Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Warnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 42/2010 Wójta Gminy Warnice z dnia 26 lipca 2010 r. w sprawie powołania grupy samooceny

 
Zarządzenie nr 42/2010
Wójta Gminy Warnice
z dnia 26 lipca 2010r.

w sprawie powołania grupy samooceny

Na podstawie § 22 pkt 24 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Warnice powołanego Zarządzeniem nr 4/2010 z dnia 18 marca 2010r. zarządzam, co następuje:

§ 1. W celu zapewnienia prawidłowego przeprowadzenia samooceny wg metody CAF 2006 Urzędu Gminy Warnice, powołuję grupę samooceny.
§ 2. W skład grupy wchodzą:
  1. Alina Werstak – Kierownik Referatu Organizacyjno-Społecznego
  2. Irena Michno – Kierownik USC
  3. Monika Ostrowska – Inspektor
  4. Ryszard Ligocki – Skarbnik Gminy
§ 3. Do zadań członków grupy samooceny należy w szczególności:
  • aktywne uczestnictwo w grupie samooceny,
  • udział w tworzeniu harmonogramu prac grupy,
  • przeprowadzenie indywidualnej samooceny:
    - zbieranie dowodów,
    - ocena poszczególnych kryteriów,
    - wskazywanie mocnych stron Urzędu,
    - wskazywanie obszarów wymagających usprawnień,
    - wprowadzanie raportów do narzędzi eTool,
    - sporzadzanie raportów,
  • udział w samoocenie wspólnej:
    - wspomaganie procesu osiągania konsensusu,
    - dostarczanie wyników ocen indywidualnych oraz stosownych dowodów Koordynatorowi CAF,
  • udział w sporządzaniu sprawozdania z wyników samooceny,
  • przygotowanie propozycji działań usprawniających,
  • udział w wyborze działań, które zostaną zrealizowane w ramach przyjętego planu doskonalenia,
  • udział w tworzeniu planów doskonalenia,
  • realizacja zadań określonych przez Koordynatora CAF.
    § 4. Funkcję przewodniczącego grupy samooceny pełnić będzie Pani Irena Michno – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.
    § 5. Do zakresu odpowiedzialności i uprawnień przewodniczącego grupy samooceny należy w szczególności:
  • koordynacja prac nad przeprowadzeniem samooceny w Urzędzie w oparciu o narzędzia eTool,
  • przygotowanie i nadzorowanie harmonogramu prac grupy samooceny ( zatwierdzonego przez Kierownictwo Urzędu)
  • wyznaczanie oraz nadzorowanie realizacji zadań członków grupy samooceny,
  • dokonanie oceny indywidualnej,
  • doprowadzenie do osiągnięcia konsensusu w ramach oceny wspólnej,
  • rozwiązywanie wszelkich konfliktów powstałych w grupie samooceny,
  • zebranie wszystkich dowodów pozyskanych w ramach oceny poszczególnych kryteriów oraz zestawienia zbiorczego mocnych stron Urzędu oraz obszarów wymagających usprawnień,
  • przygotowanie sprawozdania z wyników samooceny,
  • analiza wyników, przygotowanie propozycji działań usprawniających,
  • bieżące przekazywanie Kierownictwu Urzędu informacji na temat realizowanych zadań.
    § 6. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi CAF- Alinie Werstak, zatrudnionej w tut. Urzędzie na stanowisku - Kierownik Referatu Organizacyjno-Społecznego.
    § 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                                                                                                                    Wójt Gminy
                                                                                                                    Ireneusz Szymański

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Alina Werstak 27-07-2010 08:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Alina Werstak 31-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Alina Werstak 27-07-2010 09:05