Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 51/2010 Wójta Gminy Warnice z dnia 27 sierpnia 2010 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Zarządzenie Nr 51/2010

Wójta Gminy Warnice

z dnia 27 sierpnia 2010 r.

 w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji 

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694, z późniejszymi zmianami), zarządzam co następuje:

§ 1. Przeprowadzić inwentaryzację składników majątkowych będących w posiadaniu Gminy Warnice.

§ 2. Inwentaryzację należy przeprowadzić według harmonogramu inwentaryzacji oraz instrukcji stanowiącej odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.

Do instrukcji załączono wzory dokumentów, które można wykorzystać przy przeprowadzaniu inwentaryzacji.

§ 3. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:

Przewodnicząca:                 -       Irena Michno

Członkowie                         -       Ewa Rebeko

  • Małgorzata Jakubowska
  • Danuta Antoszewska 

§ 4. Powołuje się trzy zespoły spisowe dla przeprowadzenia spisu z natury: 

1.   Renata Morgner

Irena Laps

Klaudia Sawka

2.  Magda Woroniec

           Ewa Czawłytko

           Anna Góral

 3.  Danuta Tytoń

           Alicja Pieprzycka

           Bożena Piwoni

           Bożena Szymborska

§ 5. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 30.10.2010 r.

§ 6. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

  1. środki trwałe
  2. środki trwałe w używaniu
  3. środki trwałe w budowie

§ 7. Składniki majątku wymienione w § 1 i 2 należy spisać na arkuszu spisu z natury.

§ 8. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w Dziale Finansowym.

§ 9. Zobowiązuję komisję do:

  1. przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych
  2. przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie
  3. dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych
  4. sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji
  5. przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Finansowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

§ 10. Członków komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 11. Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Organizacyjno-Społecznego Gminy.

§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                       Wójt Gminy

                                                                                                Ireneusz Szymański

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Urszula Kacperska 31-08-2010 12:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ryszard Ligocki 27-08-2010
Ostatnia aktualizacja: Urszula Kacperska 09-09-2010 13:45