System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 51/2010 Wójta Gminy Warnice z dnia 27 sierpnia 2010 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Zarządzenie Nr 51/2010
Wójta Gminy Warnice
z dnia 27 sierpnia 2010 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694, z późniejszymi zmianami), zarządzam co następuje:
§ 1. Przeprowadzić inwentaryzację składników majątkowych będących w posiadaniu Gminy Warnice.
§ 2. Inwentaryzację należy przeprowadzić według harmonogramu inwentaryzacji oraz instrukcji stanowiącej odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.
Do instrukcji załączono wzory dokumentów, które można wykorzystać przy przeprowadzaniu inwentaryzacji.
§ 3. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodnicząca: - Irena Michno
Członkowie - Ewa Rebeko
- Małgorzata Jakubowska
- Danuta Antoszewska
§ 4. Powołuje się trzy zespoły spisowe dla przeprowadzenia spisu z natury:
1. Renata Morgner
Irena Laps
Klaudia Sawka
2. Magda Woroniec
Ewa Czawłytko
Anna Góral
3. Danuta Tytoń
Alicja Pieprzycka
Bożena Piwoni
Bożena Szymborska
§ 5. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 30.10.2010 r.
§ 6. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
- środki trwałe
- środki trwałe w używaniu
- środki trwałe w budowie
§ 7. Składniki majątku wymienione w § 1 i 2 należy spisać na arkuszu spisu z natury.
§ 8. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w Dziale Finansowym.
§ 9. Zobowiązuję komisję do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych
- sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
§ 10. Członków komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 11. Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Organizacyjno-Społecznego Gminy.
§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Ireneusz Szymański
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Urszula Kacperska | 31-08-2010 12:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ryszard Ligocki | 27-08-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Urszula Kacperska | 09-09-2010 13:45 |