.    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy

Anna Hackiewicz-Gębska

 

 

 

 

Załącznik nr1 

do Zarzadzenia Nr 11/2011

Wójta Gminy Warnice

z dnia 23 lutego 2011 r.

 

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ

1.1. Komisja rozpocznie działalnośćz dniem powołania.

1.2. Komisjęobowiązująprzepisy ustawy Prawo ZamówieńPublicznych z 

        dnia 29 stycznia 2004 r. przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej

        podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

1.3. PracąKomisji kieruje Przewodniczący.

1.4. Do zadańPrzewodniczącego należy w szczególności:

       1) odebranie oświadczeńczłonków Komisji,

       2) wyznaczenie terminów posiedzeńKomisji oraz ich prowadzenie,

       3) podział prac między członków Komisji,

       4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia protokołu postępowania o

           udzielenie zamówienia publicznego,

       5) informowanie wójta o problemach związanych z pracami Komisji w

           toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

1.5. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi

       Sekretarz Komisji

 

Do zadańKomisji należy w szczególności przygotowanie i przekazanie do

zatwierdzenia kierownikowi Jednostki – Wójtowi:

2.1. Propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia,

2.2. Projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

2.3. Ogłoszenia o zamówieniu

 

Do zadańKomisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy:

3.1. Udzielanie wyjaśnieńdotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków

        Zamówienia,

3.2. Dokonanie otwarcia ofert w terminie określonym w ogłoszeniach i SIWZ,

3.3. Ocenianie spełniania warunków stawianych wykonawcom,

3.4. Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej,

3.5. Wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie bądźodrzucenie

        oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,

3.6. Ocena oferty nie podlegających odrzuceniu,

3.7. Przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie

       indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków Komisji oraz

       przedłożenie jej jako propozycji do zatwierdzenia, bądźwystąpienia o

       unieważnienie postępowania,

3.8. Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu

       odpowiedzi na protesty.

Otwarcie ofert.

4.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w dniu określonym w

       ogłoszeniach o przetargu oraz SIWZ,

4.2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy złożyli oferty po

       terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy,

4.3. Przed otwarciem każdej oferty sprawdzi i okaże obecnym stan

       zabezpieczenia oferty,

4.4. Przed otwarciem ofert podana zostanie kwota jakązamawiający zamierza

       przeznaczyćna finansowanie zamówienia,

4.5. Po otwarciu każdej z ofert przewodniczący Komisji ogłosi:

       - nazwę, siedzibęoferenta,

       - treśćinformacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania, okresu

          gwarancji, warunków płatności,

4.6. Z powyższych czynności sporządzony zostanie odpowiedni protokół z

        postępowania o udzielnie zamówienia.

 

Ocena ofert.

5.1. W trakcie procedury oceny ofert Komisja określa czy każda oferta:

       a) spełnia kryteria, zasady określone w ustawie Prawo Zamówień

           Publicznych i SIWZ,

       b) została prawidłowo podpisana,

       c) zawiera wszelkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia,

       d) sprawdzi czy dokumenty zostały przedłożone w sposób zgodny ze    

           SIWZ,

       e) dokona sprawdzenia ofert pod kątem oczywistych pomyłek zgodnie z

           ustawąPrawo ZamówieńPublicznych.

5.2. Komisja dokona wyboru oferty w oparciu o warunki i kryteria

       zamieszczone w ogłoszeniach o przetargu SIWZ,

5.3. Komisja przedłoży staroście kompletny i podpisany protokół z

       postępowania o udzielenie zamówienia,

5.4. Komisja upoważniona jest po zatwierdzeniu protokołu postępowania przez

       Wójta do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach postępowania,

5.5. Komisja zakończy swądziałalnośćw dniu podpisania umów na realizację

       zadań. 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Urszula Kacperska 16-03-2011 12:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Michał Pasiak 23-02-2011
Ostatnia aktualizacja: Urszula Kacperska 21-03-2011 14:24